Workshop >

Ako správne robiť e-mail marketing?

Čo zahŕňa cena workshopu: podrobné podklady ku školeniu, wifi pripojenie, celodenný catering, káva, čaj, voda, chutný obed s možnosťou neformálnej diskusie s ostatnými účastníkmi a mentorom, certifikát za účasť na školení
Mentor Petr Cikán foto
Dátum 29.11.2016
Trvanie 9:30 -16:30
Max. 11 osôb
Okruh E-mail marketing
Miesto Pricemania, Bratislava

10
VOĽNÝCH MIEST
Cena: 199 EUR bez DPH

Využite možnosti zliav pre verných klientov:

Typ zľavy Výška zľavy Cena bez DPH
Platiaci klienti Pricemania.sk 15% 169,15 €
Každý ďalší účastník z tej istej firmy 30% 139,30 €
Študenti 50% 99,50 €
* zľavy nie je možné kombinovať

Prečo by ste sa mali workshopu zúčastniť:

E-mail marketing má z priamych nástrojov marketingu najväčšiu návratnosť. Aby sme tento výborný štatistický údaj pretavili do praxe, je potrebné pristupovať k e-mail marketingu premyslene a cieľavedome: vytvoriť pútavý obsah e-mailu vrátane „call to action”, neposielať nevyžiadané e-maily, budovať si kvalitnú databázu príjemcov a umožniť príjemcom jednoducho sa odhlásiť z prijímania newslettrov. Keď k tomu doplníte profesionálny nástroj na e-mail marketing, zvýšite tým doručiteľnosť a získate výbornú spätnú väzbu. To prinesie kvalitné výsledky a zásah vysokého ROI vás určite neminie. Ak sa chcete dozvedieť ako naplniť tento potenciál e-mail marketingu, workshop je určený pre vás.
 

Pre koho je workshop určený:

  • pre majiteľov a prevádzkovateľov internetových obchodov, webov a zľavových portálov
  • marketérov, manažérov
  • profesionálov z PR, reklamných a mediálnych agentúr
  • všetkých, ktorí chcú začať alebo zlepšiť svoj e-mail marketing


Čo by ste už mali ovládať pred účasťou na workshope:

Mali by ste mať základné znalosti o internetovom marketingu. Výhodou je, ak máte s e-mailovými kampaňami aspoň nejaké skúsenosti, nie je to však podmienkou. 
 

Čo sa na workshope naučíte:

  • Ako získať e-mailové kontakty a pretvoriť ich na zákazníkov
  • Ako urobiť propagačné e-maily viac relevantné pre zákazníkov
  • Ako zaviesť automatizované kampane a čo môžu priniesť
  • Ako e-mailing riadiť, zlepšovať a vyhodnocovať
 

Odpovieme vám na otázky:

  • Prečo segmentovať a neposielať jednotlivé newslettre na celú databázu?
    Kedy je vhodné posielať newsletter na celú vašu databázu a kedy je už vhodné segmentovať? Ukážeme vám všetky výhody segmentácie databázy s cieľom návratnosti e-mailingu. Segmentujte – vaši zákazníci to ocenia.
  • Podľa akých kritérií segmentovať?
    Uvidíte jasné a konkrétne príklady, podľa ktorých je možné databázu segmentovať. Načerpáte plno inšpirácie a zistíte, že segmentovať nemusíte iba v tých najpokročilejších e-mailových nástrojoch, ale môžete začať už dnes s tým, čo máte.
  • Ako na jednoduché aj zložitejšie automatizované kampane?
    Vytvoriť automatizované e-mailové kampane nemusí byť zložité – medzi najjednoduchšie sa radia napr. welcome proces alebo kampaň opusteného košíka. Okrem toho sa naučíte, ako vytvoriť rôzne trigger kampane či priania k sviatku.
 

Prakticky vám ukážeme:

  • Ako vytvoriť welcome kampaň – praktické ukážky, tvorba jednoduchého popup okna.
  • Vyskúšame si základnú segmentáciu databázy v nástroji SmartEmailing.
  • Ukážeme si segmentáciu a automatizáciu v pokročilejšom nástroji Silverpop so všetkými dostupnými funkciami.
  • Uvidíte praktické ukážky jednoduchých aj zložitejších automatizovaných emailových kampaní.
     

Ktoré výrazy / nástroje sa naučíte?

Open rate, CTR, ROI, konverzia, HB (hard bounced addresses), opt-in proof, double opt-in, spam, e-mail throttling, html a responzívny newsletter, blacklist, ESP (e-mail service provider), segmentácia, trigery, adaptívny mailing.
 

Čo si zobrať so sebou na workshop?

Postačí vám notebook, otvorená myseľ a čo najviac otázok.
 

Bonus pre vás

7 dní po skončení kurzu zdarma konzultácia s lektorom prostredníctvom e-mailu.

Spokojní klienti odporúčajú

  • Výborný kurz. Rýchly prehlaď v danej oblasti, vhodne doplnené ukážkami z praxe. Ďakujem.

    Michal Páter

    www.babytrend.sk/

  • Výborná organizácia, výborné pohostenie a výborný lektor. V podstate splnené očakávania, uistil som sa v daných veciach.
  • Na školení sa preberali rozsiahle možnosti zefektívnenia a automatizácie e-mail marketingu. Pre mňa osobne to bola veľmi prínosná skúsenosť, vďaka ktorej viem, kde a ako v tejto oblasti začať pracovať. Školiteľ je vo svojom obore špička a podal nám množstvo hodnotných informácií a skúseností.

    Pavol Mikulička

    www.pvmsystem.sk

  • Odporúčam všetkým, ktorí namiesto e-mailového spamovania chcú radšej svojim zákazníkom posielať personalizované newslettere, ktoré zákazníci ocenia.

    Peter Seba

    www.sperky.in

Odporúčame

GARANCIA
SPOKOJNOSTI
Absolútnou prioritou Pricemania Academy je, aby vám nadobudnuté poznatky a zručnosti z našich workshopov pomohli zvýšiť výkonnosť vášho podnikania a spokojnosť vašich zákazníkov. Ak by ste náhodou z akéhokoľvek dôvodu neboli s absolvovaným workshopom spokojný(á), dajte nám vedieť a bez diskusií vám peniaze vrátime.
Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

Project Manager:
Ing. Patrícia Dunárová
E-mail:
patricia.dunarova@pricemania.sk
Mobil:
+421 911 665 486

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Priemyselná 1/A, 821 09 Bratislava
www.pricemania.sk

Mediálni Partneri
Partneri
  • NetDirect-logo
  • ui42-logo
  • vnet-logo
  • Logo DHL
  •