Podujatie uviedla projektová manažérka Pricemania Academy Simona Budinská, po ktorej nasledovalo predstavenie hlavného partnera projektu – kuriérskej spoločnosti DPD.
Následne Michal Král, autor myšlienky založenia prvého komplexného vzdelávacieho programu pre e-shopy a online firmy, predstavil samotný projekt a zoznámil účastníkov s novinkami, ktoré ich čakajú túto sezónu. Prihlasovanie na workshopy je už zahájené.
Druhá časť oficiálneho programu bola venovaná inšpiratívnym prednáškam. Dano Zaiček z B2B Group so svojou prezentáciou Ako sa do AdWords volá, tak sa z AdWords ozýva alebo PPC hory prenáša ukázal, ako správne pracovať s reklamami.
Po ňom osviežil publikum svojou zaujímavou a vtipnou prezentáciou Peter Galko z Adbee digital. Jeho prednáška Zdieľal, vyhral a nekúpil bola venovaná sociálnym sieťam, najmä Facebooku.
Tešíme sa na vás na školeniach Pricemania Academy!
Pozrite sa, ako to na Pricemania Academy Kickoff III. vyzeralo: