10.06.2020 • Michal Král

Martin Marek - DoDo: Ako vďaka same day delivery zvýšiť mieru konverzie a spokojnosť zákazníkov

Rýchle doručenie tovaru zásadným spôsobom ovplyvňuje mieru konverzie e-shopu a vo finále spokojnosť koncového zákazníka. Kým pár rokov dozadu nemal zákazník problém počkať si na zásielku 4-5 dní, dnes už očakáva doručenie na druhý deň, alebo ešte lepšie dokonca v deň objednávky. E-shopy, ktoré to dokážu, získavajú zásadnú konkurenčnú výhodu, výrazne zvyšujú spokojnosť zákazníkov a vyvolávajú tak osobné odporúčania, ktoré sú veľmi cenné. O problematike lastmile (posledná fáza doručenia ku koncovému zákazníkov) a same day delivery (doručenie v ten istý deň od objednávky) sme sa rozprávali s Martinom Marekom, riaditeľom spoločnosti DoDo, ktorá na SK/CZ/PL trhu doručuje už 120 000 zásielok mesačne prostredníctvom 300+ vozidiel a 500+ kuriérov a "pešiakov". Odporúčam vypočuť si aj globálne trendy v doručovaní, kde je len otázka času, kedy zo "západu" dorazia aj ku nám.
 

Vo videorozhovore sa dozviete:
00:40 - čo vlastne je lastmile delivery a aká je jeho dôležitosť v rámci logistiky
1:45 - ako začal príbeh DoDo a kde sa zakladatelia inšpirovali pri službe virtuálneho asistenta
3:15 - aké služby pre e-commerce DoDo poskytuje a čo dnes koncoví zákazníci od e-shopov v rámci doručenia tovaru očakávajú a vyžadujú
5:40 - aký je trend v doručovaní z pohľadu DoDo - bude prevažovať doručenie tovaru "do ruky" alebo naopak osobný odber na niektorom z odberných miest
7:00 - existuje už dnes nejaký spoľahlivý spôsob ako "za behu" zmeniť čas a/alebo miesto doručenia zásielky kuriérom?
9:05 - v akom vzťahu je DoDo voči klasickým prepravným spoločnostiam - sú konkurenti alebo partneri
10:35 - akú sú globálne trendy v doručovaní a čo dnes ponúka zákazníkom napr. Amazon (doručenie do predsiene, doručenie do auta...)
12:30 - aký dopad má same-day delivery na miery konverzie e-shopu
13:50 - v ktorých segmentoch e-commerce je rýchlosť doručenie vyslovene kľúčová
14:50 - aký je stav SK/CZ/PL trhu z pohľadu lastmile delivery a aké je pokrytie služby na SK trhu
17:20 - ako si porovnať výhody/nevýhody vlastného riešenia logistiky voči oustourcingu
22:00 - je DoDo viac technologická alebo logistická firma a na akých technológiách DoDo beží
24:45 - ako funguje napojenie e-shopov na DoDo po technickej stránke a aké sú možnosti
29:00 - ako funguje cenotvorba DoDo voči podmienkam klasických prepravcov
32:30 - aká je vízia DoDo na ďalšie 2-3 roky a aké nové služby pripravuje pre B2C aj B2B

Viac info o službách DoDo pre e-shopy sa dozviete na www.idodo.sk.


Tip 1: Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu: https://anchor.fm/pricemaniaacademy
Tip 2: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.
 

Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

CEO:
Michal Král
E-mail:
michal.kral@pricemania.sk
Mobil:
+421 904 665 488

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk


Mediálni Partneri
Partneri
  • BlueWinston
  • DHL
  • 0100Campus

  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž