12.08.2020 • Michal Král

Branislav Kohl (DataConcept) - Ako vďaka zákazníckym dátam násobne zvýšiť ziskovosť v e-commerce

Štandardný pohľad väčšiny e-shopov na zákazníkov je cez agregované dáta v Google Analytics, ktorý môže byť často zavádzajúci. Keďže každý zákazník a jeho správanie je jedinečné, najväčší e-commerce hráči pochopili, že sa musia pozerať na každého jedného zákazníka samostatne a prispôsobiť mu konkrétne reklamné posolstvo, marketingový kanál, či načasovanie komunikácie. Spoločnosť DataConcept práve vďaka tomuto prístupu pomáha firmám násobne zvyšovať predaje a efektivitu kampaní. O zákazníckej analytike, personalizácii a automatizácii marketingu sa náš Michal porozprával s Braňom Kohlom, CEO spoločnosti DataConcept. Pozrite si prvú časť trojdielneho seriálu:

Vo videorozhovore sa dozviete:
0:18 - Aký je prínos spoločnosti DataConcept? V čom je odlišný ich pohľad na dáta?
2:28 - Vieme tento pohľad uviesť aj na konkrétnych príkladoch?
4:40 - Aké zlepšenie vieme vďaka tomu prístupu dosiahnuť?
6:03 - Ako pomohli zvýšiť predaje Ticket portalu?
7:53 - Je možné vďaka DataConceptu stanovovať aj odlišné ceny pre jednotlivých zákazníkov?
8:08 - Pre aké segmenty / e-shopy je táto automatizácia najvhodnejšia?
9:46 - Od akého objemu transakcií je táto služba rentabilná?
11:48 - Ako funguje success-fee model v DataConcepte?
14:03 - Podľa čoho vyberajú kombináciu nástrojov a prístupov, ktoré pri danom klientovi využijú?
15:31 - V akom rozmedzí sa pohybuje cena za túto službu?
16:03 - Vie DataConcept pomôcť aj s efektívnym využitím nástrojov, ktorými e-shop disponuje, ale nevyužíva naplno ich potenciál?
17:17 - Pracujú len s dátami konkrétneho klienta alebo využívajú aj globálne dáta?
17:56 - Aká je vízia DataConceptu na ďalšie roky?

Tip 1: Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu: https://anchor.fm/pricemaniaacademy
Tip 2: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.

Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

Project Manager:
Ing. Ondrej Lipták
E-mail:
ondrej.liptak@pricemania.sk
Mobil:
+421 908 039 133

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk


Mediálni Partneri
Partneri
  • BlueWinston
  • DHL
  • 0100Campus

  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž