17.02.2023 • Michal Král

Danny (CoolWriters): Ako nakopnúť výkon vášho webu k predajom šťavnatými textami

Istotne ste sa stretli s tým, že prídete do e-shopu, otvoríte si produkt a tam je suchý jednovetový popis. Nič sa z neho nedozviete. Nevyvolá vo vás žiadnu emóciu.
 
A potom prídete na druhý e-shop. Produkt má „šťavnatý" popis. Nájdete v ňom všetky potrebné informácie o vlastnostiach. Jeho prínos, možnosti využitia či jeho údržbu. Hneď si viete predstaviť, ako ho používate v praxi, a vysoko pravdepodobne ho kúpite práve v tomto e-shope. 
 
Práve šťavnaté a kvalitné texty s pridanou hodnotou vám vedia zabezpečiť dlhodobú konkurenčnú výhodu, zvýšiť mieru konverzie a zlepšiť vaše pozície v rámci výsledkov vyhľadávania (SEO). 
 
O tom, ako tvoriť kvalitné texty na váš web, blog či sociálne siete, sa náš Michal rozprával s Danielom Výchom. Všetci ho volajú Danny. Je zakladateľom obsahovej agentúry CoolWriters. Manažuje tím 13+ nielen copywriterov, ktorí tvoria strategické a predajné texty pre sebavedomé firmy.
 
Viac o tvorbe kvalitných a "šťavnatých" textov sa dozviete aj na: https://coolwriters.sk/
 

V rozhovore sa dozviete:
00:32 Kto sú CoolWriters, ako firma vznikla, čomu sa venuje a aká je jej vízia?
02:12 Prečo klásť dôraz na kvalitné texty a ako to správne argumentovať klientom?
03:37 Aké sú parametre kvalitných textov, prípadne ako rozlíšiť kvalitných copywriters?
07:48 Ako vyzerá a prebieha spolupráca s klientmi od prvého kontaktu až po dodanie textov klientovi?
09:46 Ako sa pohybuje cenotvorba copywritingu v rámci služieb Coolwriters a na akých klientov sa firma zameriava?
11:12 Aké najčastejšie chyby robia e-shopy pri (ne)tvorbe textov a ako sa im vyvarovať?
14:04 Ktoré podstránky by mali mať prioritu z pohľadu editovania a "vyšperkovania" textov?
15:10 Aká by mala byť optimálna dĺžka popisu kategórií?
16:31 Ako veľmi je zásadné poznať cieľovú skupinu pre nastavenie správneho "tone-of-voice" textov?
17:43 Ako získať informácie o cieľovej skupine?
18:47 Ako nájsť balance medzi požiadavkami SEO a UX v rámci tvorby textov a do akej miery sa pri písaní textov zohľadňuje SEO
20:25 Ako vyberať copywriterov do tímu a ako prebieha kontrola jednotlivých textov?
21:55 Pociťuje firma nejaké ohrozenie z rozvíjajúcej sa umelej inteligencie?
23:31 Prečo umelá inteligencia nenahradí dobrého copywritera?
26:08 Aká je dlhodobá vízia CoolWriters a aké sú ambície na rok 2023?
27:28 Odkiaľ čerpá Danny z CoolWriters inšpiráciu a aké zdroje používa na samovzdelávanie?
Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu:
https://anchor.fm/pricemaniaacademy

Tip 3: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://ecommerce-katalog.sk/

 

Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

CEO:
Michal Král
E-mail:
michal.kral@pricemania.sk
Mobil:
+421 904 665 488

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk


Mediálni Partneri
Partneri
  • BlueWinston
  • DHL
  • 0100Campus

  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž