Veľmi ďaleko v tejto problematike sú v českej firme ROIVENUE, ktoré na veľmi pokročilej úrovni aj vďaka AI rieši atribúciu (vrátane impresnej atribúcie), ktorá je výrazne objektívnejšia ako v Google Analytics či GA4. Zároveň sa pozerá aj dopredu a vie vám na základe historických dát predikovať budúci vývoj.
O tom, ako správne pristupovať k vyhodnocovaniu on-line aj off-line marketingových aktivít sa s našim Michalom rozprával Pavel Šíma, zakladateľ spoločnosti ROIVENUE, ktorá bola v roku 2022 akvírovaná holandskou firmou ScanmarQED.
V rozhovore sa dozviete:
00:25 Ako vznikol ROIVENUE, ako funguje, aké služby a pre koho poskytuje?
01:56 V čom je analytika on-line marketingu komplikovaná?
03:37 V čom je odlišný prístup v ROIVENUE a aký je rozdiel v atribúcii medzi GA4 a ROIVENUE?
06:52 Pre koho je ROIVENUE určená z pohľadu objemu dát?
09:40 Je know-how z jedného trhu použiteľné aj na iný trh?
10:22 Aké všetky zdroje dát je možné napojiť do ROIVENUE?
13:42 Aký je prístup k vyhodnocovaniu efektivity brandových vs. performance kampaní?
18:30 Pre akého klienta (z pohľadu segmentu/obratu/objemu dát) je ROIVENUE určené?
21:35 Ako sa cca pohybuje pricing služby ROIVENUE?
24:16 Aký je ďalší hendikep v atribúcii GA4?
28:16 Minulý rok sa ROIVENUE stala súčasťou skupiny ScanmarQED, aký bol za tým cieľ a aké nové možnosti táto zmena umožňuje?
34:22 Na akej báze je postavený tracking v ROIVENUE?
Viac o možnostiach ROIVENUE a problematike atribúcie sa dozviete aj na: https://roivenue.com/
Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu: https://anchor.fm/pricemaniaacademy
Tip 3: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://ecommerce-katalog.sk/