25.02.2023 • Michal Král

Z. Čepcová (DataConcept): Ako vďaka automatizácii ovplyvniť zákaznícke správanie pre zvýšenie zisku

V poslednej časti 3-dielneho seriálu o zákazníckych dátach sme sa venovali najmä automatizácii marketingu a prepájaniu jednotlivých marketingových kanálov.
Michal Král sa rozprával so Zuzanou Čepcovou, CX Consultantom zo spoločnosti DataConcept.

 

1. časť seriálu: https://www.youtube.com/watch?v=MJWhTzRVVYQ&t=0s
2. časť seriálu: https://www.youtube.com/watch?v=SEYTlaurlqc&t=0s

V rozhovore sa dozviete:
0:15 - Čo je automatizácia kampaní?
2:36 - Ako začať pracovať na automatizácii?
4:39 - Kde by sme mali dáta zbierať alebo merať? Aké nástroje použiť?
6:21 - Ktoré marketingové kanály vieme automatizovať?
8:11 - Aké sú príklady automatizácie z e-commerce segmentu?
10:54 - Čo je cieľom automatizácie a personalizácie kampaní?
12:48 - Aký je priebeh komunikácie s klientom pri nastavovaní týchto kampaní?
14:54 - Je nejaký minimálny počet objednávok, od ktorého začne tento model fungovať?
Viac o zákazníckych dátach sa dozviete aj na:
https://dataconcept.digital/

Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu:
https://anchor.fm/pricemaniaacademy

Tip 3: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://ecommerce-katalog.sk/

Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

CEO:
Michal Král
E-mail:
michal.kral@pricemania.sk
Mobil:
+421 904 665 488

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk


Mediálni Partneri
Partneri
  • BlueWinston
  • DHL
  • 0100Campus

  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž