V rozhovore sme sa bavili o tom, čo vlastne všetko je brand (nie, je je to len logo…), aké parametre by mala mať dobrá značka a rozobrali sme si konkrétne príklady rebrandingov e-commerce firiem. Michal je zakladateľom brandingového štúdia GoBigname a hybridnej reklamnej agentúry Darwin&The machines.
V rozhovore sa dozviete:
00:54 V prvom kroku si zarámcujme, čo všetko je značka a aký má vplyv na ziskovosť akejkoľvek firmy? Prípadne aj aké metriky sila značky ovplyvňuje (miera konverzie...).
03:10 Poďme si ukázať príklady úspešných rebrandingov SK e-shopov a ako k tomu pristúpili. (Waragod, Holokolo, Bondston, Kondela, Muziker...)
11:03 Keď sa zamyslíme nad tým, aké parametre by mala spĺňať efektívna značka e-shopu, ktoré by to boli?
15:48 Ukážme si príklad konkrétnej brandovej kampane a aké priniesla biznisové výsledky.
26:23 Kedy by mal projekt tvorby značky ideálne začať, ako by mal prebiehať optimálne a ktoré faktory by do toho procesu mali vstupovať? Ako pristupovať k tvorbe/budovaniu značky s malým rozpočtom?
47:45 Aké sú najčastejšie chyby pri tvorbe/budovaní značky u e-commerce firiem?
Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu: https://podcasters.spotify.com/pod/show/pricemaniaacademy
Tip 3: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://ecommerce-katalog.sk