12.08.2020 • Michal Král

V. Žatková (DataConcept) - Zákaznícke dáta v e-commerce (modelovanie, atribúcia, personalizácia)

Po rozhovore s Braňom (CEO) sa náš Michal rozprával s Veronikou Žatkovou (Data Scientist) zo spoločnosti DataConcept, ktorá sa venuje veľmi pokročilej práci s nielen zákazníckými dátami. Práve vďaka dátam o správani jednotlivých zákazníkov dokážeme zásadným spôsobom zvýšiť mieru konverzie v e-shope a to tak, že jednak personalizujeme marketingové kampane a zároveň vieme personalizovať samotný web, aby reagoval na potreby a správanie zákazníka. Ako vôbec rozmýšľať nad prácou s dátami, na to vám odpovie nasledujúci rozhovor.
V rozhovore sa dozviete:
00:15 - Aké dáta dnes vieme zbierať o užívateľoch/zákazníkoch v e-commerce?
2:05 - Je možné zistiť finančnú "zaujímavosť" zákazníka podľa zdroja, odkiaľ prichádza?
2:45 - Keď už dáta mám, ako mám s nimi pracovať?
4:25 - Prečo a ako merať LifeTime Value zákazníka? (výnosy za celú životnosť zákazníka)
5:25 - Má zmysel pracovať aj s dátami z účtovných systémov / ERP?
5:50 - Ako vôbec začať pracovať s dátami, nad čím sa treba zamyslieť?
10:30 - Ako využiť dáta o zákazníkoch na personalizáciu webu a zvýšenie miery konverzie?
11:00 - Aké analytické modely je vhodné používať v e-commerce?
Viac o zákazníckych dátach sa dozviete aj na www.dataconcept.sk.


Tip 1: Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu: https://anchor.fm/pricemaniaacademy
Tip 2: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.

Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

CEO:
Michal Král
E-mail:
michal.kral@pricemania.sk
Mobil:
+421 904 665 488

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk


Mediálni Partneri
Partneri
  • BlueWinston
  • DHL
  • 0100Campus

  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž