Andrea nášmu Michalovi prezradila, aké mali začiatky, prečo a ako prišlo k rebrandingu a ako sa dopracovali až k spusteniu vlastnej kolekcie produktov pod značkou Holokolo. Dnes Holokolo dosahuje miliónové obraty na 6 trhoch s 30-členným tímom a mieri oveľa vyššie.
V rozhovore sa dozviete:
00:45 E-shop vznikol ešte pod značkou Cyklodresy ešte v roku 2010, aké boli ich začiatky a ktoré kľúčové rozhodnutia urobili v prvých rokoch?
04:32 Ako vyzerala príprava na spustenie biznisu, ako veľmi mali prepracovanú od úvodu stratégiu a biznis plán a do akej miery išli intuitívne?
05:47 V rokoch 2012-2015 spustili prvú vlnu expanzie mimo SK/CZ (PL, HU, RO, SI). Podľa čoho vyberali jednotlivé krajiny a aká bola stratégia pri vstupe na nový trh?
20:55 Andrea do e-shopu naskočila v roku 2018, čo ju motivovalo opustiť finančný sektor a prácu v korporácii a naskočiť do dynamického e-commerce biznisu? Aké vidí najväčšie rozdiely medzi prácou v korporácii vs. podnikanie v e-commerce? (výhody/nevýhody/riziká)
33:19 V roku 2020 spustili prvú vlastnú kolekciu produktov, ako prebiehalo rozhodnutie posunúť sa viac od resellovania produktov smerom k vlastnej značke a produktom?
40:07 Ako sa zmenila obchodná/marketingová stratégia od spustenia biznisu, ako sa mení v čase na jednotlivých trhoch? Ako sa presadiť dnes na hyperkonkurenčnom e-commerce trhu?
42:40 Aká je vízia Holokolo v horizonte 3-5 rokov, aké majú plány a ambície?
43:50 Ako sa Andrea osobne vzdeláva (či už odborne ale aj v rámci osobného rozvoja) a aké zdroje, ľudí, eventy by odporučila majiteľom e-shopov?
Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu: https://podcasters.spotify.com/pod/show/pricemaniaacademy
Tip 3: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://ecommerce-katalog.sk