Workshop >

Ako správne robiť e-mail marketing?

Čo zahŕňa cena workshopu: podrobné podklady ku školeniu, wifi pripojenie, celodenný catering, káva, čaj, voda, chutný obed s možnosťou neformálnej diskusie s ostatnými účastníkmi a mentorom, certifikát za účasť na školení
Mentor Petr Cikán foto
Dátum pripravujeme
Trvanie 9:30 -16:30
Max. 11 osôb
Okruh E-mail marketing
Miesto Pricemania, Bratislava

Cena: 199 EUR bez DPH

" Informujte ma o termíne tohto školenia. "

Využite možnosti zliav pre verných klientov:

Typ zľavy Výška zľavy Cena bez DPH
Platiaci klienti Pricemania.sk 15% 169,15 €
Každý 5-ty workshop zdarma* 100% 0,00 €
Každý ďalší účastník z tej istej firmy 50% 99,50 €
Študenti 50% 99,50 €
* workshop zdarma je možné získať iba v rámci 1 sezóny
** zľavy nie je možné kombinovať

Prečo by ste sa mali workshopu zúčastniť:

E-mail marketing má z priamych nástrojov marketingu najväčšiu návratnosť. Aby sme tento výborný štatistický údaj pretavili do praxe, je potrebné pristupovať k e-mail marketingu premyslene a cieľavedome: vytvoriť pútavý obsah e-mailu vrátane „call to action”, neposielať nevyžiadané e-maily, budovať si kvalitnú databázu príjemcov a umožniť príjemcom jednoducho sa odhlásiť z prijímania newslettrov. Keď k tomu doplníte profesionálny nástroj na e-mail marketing, zvýšite tým doručiteľnosť a získate výbornú spätnú väzbu. To prinesie kvalitné výsledky a zásah vysokého ROI vás určite neminie. Ak sa chcete dozvedieť ako naplniť tento potenciál e-mail marketingu, workshop je určený pre vás.
 

Pre koho je workshop určený:

  • pre majiteľov a prevádzkovateľov internetových obchodov, webov a zľavových portálov
  • marketérov, manažérov
  • profesionálov z PR, reklamných a mediálnych agentúr
  • všetkých, ktorí chcú začať alebo zlepšiť svoj e-mail marketing


Čo by ste už mali ovládať pred účasťou na workshope:

Mali by ste mať základné znalosti o internetovom marketingu. Výhodou je, ak máte s e-mailovými kampaňami aspoň nejaké skúsenosti, nie je to však podmienkou. 
 

Čo sa na workshope naučíte:

  • Ako získať e-mailové kontakty a pretvoriť ich na zákazníkov
  • Ako urobiť propagačné e-maily viac relevantné pre zákazníkov
  • Ako zaviesť automatizované kampane a čo môžu priniesť
  • Ako e-mailing riadiť, zlepšovať a vyhodnocovať
Bonus



Každý účastník workshopu môže využiť BONUS v podobe 14-dňového supportu od mentora Petra Cikána odo dňa školenia - môžete sa na neho obrátiť s prípadnými doplňujúcimi otázkami k workshopu či zaslať ukážky svojich e-mailových kampaní.

 

Odpovieme vám na otázky:

  • Prečo segmentovať a neposielať jednotlivé newslettre na celú databázu?
    Kedy je vhodné posielať newsletter na celú vašu databázu a kedy je už vhodné segmentovať? Ukážeme vám všetky výhody segmentácie databázy s cieľom návratnosti e-mailingu. Segmentujte – vaši zákazníci to ocenia.

  • Podľa akých kritérií segmentovať?
    Uvidíte jasné a konkrétne príklady, podľa ktorých je možné databázu segmentovať. Načerpáte plno inšpirácie a zistíte, že segmentovať nemusíte iba v tých najpokročilejších e-mailových nástrojoch, ale môžete začať už dnes s tým, čo máte.

  • Ako na jednoduché aj zložitejšie automatizované kampane?
    Vytvoriť automatizované e-mailové kampane nemusí byť zložité – medzi najjednoduchšie sa radia napr. welcome proces alebo kampaň opusteného košíka. Okrem toho sa naučíte, ako vytvoriť rôzne trigger kampane či priania k sviatku.

 

Prakticky vám ukážeme:

  • Ako vytvoriť welcome kampaň – praktické ukážky, tvorba jednoduchého popup okna.

  • Vyskúšame si základnú segmentáciu databázy v nástroji SmartEmailing.

  • Ukážeme si segmentáciu a automatizáciu v pokročilejšom nástroji Silverpop so všetkými dostupnými funkciami.

  • Uvidíte praktické ukážky jednoduchých aj zložitejších automatizovaných emailových kampaní.


Ktoré výrazy / nástroje sa naučíte?

Open rate, CTR, ROI, konverzia, HB (hard bounced addresses), opt-in proof, double opt-in, spam, e-mail throttling, html a responzívny newsletter, blacklist, ESP (e-mail service provider), segmentácia, trigery, adaptívny mailing.

 

Čo si zobrať so sebou na workshop?

Postačí vám notebook, otvorená myseľ a čo najviac otázok.


Spokojní klienti odporúčajú

  • Výborný kurz. Rýchly prehlaď v danej oblasti, vhodne doplnené ukážkami z praxe. Ďakujem.

    Michal Páter

    www.babytrend.sk/

  • Výborná organizácia, výborné pohostenie a výborný lektor. V podstate splnené očakávania, uistil som sa v daných veciach.
  • Na školení sa preberali rozsiahle možnosti zefektívnenia a automatizácie e-mail marketingu. Pre mňa osobne to bola veľmi prínosná skúsenosť, vďaka ktorej viem, kde a ako v tejto oblasti začať pracovať. Školiteľ je vo svojom obore špička a podal nám množstvo hodnotných informácií a skúseností.

    Pavol Mikulička

    www.pvmsystem.sk

  • Odporúčam všetkým, ktorí namiesto e-mailového spamovania chcú radšej svojim zákazníkom posielať personalizované newslettere, ktoré zákazníci ocenia.

    Peter Seba

    www.sperky.in

Odporúčame

Najbližšie školenia
Najbližšie školenia
GARANCIA
SPOKOJNOSTI
Absolútnou prioritou Pricemania Academy je, aby vám nadobudnuté poznatky a zručnosti z našich workshopov pomohli zvýšiť výkonnosť vášho podnikania a spokojnosť vašich zákazníkov. Ak by ste náhodou z akéhokoľvek dôvodu neboli s absolvovaným workshopom spokojný(á), dajte nám vedieť a bez diskusií vám peniaze vrátime.
Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

Project Manager:
Ing. Patrícia Dunárová
E-mail:
patricia.dunarova@pricemania.sk
Mobil:
+421 911 665 486

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Priemyselná 1/A, 821 09 Bratislava
www.pricemania.sk

Mediálni Partneri
Partneri
  • NetDirect-logo
  • ui42-logo
  • vnet-logo
  • Logo DHL
  •