17.02.2023 • Michal Král

Dušan Plichta (Powerlogy): Ako hacknúť svoje telo, myseľ, e-commerce biznis, aj celú ekonomiku

Srdcom dobrodruh, mysľou biohacker a dušou manžel, otec 2 detí a tvorca značky Powerlogy. To o sebe hovorí Dušan Plichta, ktorý sa dlhé roky venuje vývoju a predaju zdravých a funkčných potravín.

O tom, čo obnáša vývoj vlastných produktov, prečo prišlo k zmene na pozícii CEO, ako majú v Powerlogy nastavenú stratégiu, aj o expanzii do Dubaja, porozprával nášmu Michalovi Dušan v najnovšom podcaste Pricemania Academy.
 

V rozhovore sa dozviete:
00:55 Ako vznikla firma Powerlogy, aká je jej filozofia a vízia?
02:40 Pôvodný projekt sa volal Power Coffee, ako vznikla táto značka, akú má históriu?
04:16 Vďaka čomu sa už od začiatku darilo dobre nastaviť značku?
06:07 Ako prebieha vývoj produktov a čo je na vývoji a predaji vlastných produktov najťažšie?
09:24 Ako spoznať kvalitnú a funkčnú potravinu?
12:33 Ako veľmi je finančne náročný vývoj vlastných produktov?
16:16 V roku 2022 prišlo v Powerlogy ku zmene na pozícii CEO, ako táto zmena ovplyvnila ďalšie fungovanie firmy?
19:50 Čo bol zlomový bod k rozhodnutiu o zmene CEO?
20:55 Ako sa vyvarovať podobnej situácii a ako ju riešiť?
22:27 V posledných rokoch Powerlogy investovalo veľa energie a času do tvorby a realizácie stratégie a brand equity modelu. Čo všetko to obnáša, čo je výsledkom a aký to má dopad na finančné výsledky firmy?
27:03 Aká je cca marža v Powerlogy?
28:03 Aký je pomer predaja z pohľadu B2C/B2B a aký ďalší vývoj sa očakáva?
30:12 Powerlogy má aktivity aj v Dubaji, prečo práve tento trh, čo sa zatiaľ podarilo a aké sú ďalšie plány?
33:33 Ako prišlo k spolupráci s vývojom produktu pre strategického partnera z NL a aký je jej cieľ?
35:52 Plánuje Powerlogy otvárať aj kamenné prevádzky?
37:28 Ako sa vyvíja MKT/PR stratégia v čase, ktoré kanály performujú najlepšie a aký je prístup k MKT ako takému (brand vs. performance)?
41:47 Ako je to s ďalšími performance kanálmi, napr. google, social?
44:20 Aká je aktuálna stratégia z pohľadu ziskovosti?
46:22 Aktuálne pôsobí Powerlogy na SK, CZ a v DE trhu, aké sú ďalšie plány?
47:36 Koľko objednávok denne sa v Powerlogy sprocesuje?
49:05 Aká je miera konverzie?
49:52 Ako je nastavená retencia zákazníkov?
51:30 Aká je cca lifetime value zákazníka?
53:04 Aké sú ambície Powerlogy v horizonte 3-5 rokov?
57:33 Akým spôsobom sa Dušan Plichta vzdeláva, aké zdroje by odporučil v rámci podnikania či osobného rozvoja?
Viac o POWERLOGY a Dušanovej filozofii sa dozviete aj na:
https://powerlogy.com/ https://www.dusanplichta.com/

Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu:
https://anchor.fm/pricemaniaacademy

Tip 3: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://ecommerce-katalog.sk/


 

Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

CEO:
Michal Král
E-mail:
michal.kral@pricemania.sk
Mobil:
+421 904 665 488

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk


Mediálni Partneri
Partneri
  • BlueWinston
  • DHL
  • 0100Campus

  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž