Seminár >

Ako sa dostať na titulky magazínov

Čo zahŕňa cena workshopu: podklady ku školeniu,
catering,
wifi pripojenie,
certifikát
Mentor Simona Budinská foto
Dátum pripravujeme
Trvanie 9:30 - 13:30
Max. 11 osôb
Okruh PR
Miesto Pricemania, Bratislava

Cena: 99 EUR bez DPH

" Informujte ma o termíne tohto školenia. "

Využite možnosti zliav pre verných klientov:

Typ zľavy Výška zľavy Cena bez DPH
Platiaci klienti Pricemania.sk 15% 84,15 €
Každý 5-ty workshop zdarma* 100% 0,00 €
Každý ďalší účastník z tej istej firmy 50% 49,50 €
Študenti 50% 49,50 €
* workshop zdarma je možné získať iba v rámci 1 sezóny
** zľavy nie je možné kombinovať

Prečo by ste sa mali workshopu zúčastniť:

O konkurencii sa píše a o vás nie. Redaktori testujú výrobky podobného zamerania ako sú tie vaše, ale vaše tam chýbajú. Ste inšpirujúca osobnosť, máte zaujímavý a iný produkt, rozbiehate e-shop a nikto o vás nevie. Ako sa dostať do médií? Poradíme vám!
Bonus

 

BONUS PRE KAŽDÉHO ÚČASTNÍKA WORKSHOPU: Po absolovaní workshopu môžete využiť možnosť individuálnej konzultácie (v trvaní 1 hodiny) s mentorkou zdarma.


Pre koho je workshop určený:

Pre tých, ktorí chcú porozumieť magickému slovíčku PR, chcú spoznať, ako fungujú média, ako vyzerá redakcia a ako sa dostať k tomu, že si jedného dňa nalistujú článok v magazíne / časopise o sebe či svojom produkte.
 

Čo by ste už mali ovládať pred účasťou na workshope:

Pravopis, prípadne mať neskôr po ruke niekoho, kto ho dobre ovláda. :)
 

Čo sa na workshope naučíte:

  • pozrieme sa reálne na váš produkt a pokúsime sa nastaviť vašu komunikáciu,
  • aké sú a ako fungujú mediálne domy a redakcie na Slovensku - dôležité na pochopenie celého princípu PR práce,
  • ako napísať tlačovú správu, e-mail a tip do médií,
  • povieme si, čo je to rešerš médií a ako ho správne urobiť,
  • ako by mala vyzerať dobrá PR agentúra a čo všetko od nej môžete požadovať,
  • ak máte PR konzultanta, ako ho skontrolovať,
  • povieme si viac o novinárskej etike, o tom, že nie je novinár ako novinár a aké nepísané pravidlá v tejto brandži platia,
  • ukážeme si case study jedného z úspešných slovenských projektov.
 


Ktoré výrazy / nástroje sa naučíte?

Public Relations, Corporate Identity, Internal PR,  MediaRelations, Crisis Management, Product Placement, Public Affairs.

Čo si zoberte so sebou na workshop?

Počítač, prezentačné materiály vášho e-shopu / projektu a dobrú náladu. :)


Spokojní klienti odporúčajú

  • Pochopenie fungovania mediálneho biznisu vám pomôže správne im spracovať podklady, zaslať ich v správnom čase a ľahšie získať tak vzácny mediálny priestor. Ak chceme, aby o nás písali musíme vedieť, čo bude redaktorov zaujímať a ako to správne podať.

    Tomáš Vatrt

    www.adbee.sk

  • Workshop sa mi veľmi páčil, a to najmä výberom školiteľov. Organizačne bol zvládnutý veľmi dobre a za veľký plus považujem vysoko prakticky použiteľný obsah.

    Zuzana Petrenková

    www.millennium.sk

  • Tento workshop bol veľkým prínosom, pretože ponúkol veľa zaujímavých nápadov z praxe od skúsených profesionálov, ako pokračovať v oblasti PR a marketingu. Určite využijeme získané vedomosti aj
    v praxi.

    Katarína Kontrošová

    www.turbado.eu

  • Workshop považujem za veľmi prínosný. Trénerka Simona bola z praxe a s danou oblasťou mala veľmi bohaté skúsenosti, naviac vytvorila na workshope veľmi pozitívnu atmosféru. Veľmi oceňujem jej praktické príklady a tiež to, že tréning bol v menšej skupine a teda bol veľmi interaktívny.

    Kristína Fischerová

    www.mastersgate.com

  • Veľká spokojnosť.

    Marek Jurák

    www.sportslive.sk

Odporúčame

  • Literatúra > Nové pravidlá marketingu a PR

    Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vstupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť.

    Zistite viac

  • Literatúra > Understanding Digital Marketing

    Marketingové stratégie digitálnej generácie.

    Zistite viac

  • Literatúra > Žurnalistika (Komplexní průvodce praktickou žurnalistikou)

    Podrobný pohľad do praktickej žurnalistiky. Tvorba textu, vyhľadanie a prezentácia informácií, redakčný marketing a management, vzťahy žurnalistiky a public relations, mediálne právo a žurnalistická etika - nájdete tu všetko pre profesionálnych žurnalistov a ďalších tvorcov odborných aj komerčných textov, pre manažérov redakcií, mediálnych a marketingových manažérov a podnikateľov, aj študentov.

    Zistite viac

GARANCIA
SPOKOJNOSTI
Absolútnou prioritou Pricemania Academy je, aby vám nadobudnuté poznatky a zručnosti z našich workshopov pomohli zvýšiť výkonnosť vášho podnikania a spokojnosť vašich zákazníkov. Ak by ste náhodou z akéhokoľvek dôvodu neboli s absolvovaným workshopom spokojný(á), dajte nám vedieť a bez diskusií vám peniaze vrátime.
Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

CEO:
Michal Král
E-mail:
michal.kral@pricemania.sk
Mobil:
+421 904 665 488

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk

Mediálni Partneri
Partneri
  • BlueWinston
  • DHL
  • 0100Campus

  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž