Workshop >

Ako správny pricing znásobuje zisky?

Čo zahŕňa cena workshopu: podrobné podklady ku školeniu, wifi pripojenie, celodenný catering, káva, čaj, voda, chutný obed s možnosťou neformálnej diskusie s ostatnými účastníkmi a mentorom, certifikát za účasť na školení
Mentor Matej Šucha foto
Dátum pripravujeme
Trvanie 9:30-16.30
Max. 11 osôb
Okruh Stratégia
Miesto Pricemania, Bratislava

Cena: 149 EUR bez DPH

" Informujte ma o termíne tohto školenia. "

Využite možnosti zliav pre verných klientov:

Typ zľavy Výška zľavy Cena bez DPH
Platiaci klienti Pricemania.sk 15% 126,65 €
Každý 5-ty workshop zdarma* 100% 0,00 €
Každý ďalší účastník z tej istej firmy 50% 74,50 €
Študenti 50% 74,50 €
* workshop zdarma je možné získať iba v rámci 1 sezóny
** zľavy nie je možné kombinovať

Prečo by ste sa mali na workshope zúčastniť?

Snom každého obchodníka je predávať viac a predávať drahšie. Dá sa to však dosiahnúť bez míňania tisícov eur na marketing?
Na tomto workshope vám ukážeme, že to možné je. Ukážeme vám, že zvýšiť zisky prostredníctvom cenotvorby je často najrýchlejší a najjednoduchší spôsob.
Všetko, čo sa dozviete je založené na výskume z najlepších univerzít sveta. Od Harvardu až po Oxford ekonómovia skúmajú čo vplýva na rozhodovanie zákazníkov. My vám predstavíme ich najdôležitejšie poznatky z oblasti pricingu a ukážeme, ako ich môžete ihneď aplikovať do vášho biznisu.
 

Na workshope sa dozviete a naučite:

  • Ako urobiť malé zmeny v cenách, ktoré ovplyvnia preferencie zákazníkov o desiatky percent.
  • Čo môže ovplyvňovať kontext, v ktorom sú ceny zasadené.
  • Že pridať do ponuky zjavne nevýhodný produkt môže zdojnásobiť vaše tržby.
  • Ako popis produktu ovplyvňuje vnímanie jeho hodnoty.
  • Kedy je „zdarma“ účinné a kedy vám poškodí.
  • Prečo treba byť opatrný s darčekmi.
  • Naučené poznatky budeme spoločne aplikovať na vašu stránku/e-shop.
  • Zoznam cenných zdrojov pre tých, ktorí majú záujem ďalej sa vzdelávať v oblasti pricingu a psychológie spotrebiteľa.

Workshop je určený pre:

  • Tých, ktorí chcú byť o krok pred svojou konkurenciou.
  • Tých, ktorí sa neboja vykročiť zo zaužívaných koľají a prístupiť k pricingu inak.
  • Tých, ktorých nebaví prichádzať o tisíce eur, kvôli nesprávnemu pricingu ich produktov.

Čo si zoberte so sebou na workshop?

Dobrú náladu a otvorenú myseľ.

Odporúčame

  • Literatúra > 50 tajemství přesvědčování

    Ať jste manažer, právnička, zdravotník, servírka, obchodník, učitel nebo máte úplně jinou profesi, kniha je napsána tak, aby vám pomohla stát se mistry přesvědčování. Stačí, když porozumíte psychologii přesvědčování a budete využívat techniky a strategie, které jsou vědecky prověřené a účinné.

    Zistite viac

  • Literatúra > Dan Ariely: Predictably Irrational (The Hidden Forces that Shape Our Decisions)

    In this New York Times bestseller Dan Ariely refutes the common assumption that we behave in fundamentally rational ways. From drinking coffee to losing weight, from buying a car to choosing a romantic partner, we consistently overpay, underestimate, and procrastinate. Yet these misguided behaviors are neither random nor senseless. They're systematic and predictable—making us predictably irrational.

    Zistite viac

  • Literatúra > Daniel Kahneman: Thinking, Fast and Slow

    The New York Times Bestseller, acclaimed by author such as Freakonomics co- author Steven D. Levitt, Black Swan author Nassim Nicholas Taleb and Nudge co- author Richard Thaler, Thinking Fast and Slow offers a whole new look at the way our minds work, and how we make decisions.

    Zistite viac

  • Literatúra > Robert B. Cialdini: Vplyv (Psychológia presviedčania)

    Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému máme tendencie pri svojom rozhodovaní podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie či uvažovanie.

    Zistite viac

GARANCIA
SPOKOJNOSTI
Absolútnou prioritou Pricemania Academy je, aby vám nadobudnuté poznatky a zručnosti z našich workshopov pomohli zvýšiť výkonnosť vášho podnikania a spokojnosť vašich zákazníkov. Ak by ste náhodou z akéhokoľvek dôvodu neboli s absolvovaným workshopom spokojný(á), dajte nám vedieť a bez diskusií vám peniaze vrátime.
Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

CEO:
Michal Král
E-mail:
michal.kral@pricemania.sk
Mobil:
+421 904 665 488

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk

Mediálni Partneri
Partneri
  • BlueWinston
  • DHL
  • 0100Campus

  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž