Ako vďaka konkrétnym odporúčaniam zvýšiť svoj konverzný pomer, obrat a zisk
Čo zahŕňa cena workshopu:
podrobné podklady ku školeniu, wifi pripojenie, celodenný catering, káva, čaj, voda, chutný obed s možnosťou neformálnej diskusie s ostatnými účastníkmi a mentorom, certifikát za účasť na školení
* workshop zdarma je možné získať iba v rámci 1 sezóny
** zľavy nie je možné kombinovať
Prečo by ste sa mali workshopu zúčastniť:
Na workshope získate konkrétne odporúčania pre váš web od človeka, ktorý sa na túto tému špecializuje a spolupracuje s poprednými spoločnosťami v oblasti e-commerce v Českej republike aj na Slovensku. Tieto odporúčania vám pomôžu skvalitniť web pre užívateľov, zvýšiť návštevnosť, obrat a zisk a robiť efektívnejší marketing.
Mentor váš web / e-shop ešte pre workshopom podrobí komlpexnej analýze, a tak je priamo na workshope schopný prísť s konkrétnymi návrhmi a odporúčaniami, čo zlepšiť, aby bol váš e-shop úspešnejší.
Pre koho je workshop určený:
Workshop je určený najmä pre malé a stredné, ale aj veľké e-shopy a online projekty, ktoré zatiaľ nevyužívajú svoj potenciál naplno a chceli by na svojom e-shope niečo zmeniť. Ak potrebujete upozorniť na oblasti, ktoré sú vo vašej stratégii problematické a v ktorých je veľký priestor na zlepšenie, tento workshop je práve pre vás.
Čo by ste už mali ovládať pred účasťou na workshope:
Workshop je vhodný pre úplných začiatočníkov aj stredne pokročilých, dôležité je, aby ste mali konkrétny web, ktorého výkonnosť potrebujete zlepšiť. A predovšetkým by ste mali mať chuť na vašom e-shope pracovať viac.
Čo sa na workshope naučíte:
V rámci analýzy vášho on-line projektu si prejdeme celý e-shop kúsok po kúsku a ukážeme si problémové miesta. Vždy pre vás budem mať pripravenú reálnu ukážku, ako by mala úprava vyzerať, aby ste ihneď vedeli, ako danú chybu čo najlepšie opravíte. Pripravím pre vás taktiež mnoho ďalších ukážok úspešných úprav v iných e-shopoch, aby ste lepšie vedeli, ako váš e-shop posunúť o niekoľko levelov vyššie.
1. časť Úvod do použiteľnosti a metód call-to-action
- čo je to použiteľnosť, prehľadnosť
- zdanlivé maličkosti rozhodujú
- veľkosť obrázkov je dôležitá
- najčastejšie chyby
- výsledky miništúdie
- 4 myšlienky okolo použiteľnosti
- 3 základné skutočnosti o správaní používateľov
- 5 pravidiel použiteľnosti
- čo je to call-to-action?
- techniky call-to-action
- call-to-action - ukážky z praxe
- ukážka výsledku testovania tlačidla
- dá sa formulár optimalizovať?
- závislosť počtu polí na konverzný pomer
- výber obrázkov
- dotazy
2. časť Praktická časť priamo na vašich e-shopoch/weboch
Ktoré výrazy / nástroje sa naučíte?
Z workshopu odídete s množstvom nových vedomostí, postrehov, ktoré viete okamžite začať využívať v praxi, bez žiadnych teoretických "omáčok".
Čo si zoberte so sebou na workshop?
Notebook alebo tablet, ale hlavne pozitívne myslenie a pripravenosť zmeniť a zlepšiť zabehnuté procesy a veci vo vašom podnikaní.
Neprehliadnite!
Hneď po registrácii pošlite link na jeden váš e-shop, ktorý chcete podrobiť analýze a ktorému sa mentor bude venovať na workshope. V prípade ďalších otázok vás budeme kontaktovať.
Výborné školenie, ktoré odporúčam všetkým majiteľom a prevádzkovateľom e-shopov. Lektor Jan Kvasnička je perfektný speaker, predviedol výborné zhodnotenie môjho e-shopu a navrhol konkrétne návrhy na zlepšenie. Super!
Absolútnou prioritou Pricemania Academy je, aby vám nadobudnuté poznatky a zručnosti z našich workshopov pomohli zvýšiť výkonnosť vášho podnikania a spokojnosť vašich zákazníkov. Ak by ste náhodou z akéhokoľvek dôvodu neboli s absolvovaným workshopom spokojný(á), dajte nám vedieť a bez diskusií vám peniaze vrátime.
Newsletter
Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch