Workshop >

Ako vytvoriť úspešnú značku bez veľkej investície (krok po kroku)

Čo zahŕňa cena workshopu:
podklady ku školeniu,
celodenný catering,
obed s možnosťou neformálnej diskusie s ostatnými účastníkmi a mentorom,
certifikát za účasť na školení
Mentor Jakub Čech foto
Dátum pripravujeme
Trvanie 9:30 - 16:30
Max. 11 osôb
Okruh Značka
Miesto HUB Bratislava, Černyševského 10

Cena: 199 EUR bez DPH

" Informujte ma o termíne tohto školenia. "

Využite možnosti zliav pre verných klientov:

Typ zľavy Výška zľavy Cena bez DPH
Platiaci klienti Pricemania.sk 15% 169,15 €
Každý 5-ty workshop zdarma* 100% 0,00 €
Každý ďalší účastník z tej istej firmy 50% 99,50 €
Študenti 50% 99,50 €
* workshop zdarma je možné získať iba v rámci 1 sezóny
** zľavy nie je možné kombinovať

Tiež chcete, aby ľudia vašu značku milovali? Zabudnite na to, že vaším hlavným benefitom bude najnižšia cena. Doprajte svojmu biznisu značku, ktorá bude mať s vaším zákazníkom vzťah ako vy s dobrým známym.

Vytvorenie a postupné budovanie značky je to, čo sprevádza firmu od jej vzniku celým jej životom. Je nesmierne dôležité uvedomiť si, že všetko, čo firma robí alebo nerobí, sa určitým spôsobom odzrkadľuje na jej mene a vzťahu so zákazníkom. Dá sa však vybudovať úspešná a skvelá značku aj bez veľkých marketingových rozpočtov? Áno, dá! Pod vedením Jakuba Čecha vám priamo na workshope pomôžeme s vytvorením základov aj pre vašu (úspešnú) značku.
 

PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ?

  • pre začínajúcich alebo rozbiehajúcich sa podnikateľov (majiteľov / spolumajiteľov),
  • pre majiteľov malých / stredných online alebo offline biznisov,
  • pre ľudí, ktorí uvažujú nad tým, že rozbehnú vlastné podnikanie alebo startup,
  • pre marketérov malých / stredných firiem, ktorí sa potrebujú zorientovať v brand buildingu,
  • pre kohokoľvek, koho zaujíma brand building.

 

ČO BY STE UŽ MALI PRED ÚČASŤOU NA SEMINÁRI OVLÁDAŤ?

Nepotrebujete nijaké špecifické vedomosti o budovaní značky, stačí vám chuť učiť sa nové veci a odhodlanie zdolávať kreatívne výzvy. 
 

ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE?

Na workshope sa naučíte vytvoriť značku, ktorú budú vaši zákazníci milovať. Na reálnych príkladoch z praxe vám ukážeme, čo odlišuje „lovebrandy“ od ostatných značiek. Naučíte sa, čo je to korporátna identita a ako veľmi je dôležitá. Určíte si benefity, ktoré dokonale odzrkadľujú vlastnosti vašej firmy. 

V druhej, čisto praktickej časti si priamo na workshope začnete budovať svoju úspešnú značku od základov:

  • zadefinujeme si DNA značky pre vašu firmu,
  • pomôžeme vám vytvoriť si firemný slogan,
  • nastaviť komunikačné kanály,
  • správne zadefinovať pozicioning vašej značky.


Každý účastník si tak odnesie reálny výstup, ktorý môže okamžite aplikovať do praxe aj bez veľkého marketingového rozpočtu. Na kurze vás taktiež naučíme správne vyplniť kreatívny brief tak, aby sa vašej (budúcej) agentúre pracovalo ľahšie. 

 


KTORÉ VÝRAZY / NÁSTROJE SA NAUČÍTE?

Brand Building, Corporate Identity, Logo, Branding, Piktogram, Mark, Symbol, Design Manuál, LoveBrand, Slogan, Brief, Pozicioning, Brand Awareness, Brand Archetypes. 
 

ČO SI ZOBRAŤ SO SEBOU NA WORKSHOP?

  • notebook / tablet
  • vaše logo (vytlačené alebo v elektronickej podobe)
  • ukážku nejakého propagačného materiálu
  • veľa otázok, na ktoré hľadáte odpovede
  • odvahu zmeniť už aj zabehnuté veci a procesy k lepšiemu :)

Spokojní klienti odporúčajú

  • Veľmi sa mi páčila spätná väzba, ktorú sme dostali na naše nápady. Vďaka tomu nemusím ísť spôsobom pokus omyl, ktorý ma môže vyjsť draho, čo sa týka času aj peňazí. Tiež sa mi páčil, spôsob akým bolo školenie vedené.
  • Na tomto workshope som sa dozvedel veľa vecí, ktoré si človek, ktorý nepracuje priamo v reklamnej branži, často ani neuvedomuje. Vďaka neformálnej atmosfére a prakticky permanentnej živej diskusii sme workshop natiahli asi o dve hodiny. Odporúčam každému. :)

    Zoltán Fülöp

    www.megafoto.sk

  • Dobrý úvod do problematiky. Odporúčam hlavne pre začínajúce značky.

    Andrej Vargečko

    www.turbado.sk

  • Školenie o budovaní značky od Jakuba mi dalo hlbší náhľad, hlavne som si uvedomil, že sme vo firme podcenili tiež niektoré základné kroky, ktoré treba spraviť pred marketingovou komunikáciou.
  • Vynikajúca inšpirácia pre tých, ktorí chcú budovanie značky brať vážne. Zaujímavá a pútavá prezentácia, podnetné diskusie s účastníkmi, hodnotný feedback zo strany školiteľa. Jedno z najlepších/najužitočnejších školení, ktoré som doteraz absolvoval.

    Vladimír Zlacký

    racquets.eu

  • Jakubove školenia môžem len odporúčať. Vecný, faktický, bez zbytočných omáčok.

    Libor Šlosár

    www.qpg.sk

  • Workshop priniesol očakávané poznatky, ale hlavne dobré nápady a rady.

    Martin Šármány

    www.svetsuciastok.sk

  • Workshop by som jednoznačne odporučil a poskytol by som veľmi kladné hodnotenie. Pochválil by som organizáciu, tému, interaktívny druh semináru, poskytnutý servis.

    Matias Fest

    www.fgi.sk

  • Je určite vhodný pre začiatočníka, ktorý hľadá svoju cestu aj keď možno pozná cieľ. No v neposlednom rade ho odporúčam aj už zabehnutej firme pre refresh.

    Ondrej Gazda

    www.gabonga.sk

  • Som spokojný s obsahom workshopu. Hlavne popoludňajšia praktická časť ma prinútila rozmýšľať o stratégii mojej značky. Spokojný som bol aj s prezentujúcim, ktorý je naozaj odborník a zanietene hovoril celý čas.

    Miloslav Ježo

    www.miloslavjezo.sk

  • Ujasnili sme si otázky, témy, ku ktorým sme sa vracali a nevedeli na ne odpovedať. Dostali sme štruktúru a návod. Workshop odporúčam.

    Ivana Kaliska

    www.littlebig.sk

Odporúčame

  • Literatúra > Digitálna značka

    V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako na to, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať.
    Na množstve konkrétnych príkladov dokazuje, ako pri budovaní značky a jej udržaní v povedomí ľudí efektívne využívať rôzne online platformy, akými sú Facebook, Twitter, ale aj YouTube, blogy či rôzne digitálne aplikácie.

    Zistite viac

  • Literatúra > Jednoducho značka

    Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM. Ponúka aj pohľad do zákulisia na prácu s tradičnými značkami ako je Maxwell House, ale aj s nováčikmi ako JetBlue či iPod. Vysvetľuje, čo robia správne a čo nesprávne.

    Zistite viac

  • Literatúra > Sticky marketing

    Kniha populárního britského marketingového konzultanta představuje nový soubor pravidel pro efektivní komunikaci ve světě, jehož podobu utvářejí inovace v oblasti moderních technologií. Motto současnosti podle autora zní: "Neptejte se, co může marketing udělat pro vás. Ptejte se, co může marketing udělat pro vaše zákazníky."

    Zistite viac

GARANCIA
SPOKOJNOSTI
Absolútnou prioritou Pricemania Academy je, aby vám nadobudnuté poznatky a zručnosti z našich workshopov pomohli zvýšiť výkonnosť vášho podnikania a spokojnosť vašich zákazníkov. Ak by ste náhodou z akéhokoľvek dôvodu neboli s absolvovaným workshopom spokojný(á), dajte nám vedieť a bez diskusií vám peniaze vrátime.
Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

CEO:
Michal Král
E-mail:
michal.kral@pricemania.sk
Mobil:
+421 904 665 488

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk

Mediálni Partneri
Partneri
  • BlueWinston
  • DHL
  • 0100Campus

  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž