Využite možnosti zliav pre verných klientov:
Typ zľavy
|
Výška zľavy
|
Cena bez DPH
|
Platiaci klienti Pricemania.sk
|
15%
|
126,65 € |
Každý 5-ty workshop zdarma*
|
100%
|
0,00 €
|
Každý ďalší účastník z tej istej firmy
|
50%
|
74,50 € |
Študenti
|
50%
|
74,50 € |
* workshop zdarma je možné získať iba v rámci 1 sezóny
** zľavy nie je možné kombinovať
PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ:
-
Chcete zdvojnásobiť váš obrat a mieru konverzie?
-
Nechcete sa neustále pozerať na konkurenciu a chcete mať svoj biznis na ceste prosperity?
-
Chýbajú vášmu marketing modelu tie správne ingrediencie na rýchlejší rast?
-
Chcete poznať tajnú prísadu do vašej online stratégie, ktorá z vás spraví jednotku na trhu vo vašom segmente?
-
Chcete poznať chyby, ktoré robíte pri propagácii vášho e-shopu?
Ak si na tieto otázky odpovedáte ÁNO, tak ste na správnej adrese! My v ui42 digital máme bohaté skúsenosti, ktoré nejdú len po povrchu, ale vychádzajú z reálnej hodnoty, ktorú ponúkame našim partnerom už niekoľko rokov. Títo partneri zdominovali svoje segmenty a so svojim biznisom prekročili hranice Slovenska. Preto neváhajte a zúčastnite sa workhopu s našimi online e-commerce špecialistami. Radi sa s vami podelia o svoje skúsenosti a ponúknu vám svoje jedinečné know-how, ktoré vám pomôže akcelerovať váš online biznis.
Aby ste dôverovali nášmu backgroundu, toto sú tí, ktorí nám zverili ich napredovanie na starosť:
Zlavadna.sk a Zlavomat.sk
Pilulka24.sk - najväčšia internetová lekáreň na Slovensku (vznikla ako 4. v poradí).
Pneucom.sk - najväčší slovenský pneu e-shop (konkurencia viac ako 50 eshopov).
Hodinky.sk (Prohodinky.cz a Prokarorak.hu) - najväčšie slovenské internetové hodinárstvo.
Novynabytok.sk (Hezkynabytok.cz) - najväčší online obchod s nábytkom.
IBO.sk (PL, CZ, AT) - najväčšie poľovníctvo v online priestore. 100% rasty obratu za prvé 3 mesiace spolupráce.
Ihrysko.sk - najväčší slovenský e-shop so spoločenskými hrami.
Naureus.sk - líder v segmente BIO kozmetiky.
PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ:
-
Pre konateľov firiem, ktorým záleží, aby im biznis prinášal peniaze.
-
Pre výkonných manažérov, obchodných riaditeľov či projektových manažérov e-shopov.
-
Pre nadšencov, ktorí si jedného dňa založili e-shop a chcú, aby im začal zarábať.
-
Pre marketérov a ľudí z marketingu, ktorí majú ešte stále v online veľký hokej ale pochopili, že e-commerce je najrýchlejšie sa rozvíjajúce odvetvie internetovej ekonomiky.
ČO BY STE UŽ MALI OVLÁDAŤ PRED ÚČASŤOU NA WORKSHOPE:
Mali by ste mať vytvorený Google Analytics účet a aspoň trochu poznať jeho rozhranie. Po druhé, by ste mali dokonale poznať vaše podnikanie a mať zbežný prehľad o vašej konkurencii, aby sme vám vedeli čo najlepšie poradiť s nastavením rôznych online kampaní a modelom vášho udržateľného rastu a zisku.
Poznať detailne výstupy vašich súčasných dodávateľov pre PPC a SEO. Prečo? Ukážeme vám, ktoré merateľné ciele treba sledovať a dbať na to, aby sa váš dodávateľ zameriaval práve na tieto ciele. Jednoducho povedané - aby ste neplatili za niečo, čo nemá efekt. Ale naopak, aby ste vedeli nastaviť model synergickej spolupráce PPC, SEO, porovnávačov, sociálnych sietí a vývoja vášho e-shopu.
A nezabudnite si z domu priniesť chuť naučiť sa niečo užitočné, čo vám v konečnom dôsledku prinesie dlhodobý profit.
ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE:
Naučíte sa spôsob financovania a exekúcie online marketing e-shopu. Jedným z našich hlavných cieľov je ukázať vám, kde sa robia najväčšie chyby pri nastavení online kampaní. Poradíme vám, akou cestou spraviť z vášho e-shopu biznis dlhodobo generujúci aj zisk aj rast. Často stačí dvojfázová optimalizácia a lepšie rozloženie existujúcich investícií a výsledky sa okamžite dostavia.
Ak už fungujete nejaký čas na trhu a váš e-shop sa zrazu zasekol, ukážeme si, čo v takom prípade robiť, čo nastaviť prioritne a ako ohnúť svoju online stratégiu, aby ste sa znovu vrátili s vašim e-shopom do hry.
Na konkrétnych príkladoch ukážeme efektívne rozdelenie investícii medzi SEO, PPC, GDN, sociálne siete, porovnávače a rozhodne nezabudneme ani na optimalizáciu celého webu v podaní top UX stratégií.
KTORÉ VÝRAZY / NÁSTROJE SA NAUČÍTE?
-
Naučíme vás využívať ten najdôležitejší výraz CZV.
-
Neopomenieme ani základy ako KPI, ROI, PPC, SEO, E-Commerce, GDN, GSP...
-
Okrem toho dostanete užitočné hinty pre prácu s Google Analytics.
-
Avšak to najpodstatnejšie, pochopíte, ako spraviť z vášho e-shopu dlhodobo rastový biznis, pochopíte ako nastaviť profitabilitu pre váš e-shop a ako zdominovať svoje segmenty a prerásť hranice Slovenska.
ČO SI ZOBRAŤ SO SEBOU NA WORKSHOP?
Aby ste si všetko reálne vyskúšali na workshope, je nutné, aby ste mali so sebou notebook, tablet alebo podobnú šikovnú mašinu, kde sa budete vedieť dostať do vašich Google účtov: Google Analytics, a prípadne aj Google Webmaster Tools a Google Tag Manager.
Ak je však Váš mozog výkonným hardware-om, tak si pokojne všetky poznatky rovno nahrávajte do hlavy. :)
ŠPECIÁLNY BONUS PRE VÁS:
Hodina online konzultácií ZDARMA cez Skype alebo Hangout pre každého účastníka workshopu.