Workshop >

Optimalizácia inzercie vo vyhľadávačoch tovaru

Čo zahŕňa cena workshopu: podrobné podklady ku školeniu, wifi pripojenie, celodenný catering, káva, čaj, voda, chutný obed s možnosťou neformálnej diskusie s ostatnými účastníkmi a mentorom, certifikát za účasť na školení
Mentor Michal Janík foto
Michal Král foto
Dátum pripravujeme
Trvanie 09:30-16:30
Max. 11 osôb
Okruh Stratégia
Miesto Pricemania, Bratislava

Cena: 149 EUR bez DPH

" Informujte ma o termíne tohto školenia. "

Využite možnosti zliav pre verných klientov:

Typ zľavy Výška zľavy Cena bez DPH
Platiaci klienti Pricemania.sk 15% 126,65 €
Každý 5-ty workshop zdarma* 100% 0,00 €
Každý ďalší účastník z tej istej firmy 50% 74,50 €
Študenti 50% 74,50 €
* workshop zdarma je možné získať iba v rámci 1 sezóny
** zľavy nie je možné kombinovať

Mnoho e-shopov už dávno pochopilo, že porovnávače cien sú jedným z najlepších marketingových nástrojov. Nahliadnite do ich fungovania aj vy a bojujte nielen s najnižšou cenou, ale najmä kvalitou. Na školení Optimalizácia inzercie vo vyhľadávačoch tovaru sa naučíte, ako pracovať s inzerciou na porovnávačoch cien a ako vďaka nim zvýšiť svoju návštevnosť, obrat a zisk.

Prečo by ste sa mali školenia zúčastniť

  • Ukáže vám, ako obmedziť náklady a navýšiť zisk e-shopu.
  • Zodpovie vaše otázky o Heureke, Pricemanii, NajNákupe.

Pre koho je školenie určené

SEO konzultantom, správcom PPC reklamy, šikovným manažérom a prevádzkovateľom e-shopov. Skrátka tým, koho e-commerce živí a kto má prehľad o tom, ako e-shop funguje.

Program školenia

  • Slovenské vyhľadávače tovaru - ktoré sú na trhu, a ktorým venovať pozornosť.
  • České vyhľadávače tovaru - ktoré se hodia pri predaji e-shopu zo Slovenska.
  • Ako funguje inzercia vo vyhľadávačoch tovaru po technickej stránke, základy prenosu dát, časté technické chyby e-shopov.
  • Prečo vyhľadávače tovaru nie sú „SEO“.
  • Ako využiť poznatky z auditu XML aj pre SEO, PPC reklamu a ďalšie marketingové metódy.
  • Heureka.sk - podrobný rozbor, ako funguje inzercia, na čo si dať pozor, ako odstraňovať chyby a navyšovať návštevnosť.
  • Heureka.sk – aké novinky by nás mohli čakať v roku 2015.
  • NajNákup.sk - na čo si dať pozor a ako pracovať s inzerciou.
  • Pricemania.sk - na čo si dať pozor a ako pracovať s inzerciou.
  • Príklady riešení najčastejších problémov pomocou aplikácie Mergado.
  • Kde vzniká zisk e-shopu a ako ho navyšovať pri rozumných nákladoch.
  • Konkrétne príklady a odporúčania pre nastavenie kampaní na porovnávačoch cien.
  • Diskusia.

Čo si vziať so sebou na školenie

Otvorenú myseľ a otázky, ktoré vás zaujímajú. Na mieste dostanete tlačené materiály. Je možné využiť notebook, nie je to však nevyhnutné.

Čo dostanete

  • Školenie s dôrazom na diskusiu. Školiteľom bude Michal Janík, ktorý se riadeniu inzercie ve vyhľadávačoch tovaru venuje naplno od roku 2010. Bude sa snažiť, aby pre vás bolo školenie prínosné.
  • Poobednú časť prevezme Michal Král, ktorý vám vysvetlí, ako fungujú porovnávače cien a ako ich využívať efektívne. Ukáže vám konkrétne príklady a odporučí optimálne nastavenie kampaní pre to, aby ste vyťažili z porovnávačov cien maximum pre váš obrat a zisk.
  • Tlačené materiály.
  • Odpovede na vlastné otázky.

GARANCIA
SPOKOJNOSTI
Absolútnou prioritou Pricemania Academy je, aby vám nadobudnuté poznatky a zručnosti z našich workshopov pomohli zvýšiť výkonnosť vášho podnikania a spokojnosť vašich zákazníkov. Ak by ste náhodou z akéhokoľvek dôvodu neboli s absolvovaným workshopom spokojný(á), dajte nám vedieť a bez diskusií vám peniaze vrátime.
Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

CEO:
Michal Král
E-mail:
michal.kral@pricemania.sk
Mobil:
+421 904 665 488

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk

Mediálni Partneri
Partneri
  • BlueWinston
  • DHL
  • 0100Campus

  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž