Workshop >

Optimalizácia konverzných pomerov, alebo dostaňte z webu viac peňazí!

Čo zahŕňa cena workshopu: Analýza vášho webu, podrobné podklady ku školeniu, občerstvenie s možnosťou neformálnej diskusie so školiteľom a ostatnými účastníkmi, Wi-fi pripojenie, prestížny certifikát za účasť na školení.
Mentor Rado Svičin foto
Dátum pripravujeme
Trvanie 13:00 - 17:00
Max. 9 osôb
Okruh Webová analytika
Miesto Pricemania, Bratislava

Cena: 99 EUR bez DPH

" Informujte ma o termíne tohto školenia. "

Využite možnosti zliav pre verných klientov:

Typ zľavy Výška zľavy Cena bez DPH
Platiaci klienti Pricemania.sk 15% 84,15 €
Každý 5-ty workshop zdarma* 100% 0,00 €
Každý ďalší účastník z tej istej firmy 50% 49,50 €
Študenti 50% 49,50 €
* workshop zdarma je možné získať iba v rámci 1 sezóny
** zľavy nie je možné kombinovať

Prečo by ste sa mali na workshope zúčastniť:

Získať kvalifikovaných návštevníkov na web je čoraz ťažšie. Stúpajúca cena akvizičných kanálov tlačí na zvyšovanie ich efektivity. Optimalizácia konverzných pomerov je v tomto kľúčová aktivita.  Naučíte sa ako identifikovať slabé články konverzných funnelov, ako postaviť AB alebo MVT test a ako testy vyhodnocovať. Ale hlavne sa naučíte, že optimalizácia konverzných pomerov nie je o stránkach, ale o návštevníkoch a ich myšlienkových procesoch.
 
Ak sa chcete naučiť základné princípy ako vyhodnocovať reporty z Google Analytics a na ich základe robiť správne rozhodnutia, tento workshop je určený práve vám.
 

Workshop je určený pre:

  • majiteľov, marketérov, obchodných riaditeľov a projektových manažérov e-shopov a iných on-line projektov
  • webových analytikov
  • akvizičných, monetizačných a retenčných špecialistov
  • majiteľov a marketérov firiem, pre ktorých je web významnou súčasťou marketingovej komunikácie
  • profesionálov z PR, reklamných a mediálnych agentúr

Čo by ste už mali ovládať pred účasťou na workshope:

Základy webovej analytiky.
  

Čo sa na workshope naučíte:

  • Optimalizačnú rovnicu a 5 kľúčových konverzných faktorov
  • Optimalizačnú Stratégiu AIDA
  • Základné presvedčovacie techniky a ich aplikácie v praxi
  • Testovanie - Kedy použiť A/B experimenty a kedy MVT, Voľba KPIs, Prioritizácia experimentov a ich dokumentácia
  • Základy freemium a trial monetizačných modelov
  • Čo je lifetime value, ako sa počíta a prečo je doležitá pre CRO
  • Ako vybudovať sekundárne monetizačné kanály
  • Používané nástroje- A/B a MVT platformy, Insight -  Surveys, Usability
  • Ukážky z praxe (produktová stránka, homepage, cross-channel optimalizácia)
  • Živá optimalizácia pristávacích stránok účastníkov školenia

Ktoré výrazy / nástroje sa naučíte?

Conversion rate (Konverzný pomer), LTV/CLTV – Customer Lifetime value (Freemium, Trialware), CPA,  A/B a MVT testovanie, Štatistická významnosť , behavioral targeting.
 

Čo si zoberte so sebou na workshop?

  • Otvorenú hlavu
  • Pokiaľ ste sa uz s CRO stretli, určite máte otázky – pošlite ich, prosím, emailom (r.svicin@gmail.com) a ak to bude dobrá téma, pokúsim sa ju adresovať počas workshopu.
  • Na konci workshopu pripravíme živú optimalizáciu niekoľkých stránok.

Odporúčame

  • Literatúra > Nenuťte uživatele přemýšlet!

    Praktický průvodce k bestselleru Webdesign: Nenuťte uživatele přemýšlet! Doplňuje původní knihu o ryze praktické postupy testování a jeho řízení. Ve své další knize vás Steve Krug krok za krokem provede všemi fázemi vlastního testování a opravou chyb použitelnosti vašeho webu, webové aplikace či jiného produktu.

    Zistite viac

GARANCIA
SPOKOJNOSTI
Absolútnou prioritou Pricemania Academy je, aby vám nadobudnuté poznatky a zručnosti z našich workshopov pomohli zvýšiť výkonnosť vášho podnikania a spokojnosť vašich zákazníkov. Ak by ste náhodou z akéhokoľvek dôvodu neboli s absolvovaným workshopom spokojný(á), dajte nám vedieť a bez diskusií vám peniaze vrátime.
Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

CEO:
Michal Král
E-mail:
michal.kral@pricemania.sk
Mobil:
+421 904 665 488

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk

Mediálni Partneri
Partneri
  • BlueWinston
  • DHL
  • 0100Campus

  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž