Workshop >

Psychológia spotrebiteľa

Čo zahŕňa cena workshopu: podrobné podklady ku školeniu, wifi pripojenie, celodenný catering, obed, možnosť neformálnej diskusie s ostatnými účastníkmi a mentorom, certifikát za účasť na školení
Mentor Matej Šucha foto
Dátum pripravujeme
Trvanie 9:30-16:30
Max. 11 osôb
Okruh Sebaprezentácia
Miesto Pricemania, Bratislava

Cena: 149 EUR bez DPH

" Informujte ma o termíne tohto školenia. "

Využite možnosti zliav pre verných klientov:

Typ zľavy Výška zľavy Cena bez DPH
Platiaci klienti Pricemania.sk 15% 126,65 €
Každý 5-ty workshop zdarma* 100% 0,00 €
Každý ďalší účastník z tej istej firmy 50% 74,50 €
Študenti 50% 74,50 €
* workshop zdarma je možné získať iba v rámci 1 sezóny
** zľavy nie je možné kombinovať

Prečo by ste sa mali na workshope zúčastniť?

V dobe rastúcej konkurencie pre predajcov a prakticky neobmedzených možností pre zákazníkov sa úspešnými stanú iba firmy, ktoré dokážu preniknúť do hláv a myslí zákazníkov.
Kontext, a nastavenie rozhodovacieho procesu zákazníkov sú často dôležitejšie ako ponúkaný produkt alebo služba. Podvedomé emócie a zaužívané rozhodovacie vzorce ovplyvňujú zákazníkov oveľa viac ako si myslíme.
Tento seminár vás naučí ako využívať zákazníkovu psychológiu vo váš prospech. Dá vám súbor okamžite aplikovateľných nástrojov, ktoré vás spravia presvedčivejšími a váš biznis efektívnejší a profitabilnejší.
 

Na workshope sa dozviete a naučíte:

  • 7 základných psychologických princípov efektívneho presviedčania zákazníkov,
  • čo je rozhodovací proces a rozhodovací kontext a ako ich využiť vo svoj prospech,
  • čo odrádza zákazníka od kúpy na vašej stránke a ako to zmeniť,
  • ako aplikovať poznatky z psychológie spotrebiteľa do:
  1. Prezentácie produktu – čo spraviť, aby zákazníci neodchádzali skôr ako im stihnete prezentovať vašu ponuku,
  2. Pricingu – drobné zmeny, ktoré môžu vystreliť vaše tržby,
  3. Customer experience – ako nastaviť nákupný proces tak, aby zákazníci neopúšťali vašu stránku sklamaní, ako komunikovať so zákazníkmi tak, aby sme dosiahli ich maximálnu spokojnosť a lojalitu.
  • naučené poznatky budeme spoločne aplikovať na vašu stránku/e-shop,
  • zoznam cenných zdrojov pre tých, ktorí majú záujem ďalej sa vzdelávať v oblasti psychológie spotrebiteľa.

Workshop je určený pre:

  • tých, ktorí chcú byť o krok pred svojou konkurenciou,
  • tých, ktorí sa neboja vykročiť zo zaužívaných koľají a pozrieť sa na výzvy inak,
  • tých, ktorých nebaví prichádzať o tisíce eur, kvôli nesprávnej komunikácii či pricingu ich produktov.

Ktoré výrazy/nástroje sa naučíte?

psychológia spotrebiteľa, rozhodovací kontext, rozhodovací proces, rozhodovacie vzorce
 

Čo si zoberte so sebou na workshop?

Dobrú náladu a otvorenú myseľ.

Spokojní klienti odporúčajú

  • Workshop Psychológia spotrebiteľa bol naozaj perfektný. Organizačne bol veľmi dobre zvládnutý, príjemný prístup organizátorov, priestory a samozrejme aj catering :) Po obsahovej stránke bol naozaj hodnotný. Napriek tomu, že mi je táto téma blízka, tak som sa dozvedela ďalšie nové informácie, ktoré viem aplikovať do praxe. Matej Šucha je naozaj odborník a už teraz sa teším na prípadnu ďalšiu spoluprácu. Za seba môžem povedať, že tento workshop každému vrelo odporúčam. :)

    Ľubomíra Hudáková

    darencurtis.sk

  • Nikdy nie je na škodu poznať spotrebiteľa-zákazníka do detailov: ako sa rozhoduje, prečo sa tak rozhoduje, ako sa správa pri pohybe v e-shope, prečo nedokončí objednávku, ale tiež prečo sa vracia, čo ho k tomu vedie.
    Presne o tom bol workshop, kde sa dalo nabrať veľa inšpirácie, nápadov, ako zlepšovať svoje služby pre zákazníka, ako mu ponúkať to, čo naozaj chce a ako byť vždy k dispozícii, aby našiel to, čo hľadá.
    Zaujímavé, pútavé, pragmatické školenie, užitočné informácie, príklady z praxe.

    Milan Buno

    www.bux.sk

  • Páčil sa mi. Nevedel som spočiatku, čo od toho mám očakávať, no veľmi sa mi to páčilo a dobre to doplnilo koncept v súvislosti so súborom ostatných školení.

    Tomáš Buranský

    www.touchit.sk

  • Unikátna téma školenia s výborným školiteľom. Školiteľ mal výborný prehľad v problematike psychológie spotrebiteľa. Zaujalo ma najmä množstvo príkladov, odporúčaní, či tipy na literatúru pre ďaľšie štúdium. Ďakujem.

    Peter Polakovič

    www.BiznisWeb.sk

  • Ľudia nie sú racionálne bytosti. Väčšinu času ich riadi "auto-pilot". Na školení sme si prešli základné stratégie ako s auto-pilotom pracovať, tak aby sme boli úspešnejší. Väčšina obsahu školenia nie je uplatniteľná iba na "klasických spotrebiteľov", ale aj ľudí, s ktorými musíte vyjednávať a meniť ich postoje - a teda aj Vašu rodinu, priateľov, úradníkov, investorov, či učiteľov Vašich detí.

    František Majtán

    www.tpd.sk

Odporúčame

  • Literatúra > Dan Ariely: Predictably Irrational (The Hidden Forces that Shape Our Decisions)

    In this New York Times bestseller Dan Ariely refutes the common assumption that we behave in fundamentally rational ways. From drinking coffee to losing weight, from buying a car to choosing a romantic partner, we consistently overpay, underestimate, and procrastinate. Yet these misguided behaviors are neither random nor senseless. They're systematic and predictable—making us predictably irrational.

    Zistite viac

  • Literatúra > Daniel Kahneman: Thinking, Fast and Slow

    The New York Times Bestseller, acclaimed by author such as Freakonomics co- author Steven D. Levitt, Black Swan author Nassim Nicholas Taleb and Nudge co- author Richard Thaler, Thinking Fast and Slow offers a whole new look at the way our minds work, and how we make decisions.

    Zistite viac

  • Literatúra > Robert B. Cialdini: Vplyv (Psychológia presviedčania)

    Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému máme tendencie pri svojom rozhodovaní podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie či uvažovanie.

    Zistite viac

GARANCIA
SPOKOJNOSTI
Absolútnou prioritou Pricemania Academy je, aby vám nadobudnuté poznatky a zručnosti z našich workshopov pomohli zvýšiť výkonnosť vášho podnikania a spokojnosť vašich zákazníkov. Ak by ste náhodou z akéhokoľvek dôvodu neboli s absolvovaným workshopom spokojný(á), dajte nám vedieť a bez diskusií vám peniaze vrátime.
Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

CEO:
Michal Král
E-mail:
michal.kral@pricemania.sk
Mobil:
+421 904 665 488

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk

Mediálni Partneri
Partneri
  • BlueWinston
  • DHL
  • 0100Campus

  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž