Mentor |
Matej Šucha
|
Dátum | pripravujeme |
Trvanie | 9:30-16:30 |
Max. | 11 osôb |
Okruh | Sebaprezentácia |
Miesto | Pricemania, Bratislava |
Typ zľavy | Výška zľavy | Cena bez DPH |
---|---|---|
Platiaci klienti Pricemania.sk | 15% | 126,65 € |
Každý 5-ty workshop zdarma* | 100% | 0,00 € |
Každý ďalší účastník z tej istej firmy | 50% | 74,50 € |
Študenti | 50% | 74,50 € |
Workshop Psychológia spotrebiteľa bol naozaj perfektný. Organizačne bol veľmi dobre zvládnutý, príjemný prístup organizátorov, priestory a samozrejme aj catering :) Po obsahovej stránke bol naozaj hodnotný. Napriek tomu, že mi je táto téma blízka, tak som sa dozvedela ďalšie nové informácie, ktoré viem aplikovať do praxe. Matej Šucha je naozaj odborník a už teraz sa teším na prípadnu ďalšiu spoluprácu. Za seba môžem povedať, že tento workshop každému vrelo odporúčam. :)
Ľubomíra Hudáková
Nikdy nie je na škodu poznať spotrebiteľa-zákazníka do detailov: ako sa rozhoduje, prečo sa tak rozhoduje, ako sa správa pri pohybe v e-shope, prečo nedokončí objednávku, ale tiež prečo sa vracia, čo ho k tomu vedie.
Presne o tom bol workshop, kde sa dalo nabrať veľa inšpirácie, nápadov, ako zlepšovať svoje služby pre zákazníka, ako mu ponúkať to, čo naozaj chce a ako byť vždy k dispozícii, aby našiel to, čo hľadá.
Zaujímavé, pútavé, pragmatické školenie, užitočné informácie, príklady z praxe.
Milan Buno
Páčil sa mi. Nevedel som spočiatku, čo od toho mám očakávať, no veľmi sa mi to páčilo a dobre to doplnilo koncept v súvislosti so súborom ostatných školení.
Tomáš Buranský
Unikátna téma školenia s výborným školiteľom. Školiteľ mal výborný prehľad v problematike psychológie spotrebiteľa. Zaujalo ma najmä množstvo príkladov, odporúčaní, či tipy na literatúru pre ďaľšie štúdium. Ďakujem.
Peter Polakovič
Ľudia nie sú racionálne bytosti. Väčšinu času ich riadi "auto-pilot". Na školení sme si prešli základné stratégie ako s auto-pilotom pracovať, tak aby sme boli úspešnejší. Väčšina obsahu školenia nie je uplatniteľná iba na "klasických spotrebiteľov", ale aj ľudí, s ktorými musíte vyjednávať a meniť ich postoje - a teda aj Vašu rodinu, priateľov, úradníkov, investorov, či učiteľov Vašich detí.
František Majtán
In this New York Times bestseller Dan Ariely refutes the common assumption that we behave in fundamentally rational ways. From drinking coffee to losing weight, from buying a car to choosing a romantic partner, we consistently overpay, underestimate, and procrastinate. Yet these misguided behaviors are neither random nor senseless. They're systematic and predictable—making us predictably irrational.
Zistite viacThe New York Times Bestseller, acclaimed by author such as Freakonomics co- author Steven D. Levitt, Black Swan author Nassim Nicholas Taleb and Nudge co- author Richard Thaler, Thinking Fast and Slow offers a whole new look at the way our minds work, and how we make decisions.
Zistite viacJedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému máme tendencie pri svojom rozhodovaní podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie či uvažovanie.
Zistite viac
GARANCIA SPOKOJNOSTI |
Absolútnou prioritou Pricemania Academy je, aby vám nadobudnuté poznatky a zručnosti z našich workshopov pomohli zvýšiť výkonnosť vášho podnikania a spokojnosť vašich zákazníkov. Ak by ste náhodou z akéhokoľvek dôvodu neboli s absolvovaným workshopom spokojný(á), dajte nám vedieť a bez diskusií vám peniaze vrátime. |
CEO:
Michal Král
E-mail:
michal.kral@pricemania.sk
Mobil:
+421 904 665 488
Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk