Mentor |
Peter Galko
|
Dátum | pripravujeme |
Trvanie | 9:30 - 16:30 |
Max. | 11 osôb |
Okruh | Sociálne siete |
Miesto | HUB Bratislava, Černyševského 10 |
Typ zľavy | Výška zľavy | Cena bez DPH |
---|---|---|
Platiaci klienti Pricemania.sk | 15% | 169,15 € |
Každý 5-ty workshop zdarma* | 100% | 0,00 € |
Každý ďalší účastník z tej istej firmy | 50% | 99,50 € |
Študenti | 50% | 99,50 € |
Sociálne médiá sú obrovským fenoménom a predstavujú veľký potenciál. Marketéri a majitelia firiem by mali vedieť, ako ho využiť. Je však veľmi jednoduché stratiť sa v nich a iba máloktoré firmy dokážu na sociálnych sieťach pôsobiť úspešne. Workshop Sociálne médiá vám pomôže zorientovať sa v tom, ako fungujú tie najznámejšie sociálne siete a naučí vás, ako ich úspešne využívať vo svoj prospech.
Žiadne vedomosti nie sú potrebné, postačí vám základná orientácia na najväčších sociálnych sieťach.
Negative feedback, reach, engagement, talking about, viralita, sponsored post, facebook ad, edgerank, CTR.
Bude dobré (ale nie je to nevyhnutné), aby ste so sebou mali notebook alebo tablet, alebo čokoľvek, v čom sa budete vedieť prihlásiť do sociálnych sietí, kde máte vytvorené účty.
Workshop Sociálne médiá hodnotím veľmi pozitívne. Školiteľ prednášal zaujímavo, na Slovensku nepodstatné médiá prešiel informatívne a podrobnejšie sa venoval len Facebooku. Oboznámil nás nielen so štandardnými odporúčaniami, ale upozornil nás aj na nové pravidlá a riziká komunikácie na tejto sociálnej sieti. Oceňujem konkrétne rady jednotlivým účastníkom školenia, ako vylepšiť ich Facebook fan pages.
Valéria Beňová
Workshop by som určite odporučil ďalej. Ako vždy tam bola super atmosféra, školiteľ profík, ktorý sa vyzná. Po organizačnej stránke bol tiež na vysokej úrovni.
Tomáš Glonek
Workshop odporúčam každému, kto robí biznis, a to z dôvodu, že dnes naozaj veľká masa komunikuje cez tablety a smartfóny, a to veľmi veľa cez sociálne média. Preto z hľadiska marketigu je neakceptovateľné prehliadať tento fakt. Workshop preto, aby ste to nie len robili, ale robili dobre.
Gabriela Gazdová
Na workshope sociálne médiá som sa dozvedela všetko, čo som potrebovala. Páčilo sa mi, že všetko prebiehalo formou diskusie s konkrétnymi radami od odborníkov z praxe. Výborná organizácia a nesmiem zabudnúť na občerstvenie. :)
Natália Rozborilová
Kvalitne pripravená akcia, ktorú pokladáme v našom tíme za prínosnú. Dôležitým pre nás bola ochota efektívne prerušovať priebeh školenia diskusiou kedy sa aj naša strana aktívne mohla zapojiť a dopytovať na konkétne body z vlastného prostredia.
Ján Vereš
Workshop Sociálne médiá odporúčam každému, či aktívnemu marketérovi, či majiteľovi firmy, či človeku, ktorý sa chce len niečo nové naučiť o tomto dynamicky rastúcom segmente. Chalani z Adbee boli skvelí, prezentácia bola naplnená užitočnými informáciami, ochotne zodpovedali každú otázku. Výborná kombinácia teórie s praxou na konkrétnych príkladoch. Čo som vedela, bolo fajn si utvrdiť a určite mi to tiež prinieslo veľa nových informácií.
Katarína Sládeková
Školenie bolo veľmi príjemné, poučné a hlavne som sa nenudila. Dostala som bližšie informácie v sociálnej sfére. Odporúčam ísť na toto školenie. Školitelia sú šikovní a hlavne sa veľmi dobre vyznajú vo svojom obore.
Veronika Hečková
Osobne toto školenie určite odporúčam absolvovať. Môžete si totiž myslieť, že ste facebookový king a veľmi ľahko sa dozviete, že ste vlastne v plienkach. :)
Tomáš Buranský
Čo sa nám veľmi páčilo, že bol targetovaný aj pre relatívnych začiatočníkov (doobeda) aj pre profíkov (poobede). Každý si prišiel na svoje a školitelia sa naozaj vyznali v tom, čo hovorili.
Igor Zahradnik
Workshop bol prínosný a dal dobrý úvod do problematiky sociálnych médií.
Richard Karaffa
Táto kniha Vám pomôže porozumieť svetu internetového marketingu. Objasní Vám tradičné a aj nové formy eMarketingovej komunikácie. Vďaka tejto knihe sa ľahko zorientujete v záplave súčasných komunikačných kanálov z prostredia Internetu.
Zistite viacGoogle Tag Manager (GTM, alebo po slovensky Správca značiek Google) je platforma, ktorá umožňuje vkladať na web rôzne ďalšie kódy (vo väčšine prípadov) bez zásahu programátora. Samotný GTM sa na web dostane vložením špeciálneho kódu.
Zistite viacMarketing na internete vyžaduje pripravených ľudí! Marketérom už nestačí iba znalosť marketingu, musia mať povedomie o technických aspektoch, aby vedeli, ako robiť marketing čo najlepšie. Skúsený lektor v knihe vysvetlí všetky technické aspekty úspešnej propagácie na internete a podelí sa s vami o skúsenosti z marketingovej praxe.
Zistite viacAutor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM. Ponúka aj pohľad do zákulisia na prácu s tradičnými značkami ako je Maxwell House, ale aj s nováčikmi ako JetBlue či iPod. Vysvetľuje, čo robia správne a čo nesprávne.
Zistite viacNástroj na plánovanie obsahu a správu sociálnych sietí. Spoľahlivé a dostupné rovnako pre reklamné agentúry, ako aj pre menšie e-shopy.
Zistite viacZměřte úspěch své obchodní strategie na sociálních sítích! Ať už prodáváte online, napřímo, nebo distribučními kanály, to, co o vás zákazníci říkají online, je nyní důležitější než vaše propagace. Sociální média už nejsou žádnou kuriozitou, ale důležitou součástí vašeho marketingového mixu.
Zistite viacTáto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vstupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť.
Zistite viacChcete sa zorientovať v terminologii desiatok pojmov, taktík a nástrojov a následne využiť marketing pre svoje podnikanie? 23 českých aj svetových expertov ponúka v tejto knihe pohľad na svoju špecializáciu.
Zistite viacCieľom publikácie je poskytnúť študentom masmediálnych štúdií, ale aj iných študijných odborov, dôležité poznatky o komunikácii a prezentácii, ktoré sú potrebné pre ich profesionálne pôsobenie v mediálnej oblasti, ako aj pre celkový rozvoj ich osobnosti ako mediálneho pracovníka.
Zistite viacAko podnikať a víťaziť vo svete, ktorý zmenili sociálne médiá. V knihe Spodná vlna ponúkajú dvaja špičkoví výskumníci z Forrester Research spôsob, ako využiť moc sociálnych médií na dosiahnutie úspechu v podnikaní.
Zistite viacAutor David Kirkpatrick s exkluzívnym prístupom do zákulisia Facebooku ponúka čitateľom pohľad na vznik spoločnosti, o Zuckerbergerovej vízii a o tom, prečo Facebook tak rastie.
Zistite viac
GARANCIA SPOKOJNOSTI |
Absolútnou prioritou Pricemania Academy je, aby vám nadobudnuté poznatky a zručnosti z našich workshopov pomohli zvýšiť výkonnosť vášho podnikania a spokojnosť vašich zákazníkov. Ak by ste náhodou z akéhokoľvek dôvodu neboli s absolvovaným workshopom spokojný(á), dajte nám vedieť a bez diskusií vám peniaze vrátime. |
CEO:
Michal Král
E-mail:
michal.kral@pricemania.sk
Mobil:
+421 904 665 488
Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk