O tom, čo sa v e-commerce segmente udialo za ostatných 10 rokov a ako zmenia celé odvetvie on-line trhoviská, sa náš Michal rozprával s Igorom Matejovom, bývalým obchodným a prevádzkovým riaditeľom MallGroup. Igor v súčasnosti pôsobí ako strategický konzultant napr. vo firme Factcool, ale zúčastňoval sa aj "záchranárskych prác" v Dedolese.
V rozhovore sa dozviete:
00:32 Aký je Igorov track record, ak by mal zhrnúť tvoju doterajšiu kariéru? (špeciálne s dôrazom na e-commerce)
05:07 Ako sa vyvíja SK/CZ, (prípadne CEE) e-commerce trh, čo sa zmenilo za posledných 5 rokov?
17:02 Ako vníma vývoj trhu po skončení COVID-u, v akej situácii sa dnes nachádzajú e-shopy a ktoré najväčšie výzvy musia riešiť?
30:12 Veľká téma ostatných rokov sú marketplace-s. Ako veľmi zmenia celý e-commerce segment v CEE regióne hráči ako Kaufland či Allegro a ako na to reagovať?
40:44 Veľkým problémom e-shopov je schopnosť odlíšiť sa od konkurencie. Ako by mal ideálne vyzerať proces identifikovania a dlhodobého budovania konkurenčnej výhody/výhod?
56:17 Často majú e-shopy problém s finančným riadením a plánovaním, ako by mal túto problematiku uchopiť e-shop, pokiaľ jeho majiteľ nie je "finančák"?
1:00:51 Ak by mal Igor dať 3 odporúčania majiteľom malých a stredných e-shopov, na čo sa zamerať teraz pred začiatkom top sezóny, aké rýchle fixy/zmeny by mohli urobiť?
Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu: https://podcasters.spotify.com/pod/show/pricemaniaacademy
Tip 3: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://ecommerce-katalog.sk