23.04.2024 • Michal Král

I. Potančok (Vibration): Aké sú výhody vývoja B2C/B2B e-shopov na mieru oproti krabicovým riešeniam?

Dáva v čase Shoptet-u či Shopify ešte vývoj e-shopov na mieru? Aké to dáva klientovi výhody a možnosti? Ako správne pripraviť celý projekt od A po Z, aby boli všetky strany spokojné? Kedy dáva zmysel vyvíjať mobilnú aplikáciu a ktoré natívne funkciu smartfónu dáva zmysel využiť?

Odpoveď na tieto a ďalšie otázky nášmu Michalovi poskytol Ivan Potančok, CEO spoločnosti Vibration, ktorá sa zameriava na vývoj webových a mobilných aplikácii na mieru a ktorá zrealizovala za 12 rokov už viac ako 1 000 projektov.
 

V rozhovore sa dozviete: 
00:35 Žijeme v čase, kedy sa dá "na pár klikov" vyklikať e-shop na Shoptet-e, Upgates či Shopify. Kedy dáva zmysel uvažovať o e-shope na mieru, prípadne s akými zadaniami za Ivanom chodia klienti?
05:40 Ako veľmi sa zmenila filozofia a proces vývoja custom riešení za 12+ rokov, od kedy je Ivan v tomto biznise?
14:12 Pri custom vývoji je extrémne dôležitá prípravná fáza projektu. Ako k nej pristupujú vo Vibration, čo všetko s klientmi riešia a čo by malo byť výstupom prípravnej fázy?
20:12 Aké podmienky (personálne či z hľadiska know-how / skillsetu) by mali byť splnené na strane klienta, aby bol projekt a spolupráca úspešná? Čo v prípade, že klient nemá u seba technického človeka?
22:47 Keď sa pozrieme na samotný proces vývoja, ktoré tam Ivan vníma hlavné fázy a akú časovú a finančnú náročnosť predstavujú?
24:25 V čom Ivan vidí hlavný rozdiel B2B riešení oproti "klasickým" B2C e-shopom? Ktoré zaujímavé B2B funkcie by vypichol z ich produkcie?
27:02 Na ktoré referencie je Ivan najviac hrdý a ktoré zaujímavé funkcie či biznis modely by vyzdvihol?
32:50 V dnešnej dobe hyperkonkurencie to majú najmä klasickí reselleri extrémne ťažké. Vibration majú viacerých klientov, ktorí majú možnosti customizácie či personalizácie produktov. Vidí v tom Ivan cestu, ako získať strategickú konkurenčnú výhodu na trhu?
36:28 Celkovo čo Ivan vníma dnes ako kľúčové vlastnosti e-commerce biznisu, ktoré rozhodujú o tom, či e-shop bude ziskový a dostane sa na miliónové obraty?
39:04 Vyvíjajú custom e-commerce platformu Sellio. V čom Ivan vidí jej hlavné výhody zo strategického/biznisového pohľadu oproti krabicovým riešeniam?
42:40 Venujú sa tiež vývoju mobilných aplikácií. Kedy podľa Ivana tento marketingový/predajný kanál dáva pri e-shopoch zmysel a ktoré natívne funkcie mobilných zariadení dáva zmysel v nich použiť?
50:11 Ako sa Ivan osobne vzdeláva, prípadne aké dobré podcasty/knihy/blogy odporúča sledovať z hľadiska vývoja digitálnych produktov?

Viac o vývoji custom webových a mobilných aplikácií sa dozviete aj na: https://vibration.sk/

Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení. 
 
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu: https://podcasters.spotify.com/pod/show/pricemaniaacademy
 
Tip 3: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://ecommerce-katalog.sk

Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

CEO:
Michal Král
E-mail:
michal.kral@pricemania.sk
Mobil:
+421 904 665 488

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk


Mediálni Partneri
Partneri
  • BlueWinston
  • DHL
  • 0100Campus

  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž