09.06.2020 • Michal Král

J. Jarabica (Blueweb) / P. Velits (Isadore): Ako vyvíjať a nastaviť e-shop pre globálny trh

Peter Velits s bratom Martinom ako bývalí profesionálni cyklisti presedlali za ostatné roky z bicyklov na rýchlo rastúci e-commerce biznis a dnes majú e-shop Isadore.com s obratom 2 mil. EUR a 13 zamestnancov. Pri vývoji e-shopu spojili sili so spoločnosťou Blueweb, ktorá vyvíja okrem samotného e-shopu veľmi pokročilé funkcie a moduly na pozadí. Vyspovedali sme Petra s Jakubom a vznikol z toho parádny rozhovor.
 

V rozhovore sa dozviete:
00:40 - Ako sa Peter dostal od profesionálnej cyklistiky k e-commerce biznisu
3:55 - Predchádzala spusteniu e-shopu aj analýza trhu/konkurencie alebo to bolo čisto pocitová záležitosť?
4:45 - Aké kľúčové zlomy boli od nuly smerom k 2 mil. obratu a 13 ľuďom v tíme
6:10 - Ako Jakub z Blueweb-u ako dodávateľ e-shopu vnímal celý príbeh Isadore a ako vznikla prvotná spolupráca
7:30 - Koľko zatiaľ Isadore preinvestovali do vývoja od spustenia e-shopu a ktoré zaujímavé funkcie spoločne vyvinuli s Blueweb-om
10:05 - Koľko aktuálne Isadore shippuje objednávok mesačne, z ktorých krajín je najväčší dopyt a ako funguje výroba a logistika e-shopu
13:50 - Ktorí prepravcovia sa najviac osvedčili na medzinárodné doručovanie a akú platobnú bránu využívajú a prečo
16:25 - Aká je priemerná miera konverzie a hodnota objednávky v Isadore a aké je typické správanie zákazníka
17:00 - Aká je štruktúra návštevnosti e-shopu a ako performujú jednotlivé marketingové kanály
18:05 - Ako pristupujú k marketingu v jednotlivých krajinách (lokálna vs. globálna stratégia)
19:10 - Aké majú v Isadore skúsenosti s marketingovými agentúrami a na ktoré činnosti majú naopak interný tím
20:45 - Koľko Isadore aktuálne investuje do marketingu a ako im fungujú sociálne siete
22:40 - Čo má z pohľadu vývoja e-shopu kľúčový dopad na obrat a ziskovosť klientov
24:50 - Ako nastaviť optimálne komunikáciu a spoluprácu medzi klientom a dodávateľom e-shopu
27:05 - Je Blueweb otvorený aj success-fee modelom spolupráce (čiže časť odmeny závisí od výkonu e-shopu)
29:40 - Akým spôsobom v Isadore prioritizujú vývoj a rozhodujú sa, ktoré funkcie budú vyvíjať
32:55 - Ako funguje v Isadore finančné riadenie a plánovanie a ktoré kľúčové metriky sledujú
36:55 - Čo chalanov 6 rokov spolupráce naučilo a čo by dnes urobili inak
Ak si chcete pozrieť aj ďalšie projekty z dielne spoločnosti Blueweb, odporúčame pozrieť:
https://www.blueweb.sk/referencie

Tip 1: Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu: https://anchor.fm/pricemaniaacademy
Tip 2: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.
 

Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

CEO:
Michal Král
E-mail:
michal.kral@pricemania.sk
Mobil:
+421 904 665 488

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk


Mediálni Partneri
Partneri
  • BlueWinston
  • DHL
  • 0100Campus

  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž