27.12.2019 • Michal Král

Ján Urbančík - Reago: Ako zvýšiť mieru konverzie až 6-násobne využitím live chatu

Online chat je najvyužívanejšia forma komunikácie v súčasnosti. Viac ako 65 % zákazníkov preferuje chat pred emailom a telefonátom. Nielenže chat zvyšuje dôveru k Vášmu webu, ale taktiež:
  • Zvyšuje konverzie až o 20 %
  • Zvyšuje 2,5 krát čas strávený na stránke a počet navštívených stránok
  • Suma, ktorú zákazníci zaplatia po využití chatu je o 10 % vyššia

Ak vás zaujíma, ako vyťažiť maximum z live-chatu aj pre váš e-shop, pozrite si rozhovor s Jánom Urbančíkom, zakladateľom služby Reago, vďaka ktorej viete poskytnúť zákazníkom špičkový servis a vďaka tomu zásadne zvýšiť mieru konverzie a obrat vášho e-shopu.
 
 

Vo videorozhovore sa dozviete:

0:30 - ako vznikla celá idea za službou Reago ako riešenie pre kvalitnú zákaznickú podporu v e-shopoch
4:45 - aký veľký prínos z pohľadu miery konverzie vie mať live-chat s kvalitným človekom
5:45 - aké sú výhody a nevýhody interného vs. externého riešenia zákazníckej podpory
8:35 - ako vychádzajú náklady na interné vs. externé riešenie zákazníckej podpory
10:20 - ako merať biznisový dopad live-chat-u v e-shope na obrat
13:50 - pre aký typ zákazníka (e-shopu) je outsourcing zákazníckej podpory vhodný a kedy naopak nie je
16:40 - je znalostná báza, ktorá sa buduje v rámci supportu unikátna pre každý e-shop alebo ako to funguje
17:55 - ktoré komunikačné kanály je možné napojiť na Reago a aké sú v tomto smere plány
18:40 - ako sa riešia otázky, ktoré operátor Reago nedokáže zodpovedať
20:40 - aké typy otázok najčastejšie prichádzajú na live-chat a ako ich riešiť
24:15 - je budúcnosť live-chatov v umelej inteligencii alebo ako to vidia v Reago
26:00 - je live-chat vhodný viac pre B2C alebo B2B biznisy/e-shopy
29:40 - aká je skúsenosť s využitím promo kódov pre zvýšenie miery konverzie cez live-chat
32:25 - ako sa Reago pozerá na prípadnú expanziu z pohľadu jazykového pokrytia
35:15 - ako sa pripraviť na top sezónu v rámci zabezpečenia supportu
37:00 - ktoré kľúčové benefity vie priniesť kvalitný support cez live-chat pre e-shop (sumár)

Ak sa chcete dozvedieť o službe Reago viac, zanechajte váš kontakt tu:
https://www.reago.sk/pricemania/

Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

Project Manager:
Ing. Ondrej Lipták
E-mail:
ondrej.liptak@pricemania.sk
Mobil:
+421 908 039 133

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk


Mediálni Partneri
Partneri
  • BlueWinston
  • DHL
  • 0100Campus

  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž