V rozhovore sa dozviete:
00:35 - prečo zvolil DASE zameranie čisto na digitálnu analytiku na rozdiel od väčšiny agentúr
02:50 - prečo je vôbec digitálna analytika dôležitá v rámci on-line biznisu a čo je to data-driven rozhodovanie
05:40 - ktoré základné nástroje by mal ovládať a používať každý majiteľ a marketér on-line firmy
08:15 - aké výhody a nevýhody má Google Analytics z pohľadu relevancie dát pre rozhodnutia
12:50 - ktoré kľúčové reporty a metriky sledovať v Google Analytics-e, ak podnikám v e-commerce
16:50 - akým spôsobom Google Analytics pripisuje konverzie jednotlivým zdrojom návštevnosti a čo je to atribúcia
20:10 - čo sú to asistované konverzie v GA a prečo je dôležité ich sledovať
22:20 - prečo a ako používať Google Tag Manager v rámci e-commerce a aké sú jeho výhody
27:10 - aké najčastejšie chyby robia majitelia a marketéri e-shopov v rámci analytiky a ako sa im vyvarovať
34:40 - aké sú najčastejšie chyby pri riešení GDPR problematiky na e-shopoch a weboch a ako by to malo byť správne riešené
40:25 - ako celú analytiku uchopiť, ak som začiatočník a s čím začať
Tip 1: Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu: https://anchor.fm/pricemaniaacademy
Tip 2: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.