10.06.2020 • Michal Král

Juraj Balogh - CreditCall: Ako dosiahnuť efektívnu zákaznícku starostlivosť v e-commerce

Zákaznická podpora je v e-commerce často kľúčová z pohľadu spokojnosti zákazníkov aj samotného predaja. Najmä v zahraničí dnes veľkí hráči využívajú externé call centrá a celé support tímy. Na Slovensku je jedným z popredných partnerov spoločnosť CreditCall, ktorej spoluzakladateľ Juraj Balogh v rozhovore porovnal výhody a nevýhody interného support tímu voči externému partnerovi. Najmä pred top sezónou v e-commerce vám tento rozhovor pomôže lepšie sa pripraviť a maximalizovať tak obrat aj spokojnosť vašich zákazníkov.
 

V rozhovore sa dozviete:
00:45 - ako vníma Juraj dôležitosť zákazníckej podpory v rámci prevádzky e-shopu
03:40 - aké sú výhody a nevýhody interného support tímu voči externému (outsourcingu) a aké všetky náklady si treba spočítať pri rozhodovaní
07:00 - ako dokáže externý partner zabezpečiť kvalifikované odpovede aj pri špecializovanom sortimente e-shopu (znalostná báza)
8:00 - aké typy dopytov najčastejšie prichádzajú zo strany koncových zákazníkov e-shopov a cez ktoré kanály komunikujú
9:42 - aké konkrétne komunikačné kanály dokáže CreditCall zastrešiť
11:15 - akým spôsobom je zabezpečená kvalita komunikácie pri 160+ operátoroch a 4 lokáciách a ako si ju vie klient skontrolovať
13:45 - ktoré trhy/jazyky vie CreditCall pokryť z pohľadu expanzie e-shopov
15:25 - pre ktoré segmenty alebo veľkosti e-shopov je outsourcing supportu vhodný
16:32 - prípadová štúdia klienta z e-commerce s konkrétnymi číslami a výsledkami po prechode na externý support
23:05 - ako si reálne porovnať nákladovú stránku interného support tímu voči outsourcingu
26:00 - ako dnes riešia support veľké SK/CZ e-shopy a aký je celkový trend
27:05 - ako využívať support tím aj na aktívny predaj tovaru alebo služieb a teda zvyšovanie hodnoty zákazníka
29:45 - vníma Juraj nejaký rozdiel medzi B2C vs. B2B supporte pre zákazníkov
30:50 - čo by Juraj poradil ohľadom top sezóny v e-commerce, ako sa najlepšie pripraviť na nápor

Viac sa o zákazníckej podpore sa dozviete na stránke www.creditcall.sk.

Tip 1: Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu: https://anchor.fm/pricemaniaacademy
Tip 2: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.
 

Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

Project Manager:
Ing. Ondrej Lipták
E-mail:
ondrej.liptak@pricemania.sk
Mobil:
+421 908 039 133

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk


Mediálni Partneri
Partneri
  • BlueWinston
  • DHL
  • 0100Campus

  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž