Využite možnosti zliav pre verných klientov:
Typ zľavy
|
Výška zľavy
|
Cena bez DPH
|
Platiaci klienti Pricemania.sk
|
15%
|
126,65 € |
Každý 5-ty workshop zdarma*
|
100%
|
0,00 €
|
Každý ďalší účastník z tej istej firmy
|
50%
|
74,50 € |
Študenti
|
50%
|
74,50 € |
* workshop zdarma je možné získať iba v rámci 1 sezóny
** zľavy nie je možné kombinovať
Prečo by ste sa mali workshopu zúčastniť:
-
Chcete zlepšovať pozície vášho webu alebo e-shopu vo vyhľadávači Google?
-
Chcete znížiť náklady na privedenie jedného návštevníka na webe vašich PPC reklám v systéme Adwords?
-
Chcete myšlienkovo spojiť užívateľskú použiteľnosť webov (UX), SEO a PPC pre efektívnejšie plnenie vašich strategických konverzných cieľov?
-
Pokiaľ ste odpovedali áno, potom je tento workshop určený práve pre vás! Prihláste sa a nájdite rezervy! Nenúťte ľudí na weboch premýšľať. Zistite najnovšie poznatky z pohľadu UX, ktoré majú bezprostredný vplyv na výkon organického i plateného vyhľadávania cez Google.
Pre koho je workshop určený:
-
Začiatočníkom i stredne pokročilým markeťákom, ktorých špecializáciou je optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) alebo vedenie PPC kampaní.
-
Pre obchodných riaditeľov, marketingových riaditeľov či projektových manažérov e-shopov a ďalších on-line projektov.
-
Pre nadšencov a študentov, ktorí chcú získať širší prehľad o online marketingu a väzbách medzi UX, SEO a PPC.
Čo by ste už mali ovládať pred účasťou na workshope:
Školenie je vhodné hlavne pre všetkých markeťákov, ktorí majú aspoň základné skúsenosti so SEO alebo PPC.
Čo sa na workshope naučíte:
-
Naučíte sa, ktoré behaviorálne faktory (správanie návštevníkov na webe) bezprostredne pôsobia na poradie výsledkov v SERPe organického vyhľadávania v Google.
-
Naučíte sa, čo je to skóre kvality systému Adwords a ako ho ovplyvňuje kvalita vstupnej stránky (webu) z hľadiska použiteľnosti. A tým bezprostredne znižuje cenu za preklik.
-
Naučíte sa, ako simulovať vizuálne zmeny (designu a štruktúry textov všeobecne) na weboch s využitím nástroja Firebug.
-
Naučíte sa posudzovať weby na mobilných zariadeniach a zvyšovať ich potenciál pre výkon SEO i PPC.
-
Naučíte sa priviesť, i pri súčasných rozpočtoch, na web viac návštevníkov a s lepším pomerom konverzií.
Ktoré výrazy / nástroje sa naučíte?
Získate hlavne množstvo postrehov a návodov, ktoré budete môcť uplatniť pri návrhoch technických a obsahových úprav webov i e-shopov za cieľom premeniť nadobudnuté skúsenosti do lepších výsledkov SEO a PPC.
Tiež sa naučíte používať nástroje (Firebug, GT Metrix, PageSpeedInsights, Web Developer), ktoré taktiež pomôžu pri rozhodovaní vám alebo vašim nadriadeným, či investovať na weboch do úprav.
Čo si zoberte so sebou na workshop?
Aby ste si všetko reálne vyskúšali na workshope, je nutné, aby ste mali so sebou najlepšie notebook (prípadne tablet). Dôležitá je chuť popremýšľať ako zlepšovať weby, aby to malo vplyv nielen na konverzný pomer webu, ale tiež na výkon SEO alebo PPC.
Dôležité
Po prihlásení zašlite odkaz na niektorý váš web alebo e-shop, ktorý by bol v časti workshopu prebraný a diskutovaný. Získate tak neoceniteľnú spätnú väzbu ľudí z odboru.