22.06.2016 • Patrícia Dunárová

Let´s talk about - diskutujte s úspešnými

Sedemkrát spadnite a osemkrát vstaňte. Toto japonské príslovie je typické pre každú cestu k úspechu. Odvážne rozhodnutia, pokusy, chyby, omyly. Tým všetkým si musíte prejsť, ak chcete niečo dosiahnuť. Existuje však skratka. Sú ňou informácie – skúsenosti.

Odkiaľ však informácie a skúsenosti vziať? Na odborných konferenciách ich nájdete málokedy a ak sa vám to aj podarí, buď nejdú do hĺbky alebo neposkytujú priestor na diskusiu.

V Bluewebe majú oči otvorené, stretávajú sa s mnohými úspešnými ľuďmi a radi budujú dobré vzťahy. Od dobrých vzťahov je potom už len krôčik k spolupráci. A vďaka takémuto spojeniu vzniklo Let´s talk about - diskusné stretnutia s úspešnými e-shopármi a podnikateľmi z online sveta a obchodu.
 

Ako Let´s talk about stretnutia vyzerajú?

  • Na každé stretnutia sú pozvaní hostia, a to nie hocijakí. Naposledy nimi boli Martin Štrba z Martinusu či Tomáš Sroka zo Zľavomatu - mená na Slovensku v online podnikaní všetkým známe.
  • Moderátorom diskusií je Michal Poppe, spolumajiteľ Bluewebu.
  • Stretnutia prebiehajú v coworkingovom centre Banka Žilina so skvelou dostupnosťou.
  • V sále s kapacitou do 50 miest môže každý zúčastnený položiť hosťovi otázku osobne alebo prostredníctvom chat aplikácie.
  • Časový rozsah 2 hodiny umožní vyžmýkať z hosťa všetky informácie a skúsenosti.

Úpešne odbehnutých je už niekoľko prvých LTA-čiek. Nech sa páči, malá ukážka toho, o čom sa tu diskutovalo:
 
Let´s talk about
 

LTA č. 1 s Martinom Štrbom z Martinusu

  • Martinus má 600 dodávateľov. Táto informácia spustila na 1. LTA lavínu otázok súvisiacich s aktualizáciou skladových zásob, objednávaním tovaru, logistikou a zákazníckym servisom. Martin Štrba sypal fakty ako z rukáva a so zarážajúcou otvorenosťou.
  • Zamestnanec Martinusu zodvihne denne v logistike 1,5 tony a vybaví približne 500 objednávok. Napriek tomu sa firma môže pochváliť nízkou fluktuáciou. Môžu za to aj benefity a príjemná, otvorená pracovná kultúra
  • 6 dní je dodacia doba, ktorú vám budú zákazníci akceptovať. Aspoň na Slovensku. Zákazníci v Čechách sú náročnejší. Viac porovnávajú cenu a požadujú kratší termín dodania. 
  • Personalizáciu na webe ovláda e-shop Martinus.sk od prvej návštevy. Martin Štrba prezradil, ako ju riešia v newsletteroch, aké aplikácie používajú, ako postupujú. Počúvať, aké problémy rieši jeden z najväčších e-shopov na Slovensku bol obrovský zážitok.
  • Martinus má silný brand. Pomáha im v každom smere. Napríklad aj pri prijímaní zamestnancov. Firma sa umiestňuje medzi najželanejšími zamestnávateľmi. Silný brand si však musíte zaslúžiť. Martinus sa postavil za Alfa Bio či štrajk učiteľov a nebojí sa povedať svoj názor.
 
Diskusia Let´s talk about
 

LTA č. 2 s Tomášom Srokom zo Zľavomatu

Tomáša nemusí poznať každý. Stál však za úspešnými a známymi projektmi, ktoré dnes využíva mnoho ľudí. Podnikať začal veľmi mladý. Spolu so spolužiakmi založil firmu WMS s.r.o., ktorá tvorila weby a e-shopy. Neskôr spustil portál Zarohom.sk, ktorý úspešne predal.

V extrémne krátkom čase pomohol vybudovať Zľavomat - úspešnú firmu s niekoľkými desiatkami zamestnancov. Sám hovorí, že to bol výsledok tvrdej práce a najmä práce s ľuďmi: „Niekto si môže pomyslieť, že so Zľavomatom sme zachytili módnu vlnu a úspech prišiel sám od seba. V skutočnosti je za tým ale veľmi veľké množstvo práce a vydanej energie. Dokázali sme vyskladať šikovný tím ľudí, získať si dôveru zákazníkov a správať sa férovo ku svojim obchodným partnerom." Dnes pracuje na rozvoji služby Liftago na Slovensku, ktorá slúži na objednávanie taxíkov.

Veľa ďalších diskusných stretnutí nás ešte iba čaká. Už teraz však môžeme povedať, že sa tu podaril malý zázrak: spojiť úspešných ľudí, ktorí sú ochotní odovzdať svoje skúsenosti tým, ktorí ich dokážu využiť.
 

Môžete sa tešiť, najbližšie LTA sa uskutoční už 29. júna!

Bohuš Hlavatý a Vladimír Šafarín z Tatry Mountain Resorts vám prezradia, ako vytvoriť úspešný vernostný program, vďaka ktorému dokážu predať viac lístkov online ako rakúske strediská.
Príďte si po skúsenosti z praxe od úspešných lídrov vo svojej profesii, spoznajte nových ľudí a zažite jedinečnú atmosféru. Bol by v tom čert, ak by sa na vás niečo nenalepilo.
Vidíme sa 29. júna 2016 v Žiline. Nezabudnite sa registrovať.

Zdroj: www.lta.sk

Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

CEO:
Michal Král
E-mail:
michal.kral@pricemania.sk
Mobil:
+421 904 665 488

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk


Mediálni Partneri
Partneri
  • BlueWinston
  • DHL
  • 0100Campus

  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž