O tom, ako využiť ponákupný marketing pre zvýšenie ziskovosti vášho e-shopu, sa náš Michal rozprával s Martinom Jarešom, zakladateľom spoločnosti Foxdeli.
V rozhovore sa dozviete:
00:30 Na SK vstupuje Foxdeli ako nový hráč, kto sú a ako začal ich príbeh?
01:40 Kde identifikovali medzeru na trhu a v čom konkrétne prinášajú pridanú hodnotu pre e-shopy?
03:50 Jednou z funkcií Foxdeli je sledovanie zásielok, čo všetko prinášajú v rámci tohto modulu a ktorých prepravcov majú zintegrovaných?
07:25 Unikátnejšou funkciou Foxdeli sú možnosti tzv. "ponákupného marketingu". V SK e-commerce to bude zrejme pre veľa e-shopov nový pojem, čo si konkrétne pod tým predstaviť a čo to dokáže priniesť e-shopu?
13:57 Vo Foxdeli majú premakané dátové reporty, čo všetko obsahujú a aké rozhodnutia vie na základe nich robiť majiteľ e-shopu?
15:46 Aký prínos z finančného hľadiska dokáže Foxdeli prieniesť e-shopom a ako je nastavený pricing služby?
21:44 Ako prebieha integrácia Foxdeli do e-shopu a ktoré e-commerce platformy už májú zintegrované?
23:41 Aké typy či segmenty e-shopov sú pre nich zaujímavé a teda dokážu z Foxdeli vyťažiť maximum hodnoty?
25:18 Aká je dlhodobá vízia Foxdeli, kde sa vidia o 3-5 rokov?
28:33 Na záver, aké zdroje (eventy, knihy, podcasty) by Martin odporučil majiteľom e-shopov, ktorí sa chcú zlepšiť v "ponákupnom marketingu" a zároveň chcú zvýšiť spokojnosť svojich zákazníkov?
Viac o výhodách a možnostiach ponákupného marketingu sa dozviete aj na: https://www.foxdeli.com
Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu: https://podcasters.spotify.com/pod/show/pricemaniaacademy
Tip 3: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://ecommerce-katalog.sk