Marián je e-commerce manažérom v agentúre ui42. Od roku 2010 sa zameriava výlučne na akceleráciu e-shopov.
V rámci e-commerce spolupráce chce byť pre e-shopy skôr biznis partner, ako len dodávateľ. Aj preto sa jeho doterajšia spolupráca so všetkými partnerskými e-shopmi ráta už v horizonte niekoľkých rokov. V praxi pomáha e-shopom s komplexným plánovaním ich rozvoja a biznis stratégie, s nájdením online príležitostí a stanovením priorít PPC, SEO, UX, a DEV vývoja tak, aby ich využili. Jeho konečným cieľom každej spolupráce je pomôcť e-shopom dosiahnuť a udržať si 1. pozíciu na slovenskom trhu a pripraviť sa na expanziu do zahraničia.
Pracuje tiež s výkonnostným marketingom. Pre maximalizáciu obratov z online kampaní pomáha e-shopom nastaviť ich interné procesy, zlepšiť ich portfólio produktov a optimalizovať celý e-shop ako "komplexnú landing page". Je Google AdWords Qualified Individual.