V minulosti nebolo vo Factcool všetko ružové a firma nebola ďaleko od krachu a aj o tom nášmu Michalovi porozprával Petr Král, CEO spoločnosti Factcool.
01:12 Ako vznikla značka Factcool, aká je ich vízia a USP-s?
03:19 Aký je ich biznis model a ako sa ich stratégia vyvíjala v čase? (B2C/B2B/marketplace/vlastný brand...)
08:50 Aký bol rok 2022, akým výzvam čelili a aké majú plány a očakávania od roku 2023?
13:52 Článok na Czechcrunch-i, hovoril o finančných problémoch a zmenách vo firme v roku 2019. Čo presne sa vtedy dialo a aké ponaučenie si z toho zobrali?
19:43 Téma finančného plánovania a riadenia špeciálne po covid-e nabrala ešte viac na dôležitosti. Čo by Petr poradil e-shopom, ktoré vo financiách zatiaľ nemajú úplne poriadok, ako celú problematiku uchopiť a ako túto oblasť efektívne riadiť?
21:43 Ktoré KPI-s vo firme Petr sleduje, koľko ľudí riadi a aký štýl riadenia ľudí sa mu osvedčuje?
24:11 V akej finančnej kondícii je Factcool dnes a ako ich ovplyvnilo ochladenie trhu po covid-e (Ukrajina, inflácia, energie...)?
27:24 Ktoré marketingové kanály im najlepšie performujú a ako sa to vyvíja v čase? Akým spôsobom vyhodnocujú efektivitu brandových kampaní?
31:27 Ako vyhodnotili TV kampaň v roku 2021, koľko ich stála a aké boli výsledky?
38:10 V ktorých krajinách sa im najviac darí z hľadiska obratu/zisku a ako prebieha u nich vstup na nový trh krok po kroku?
43:55 Ktoré knihy/podcasty/školenia by Petr odporučil majiteľom e-shopov?
Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu: https://anchor.fm/pricemaniaacademy
Tip 3: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://ecommerce-katalog.sk/