20.02.2023 • Michal Král

P. Šíma (ROIVENUE): Ako zistiť, ktorých 50 % vašich marketingových spendov sú vyhodené peniaze?

Henry Ford údajne povedal, že “Polovica nákladov na reklamu sú vyhodené peniaze, ale bohužiaľ neviem, ktorá polovica to je…” Toto je večný problém pri vyhodnocovaní efektivity marketingových aktivít a hoci sme sa s nástupom on-line marketingu posunuli oveľa ďalej, stále ešte neexistuje 100 % model, ktorý by vám povedal, kedy, koľko a do ktorého kanálu investovať, aby ste maximalizovali váš profit.

Veľmi ďaleko v tejto problematike sú v českej firme ROIVENUE, ktoré na veľmi pokročilej úrovni aj vďaka AI rieši atribúciu (vrátane impresnej atribúcie), ktorá je výrazne objektívnejšia ako v Google Analytics či GA4. Zároveň sa pozerá aj dopredu a vie vám na základe historických dát predikovať budúci vývoj.

O tom, ako správne pristupovať k vyhodnocovaniu on-line aj off-line marketingových aktivít sa s našim Michalom rozprával Pavel Šíma, zakladateľ spoločnosti ROIVENUE, ktorá bola v roku 2022 akvírovaná holandskou firmou ScanmarQED.
 

V rozhovore sa dozviete:
00:25 Ako vznikol ROIVENUE, ako funguje, aké služby a pre koho poskytuje?
01:56 V čom je analytika on-line marketingu komplikovaná?
03:37 V čom je odlišný prístup v ROIVENUE a aký je rozdiel v atribúcii medzi GA4 a ROIVENUE?
06:52 Pre koho je ROIVENUE určená z pohľadu objemu dát?
09:40 Je know-how z jedného trhu použiteľné aj na iný trh?
10:22 Aké všetky zdroje dát je možné napojiť do ROIVENUE?
13:42 Aký je prístup k vyhodnocovaniu efektivity brandových vs. performance kampaní?
18:30 Pre akého klienta (z pohľadu segmentu/obratu/objemu dát) je ROIVENUE určené?
21:35 Ako sa cca pohybuje pricing služby ROIVENUE?
24:16 Aký je ďalší hendikep v atribúcii GA4?
28:16 Minulý rok sa ROIVENUE stala súčasťou skupiny ScanmarQED, aký bol za tým cieľ a aké nové možnosti táto zmena umožňuje?
34:22 Na akej báze je postavený tracking v ROIVENUE?
Viac o možnostiach ROIVENUE a problematike atribúcie sa dozviete aj na:
https://roivenue.com/

Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu:
https://anchor.fm/pricemaniaacademy

Tip 3: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://ecommerce-katalog.sk/ 

 

Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

CEO:
Michal Král
E-mail:
michal.kral@pricemania.sk
Mobil:
+421 904 665 488

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk


Mediálni Partneri
Partneri
  • BlueWinston
  • DHL
  • 0100Campus

  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž