O tom, prečo ako dlhodobo zvyšovať predaje e-shopu vďaka content marketingu, nášmu Michalovi porozprával Patrik Vavrovič, spoluzakladateľ content marketingovej agentúry ContentFruiter.
V rozhovore sa dozviete:
00:30 Prečo by ma ako podnikateľa mal content marketing vôbec zaujímať? Robím online marketingové, či performance kampane, to nestačí?
01:15 Poznám niektoré aktivity bez toho, že by som vedel že ide o content marketing? Podľa čoho poznám content marketing?
05:25 Čo všetko treba urobiť preto aby, prišli výsledky? A prečo sú na trhu aj také názory, že práca s obsahom nefunguje, lebo je ho veľa, alebo že to niekto s blogom už skúšal ale nič mu to neprinášalo?
13:40 Na aké konkrétne výsledky sú klienti zvyknutí? Aký druh výkonu to je? Čím sa meria?
27:40 Čo podľa Patrika trh pri content marketingu nedoceňuje a možno ani tak dobre nevie?
34:04 Ich claimom je to, že sú tvorcovia hodnôt, čo to presne znamená?
41:13 Majú aj neúspešné projekty a prečo k tomu dochádza?
43:38 Aká je poznateľnosť content marketingu a edukácia o ňom na našom trhu? Ako je to s content marketingom vo svete a ako u nás?
47:10 Akým spôsobom je chránený dodaný obsah po právnej stránke?
49:30 Aké zdroje na vzdelávanie (podcasty, knihy, ľudí...) by Patrik odporučil majiteľom e-shopov, ktorí sa chcú vzdelávať v tejto oblasti?
52:11 5 dobrých rád vychádzajúcich z content marketingu, aby firmám / eshopom alebo jednotlivcom pomohli, aké by to boli?
54:48 Čím je najlepšie začať ak niekto uvažuje, že content marketing zapojí do svojich aktivít aby mu pomáhal?
Viac o content marketingu sa dovziete aj na: https://contentfruiter.sk/
Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu: https://podcasters.spotify.com/pod/show/pricemaniaacademy
Tip 3: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://ecommerce-katalog.sk