Workshop >

Použiteľnosť nákupného košíka v e-shopoch

Čo zahŕňa cena workshopu:
podrobné podklady ku školeniu, wifi pripojenie, celodenný catering, káva, čaj, voda, chutný obed s možnosťou neformálnej diskusie s ostatnými účastníkmi a mentorom, certifikát za účasť na školení
Mentor Martin Krupa foto
Dátum pripravujeme
Trvanie 9:30 - 16:30
Max. 11 osôb
Okruh Použiteľnosť webu
Miesto Pricemania, Bratislava

Cena: 199 EUR bez DPH

" Informujte ma o termíne tohto školenia. "

Využite možnosti zliav pre verných klientov:

Typ zľavy Výška zľavy Cena bez DPH
Platiaci klienti Pricemania.sk 15% 169,15 €
Každý 5-ty workshop zdarma* 100% 0,00 €
Každý ďalší účastník z tej istej firmy 50% 99,50 €
Študenti 50% 99,50 €
* workshop zdarma je možné získať iba v rámci 1 sezóny
** zľavy nie je možné kombinovať

Prečo by ste sa mali zúčastniť na workshope:

Vo svete gastronómie nie je ničím výnimočným, že čašníci stoja pred reštauráciou a lákajú ľudí dnu. Nenechajú nič na náhodu, pokiaľ sa niekto zastaví pozrieť si ponuku jedálneho lístka, šikovný čašník ho stiahne dnu a spokojne po jedle vystaví účet. Vo svete e-commerce, žiaľ, možnosť ľudského kontaktu nemáme, a aj preto všetko začína a končí na použiteľnosti vášho webu. 

Je totiž faktom, že v každom e-shope existuje kvantum zákazníkov, ktorí vložia tovar do košíka, ale z rôznych dôvodov nákup nedokončia. Použiteľnosť webu a špeciálne nákupného procesu (košíka) v e-shopoch je jednou z najviac podceňovaných, a pritom jednou z najkľúčovejších oblastí pre ziskovosť vášho e-shopu.

Až 50% ľudí nedokončí svoju objednávku - toto číslo je priam alarmujúce a odráža aktuálny stav mnohých e-shopov!

Predstavte si, že tým prichádzate o 50 % vášho obratu tesne pred dokončením objednávky a zaplatením. Dobrá správa je, že existujú techniky a nástroje, ktoré vám pomôžu váš nákupný proces zanalyzovať a doladiť ho tak, aby ste percento nedokončených objednávok minimalizovali.

Analýzou a zlepšovaním použiteľnosti webu dokážete dosiahnuť zásadný nárast miery konverzie v e-shope, a teda pri rovnakej návštevnosti generovať vyšší obrat a zisk. Zistite viac na zaujímavom workshope zameranom výlučne na použiteľnosť nákupného košíka v e-shopoch. Na jednoduchých príkladoch si vysvetlíme, čo to vlastne použiteľnosť je a ako získať naspäť klientov, ktorí nám z webu odchádzajú.

Workshop povedie jeden z najskúsenejších odborníkov na použiteľnosť webov na Slovensku Martin Krupa. Spolu so svojím tímom usability expertov sa v ui42 zaoberá webmi od roku 1997 a použiteľnosťou vrátane usability testovania od roku 2008.
 

Komu je workshop určený:

  • majiteľom e-shopov
  • marketérom e-shopov
  • obchodným riaditeľom a projektovým manažérom e-shopov
  • webdizajnérom a administrátorom e-shopov
  • komukoľvek, koho zaujíma použiteľnosť (usability) webov

Čo by ste už mali ovládať pred účasťou na workshope?

Skúsenosti s webovou analytikou (napr. Google Analytics) sú vítané. 
 

Čo sa na workshope naučíte:

  • Oboznámite sa so základmi a princípmi použiteľnosti (usability) webov.
  • Naučíte sa, ako postupovať pri audite použiteľnosti nákupného procesu.
  • A najmä sa dozviete, ako prostredníctvom správne odladeného nákupného procesu v e-shope maximalizovať vašu mieru konverzie a zvýšiť tak váš obrat a zisk.
 

Špeciálny bonus pre vás:

V poobednej časti školenia si mentor prejde nákupný košík každého účastníka (podľa záujmu) a povie k nemu svoje pripomienky a pridá rady na zlepšenie.
 

Ktoré výrazy / nástroje sa naučíte?

Použiteľnosť (usability) webov, HCI –Human Computer Interaction, UCD –User Centered Design, UX –User Experience.
 

Čo si vezmite so sebou?

Poznámkový blok, notebook.

Spokojní klienti odporúčajú

  • Po školení s Martinon Krupom testujeme stále viac a testujeme lepšie. Na školení som mal možnosť porovnať si naše skúsenosti s overenými zásadami, ktorými sa riadi UI42. Školenie bolo praktické a odnesie si z neho veľmi veľa každý od marketéra až po nováčika v online biznise.

    Tomáš Vatrt

    www.adbee.sk

  • Určite toto školenie odporúčam! Školiteľov prístup bol excelentný, naviac iniciatívne predĺžil školenie o cca 1,5 hodiny, aby s každým účastníkom školenia prebral nákupný proces v jeho e-shope/na webe a odporučil konkrétne kroky na jeho vylepšenie. Školiteľ si nemohol urobiť lepšiu reklamu, malo to "odkazovú" šťavu :), rovnako ako SEO školenia s Tiborom Petákom. Toto (Usability, SEO 1+2) sú podľa mňa tri najužitočnejšie a najlepšie školenia, ktoré som v Pricemanii doteraz absolvoval (bolo ich 12).

    Roman Luhový

    www.dalekohlady.eu

  • Bol som maximálne spokojný, menšie skupiny sú pre školenie perfektné, miestnosť, zabezpečené jedlo či pripojenie na net bolo super.

    Tomáš Lukačovič

    www.eset.sk

  • Pracujem v oblasti e-commerce od roku 2003. Úprimne, nečakal som, že sa dozviem niečo prevratné. Na školenie o použiteľnosti nákupného procesu som sa prihlásil s nádejou, že si na ňom potvrdím moje vedomosti a skúsenosti. Tak sa aj stalo. Nechýbalo zopár svetlých "Aha.." momentov, za ktoré ďakujem a vnímam ich ako dostatočnú satisfakciu za vynaložené prostriedky. Samotný audit nášho nákupného košíka v závere školenia bol pre mňa príjemným a hodnotným bonusom. Martin Krupa je profesionál "se vším všudy" a jeho individuálny prístup a podnety si vysoko cením. Z Pricemanie som odchádzal s pocitom príjemne stráveného dňa, nakřmený, napojený, spokojný a pripravený pustiť sa do ďalšej práce. Ešte raz vďaka.

    Milan Kivarott

    www.muziker.com

Odporúčame

  • Literatúra > Don't Make Me Think: Revisited

    Since Don’t Make Me Think was first published in 2000, hundreds of thousands of Web designers and developers have relied on usability guru Steve Krug’s guide to help them understand the principles of intuitive navigation and information design. Witty, commonsensical, and eminently practical, it’s one of the best-loved and most recommended books on the subject. Now Steve returns with fresh perspective to reexamine the principles that made Don’t Make Me Think a classic with updated examples and a new chapter on mobile usability. 

    Zistite viac

GARANCIA
SPOKOJNOSTI
Absolútnou prioritou Pricemania Academy je, aby vám nadobudnuté poznatky a zručnosti z našich workshopov pomohli zvýšiť výkonnosť vášho podnikania a spokojnosť vašich zákazníkov. Ak by ste náhodou z akéhokoľvek dôvodu neboli s absolvovaným workshopom spokojný(á), dajte nám vedieť a bez diskusií vám peniaze vrátime.
Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

CEO:
Michal Král
E-mail:
michal.kral@pricemania.sk
Mobil:
+421 904 665 488

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk

Mediálni Partneri
Partneri
  • BlueWinston
  • DHL
  • 0100Campus

  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž