7 z 10 ľudí sú online každý deň, 85 % ľudí mladších ako 25 rokov sú online každý deň, prieskum na internete si pred nákupom urobí 65 % ľudí, online reklamu si pamätá o 24 % ľudí viac ako TV reklamu, 75 % vyhľadávajúcich osôb sa nepreklikne na druhú stránku výsledkov,...
Kladiete si otázku, ako osloviť ľudí online? Ako mať svoju ponuku na prvej stránke vo vyhľadávaní a pritom nemať veľké výdavky na reklamu? Adwords je online reklamný systém od Googlu, vďaka ktorému efektívne oslovíte nových zákazníkov!
Kladiete si otázku, ako osloviť ľudí online? Ako mať svoju ponuku na prvej stránke vo vyhľadávaní a pritom nemať veľké výdavky na reklamu? Adwords je online reklamný systém od Googlu, vďaka ktorému efektívne oslovíte nových zákazníkov!
Prečo Adwords? No preto, že Google používa ako vyhľadávač na Slovensku 97 % ľudí. Reklamu si viete vytvoriť, zacieliť, zvoliť rozpočet a hlavne merať výsledky. Reklamy sa zobrazia len pri relevantnom obsahu a platíte za ne, až keď osoba klikne na danú reklamu, to znamená, že sa reálne dostane do kontaktu s vaším podnikaním.
„Iba 32 % spoločností využíva PPC reklamu“... Prečo patriť k tejto menšine? Je to šanca pre vás byť lepší ako vaša konkurencia, využite to.
PPC (Pay Per Click) je skratka pre plať za klik, čo inak povedané znamená vysoko efektívny koncept internetovej reklamy.
Výhody:
- Cielené oslovenie ľudí v momente, keď sa o daný produkt či službu zaujímajú.
- Štatistiky, prehľad o nákladoch a výslednom efekte.
- Zistíte, čo na ľudí zaberá a čo nefunguje bez do vzduchu vyhodených peňazí.
- Flexibilita v spravovaní kampaní a takmer žiadne zásahy do webu.
Ako začať s Google Adwords?
Po založení konta sa Adwords musíte naučiť používať a manažovať. Odporúčame prejsť si základy v nápovede, čítať si oficiálny slovenský blog o Adwords, sledovať sociálne siete, napríklad FB skupinu PPC Specialist SK/CZ, či dokonca urobiť si online Google Adwords certifikát.
Pre tých, čo preferujú osobný prístup skúseného školiteľa odporúčame intenzívny jednodňový workshop Google Adwords pre začiatočníkov u nás v Pricemania Academy. Školia ho skúsení lektori Daniel Zaiček a Ivana Mesiariková zo spoločnosti B2B GROUP.
Program workshopu
Informácie o PPC systémoch - základné vlastnosti, výhody a nevýhody, možnosti cielenia, zobrazenie reklamy, remarketing.
Tvorba a optimalizácia kampaní – štrukturovanie kampaní, výber kľúčových slov, aukčný systém, písanie inzerátov, meranie a vyhodnocovanie výsledkov, optimalizácia.
Praktické ukážky.
Na workshope vám bude vysvetlený súvis s Google Analytics, kontext PPC reklamy v online svete, základná terminológia (Paid traffic, Organic traffic, Brand, GDN, KPI, konverzia,...), aukčný systém, skóre kvality, a prečo a ako využívať Youtube (druhý najpoužívanejší vyhľadávač po Googli na Slovensku, ktorý má denne 1,28 milióna návštevníkov). Dozviete sa, ako správne nastaviť Adwords účet, cieliť a nastaviť reklamné kampane, pracovať s rozpočtom, naplniť svoje ciele a aké nástroje je dobré sa naučiť používať – Adboost, Keyword Planner, Google Trends, Google Tag Manager, Ad Preview and diagnosis.