Siedma sezóna vzdelávacieho projektu Pricemania Academy je od štvrtka, 25. februára 2016, oficiálne otvorená. Sezónu Jar 2016 už tradične otvorila futbalová lopta, ktorá symbolickým výkopom medzi divákov v bratislavskom coworkingovom priestore Impact HUBu započala prvý tohtoročný Kickoff. Priaznivcov e-commerce a online marketingu čakal večer plný nielen analytiky, ale aj diskusie s odborníkmi a ochutnávka výborných vín.
Michal Král, zakladateľ projektu Pricemania Academy, mal tú česť privítať vypredaný priestor Impact HUBu s takmer 150 účastníkmi. Po predstavení projektu a prednášajúcich odborníkov sa úvodného výkopu zhostil Tomáš Hanáček zo spoločnosti B2B Group.
Prvou prednáškou si divákov získal Jan Tichý zo spoločnosti Medio Interactive. Honza v prezentácii s názvom „Skutočne sledujete správne dáta?“ poukázal na časté chyby majiteľov e-shopov pri zbieraní a vyhodnocovaní dát. Upozornil na nedostatočné vlastnosti bežných analytických systémov, ktoré môžu odvádzať pozornosť nesprávnym smerom a zvádzať k vyhodnocovaniu nerelevantných dát.
V poradí druhí si slovo vzali Tomáš Hanáček a Daniel Zaiček zo spoločnosti B2B Group, ktorí si pripravili prehľad rozšíreného elektronického obchodu – Enhanced E-commerce. Vo svojej spoločnej prezentácii „Viac dát, lepšie rozhodnutia - ako na rozšírený elektronický obchod v Analytics“ nám ponúkli návod na získavanie relevantnejších dát pri práci s analytickými nástrojmi.
Vlado Cintula, profesionál zo spoločnosti Riešenia.com, priniesol v tretej prezentácii tohto večera praktickú ukážku „Ako prepojiť on-line analytiku s off-line predajmi“. Pri práci pre známu módnu značku sa musel popasovať s problémom, ako vyhodnotiť vplyv on-line kampaní na off-line nákupy v kamenných predajniach.
Večer prednášok uzavrel SEO konzultant Pavel Ungr, ktorý v prezentácii „Najväčšie SEO chyby e-shopov“ ponúkol praktické a jednoduché riešenia častých problémov pri vytváraní obsahu na internete. Vysvetlil, ako na korektné indexovanie, odstraňovanie duplicít a presmerovania.
Po informačne nasýtených prednáškach sa všetci odborníci vydali na milosť divákom a vo vyčerpávajúcej panelovej diskusii odpovedali na množstvo otázok.
Panelová diskusia ukončila odbornú časť slávnostného večera a priestor dostal už tradične networking medzi všetkými účastníkmi a prezentujúcimi. Nechýbalo famózne občerstvenie od spoločnosti Food and the city catering a ochutnávka kvalitných domácich vín Limbavin.
Za support ďakujeme nielen nášmu hlavnému partnerovi, reklamnej agentúre daren&curtis, ale aj ďalším partnerom: NetDirect, ui42, VNET a DHL.
Viac fotografií z aktuálneho Kickoffu nájdete na stránkach Pricemania Academy na Facebooku.
Foto: Ondrej Bobek