Seminár >

Pricemania Academy Kickoff VIII.

Čo zahŕňa cena workshopu: Okrem hodnotného obsahu prednášok aj bohatý catering a ochutnávka vín od Farebného vinárstva. Každý účastník tiež získa leták s 15 % zľavou na všetky školenia jesennej sezóny 2016.
Pozor! Ostáva už iba pár vstupeniek za zvýhodnenú cenu 15 € bez DPH, následne sa cena zvýši na 20 € bez DPH.
Mentor
Dátum pripravujeme
Trvanie 18:00 - 22:00
Max. 120 osôb
Okruh Stratégia
Miesto Impact HUB

Cena: 15 EUR bez DPH

" Informujte ma o termíne tohto školenia. "

Využite možnosti zliav pre verných klientov:

Typ zľavy Výška zľavy Cena bez DPH
Platiaci klienti Pricemania.sk 15% 12,75 €
Každý 5-ty workshop zdarma* 100% 0,00 €
Každý ďalší účastník z tej istej firmy 50% 7,50 €
Študenti 50% 7,50 €
* workshop zdarma je možné získať iba v rámci 1 sezóny
** zľavy nie je možné kombinovať
Príďte s nami odštartovať jesennú sezónu vzdelávania na celovečerný otvárací event Pricemania Academy Kickoff VIII.
 
  • KEDY?    20. septembra 2016, 18:00 - 22:00
  • KDE?      coworkingové centrum Impact HUB, Hviezdoslavovo nám. 20, Bratislava

V rámci programu si budete môcť vypočuť prednášky na tému „Ako sa odlíšiť v záplave e-shopov“ od skúsených odborníkov z praxe, a to zo slovenského, ako aj českého e-commerce trhu. Tí vám poradia, čo robiť, aby ste boli so svojim e-shopom dobre „viditeľný“ a nestratili sa v množstve existujúcej konkurencie.
 

Prednášať vám budú:

 
Jakub Černý

Jakub bude prednášať na tému personalizácie webu a e-mail marketingu vrátane case studies a ukáže vám, čo vie personalizácia e-shopom priniesť.

O personalizácii začíname počúvať zo všetkých strán. Na Kickoffe sa pozrieme, čo je opakom personalizácie a v kontraste s tým pochopíte rozdiel, čo je personalizácia, ako sa dá využiť v e-shopoch a prečo funguje.
Nesnažte sa robiť veľký skok, poďte ju realizovať po malých krôčkoch. Ukážeme si niekoľko jednoduchých personalizačních scenárov. Vysvetlíme si, ako fungujú a prečo prinášajú hodnotu užívateľovi (zjednodušia mu život), a tiež e-shopu (zvýši sa konverzia, hodnota priemernej objednávky). Ukážeme si case studies z konkrétnych e-shopov a tiež si povieme, čo sa dá v ktorom odbore očakávať na základe našich skúseností s implementáciou personalizácie u klientov Persoo. Na záver prednášky sa môžete opýtať na čokoľvek, čo vás zaujíma k téme personalizácie e-shopov.

O Jakubovi: Založil službu Persoo.cz na personalizáciu e-shopov a marketingovej komunikácie. Persoo meria správanie návštevníkov v e-shope, tvorí návštevnícke profily plné zaujímavých dát a na ich základe v reálnom čase reaguje na chovanie zákazníka - zobrazí banner, doporučí produkty, či odošle e-mail. Vždy správnu ponuku, správnej cieľovej skupine v správny čas.
Jakub rád spoznáva nové veci. Zaujíma sa o nové technológie ako je cloud computing, big data, machine learning. Rad skúma, ako robiť veci lepšie a jednoduchšie a hlavne tak, aby prinášali svetu úžitok. Vo voľnom čase rád behá, jazdí na bicykli, či sa túla v prírode.


 
Vladimír Přichystal

Vladimír nám v prednáške "Jak vytěžit maximum z vyhledávačů zboží za pomoci pana Mergada" povie viac o základoch efektívnej inzercie - nastaveniach účtu, XML feedu, spárovanosti a biddingu. Bude sa taktiež venovať vyhodnocovaniu inzercie a základným princípom optimalizácie. Na záver prednášky sa spolu s Luděkom Volejníkom pozrú na novinky pána Mergada - Bidding Fox, modul pro Prestashop a možnosť zapojenia externých vývojárov.

O Vladimírovi: Pracovné skúsenosti získal ako projektový manažér servera Vzdělání.cz, konzultant a následne obchodný riaditeľ vo firme A-WebSys. Pred nástupom do Besteta Vladimír pomáhal s rozjazdom pánovi Mergadovi. Do Besteta vstúpil v roku 2012 na pozícii konzultanta internetového marketingu, kde sa vypracoval na obchodného riaditeľa. Vladimír prednášal a viedol workshopy na SEO reštarte v Prahe, Nekonferenciách v Brne, E-shop víkende vo Vodňanoch, barcampoch v Brne, Zlíne, Ostrave, na budějovickom Čtvrtkone a ďalších akciách.
 
  • Jan KaliankoUX a CRO chyby, ktoré za vás urobili iní
Jan Kalianko

Na weboch a e-shopoch sa opakujú dokola tie isté chyby. Jan vám ukáže, ako sa týmto chybám v rámci UX a CRO vyvarovať a ako nerobiť vlastné. Poznajte svojich používateľov, robte web/e-shop priamo pre nich a nenechajte sa oberať o zisk a mieru konverzie.

O Janovi: Je konzultant pre e-shopy so zameraním na UX a CRO. Riadi tiež internetový obchod SvětBot.cz, ktorý je lídrom v predaji módnej obuvi online. V 2013 vydal svoju prvú E-shop knihu, ktorá prevádza úspešným vybudovaním e-shopu. Občas o tom, čo robí, aj prednáša alebo školí a tiež je hlavným usporiadateľom E-shop summitu.


Prichystaná je aj panelová diskusia na tému „Ako vybudovať ziskový e-shop a expandovať do zahraničia“.
 

Účastníkmi panelovej diskusie budú:

 
Jaroslav Chrapko
 
Jaro firmu stále vedie, venuje sa najmä biznis developmentu, stratégií, finančnému manažmentu a vedeniu ľudí v tíme. Jeho Dedoles je najväčším európskym predajcom produktov značky The Mountain.
Operujeme na trhoch SK, CZ, HU, RO, SI, DE a AT a aktívne rozširujeme produktové portfólio. Sme tím nadšencov. Budujeme európsky internetový obchod a baví nás to.
 
 
Michal Brat

Piaty rok vedie marketingové oddelenie v kníhkupectve Martinus, ktoré je najväčšie internetové kníhkupectvo a sieť kamenných predajní po celom Slovensku. Približne pred tromi rokmi vybudovali in-house marketingový tím a pri všetkých kampaniach sa snažia komunikovať svoje firemné hodnoty a snahu byť najlepší, nie najväčší. :-) Napriek tomu (alebo vďaka tomu) sa ich aktivity rozrástli aj do Českej republiky, či do sféry kaviarní.

 
  • Marián Zeleniak, e-commerce manažér v agentúre ui42, ktorá má pod palcom viacero e-shopov
Marián Zeleniak

V rámci e-commerce spolupráce chce byť pre e-shopy skôr biznis partner, ako len dodávateľ. Aj preto sa jeho doterajšia spolupráca so všetkými partnerskými e-shopmi ráta už v horizonte niekoľkých rokov. E-shopom pomáha dosiahnuť a udržať si pozíciu č. 1 na slovenskom trhu a pripraviť sa na expanziu do zahraničia.

 
  • Michal Král, CEO Pricemania.sk /.cz, zakladateľ Pricemania Academy a dlhoročný konzultant pre online biznis
Michal Král



Okrem hodnotného obsahu prednášok vás čaká aj:
  • občerstvenie od Food and the city catering,
  • ochutnávka vín,
  • networking v príjemnej neformálnej atmosfére po skončení prednášok,
  • každý účastník tiež získa leták s 15 % zľavou na všetky školenia jesennej sezóny 2016,
  • atraktívne ceny v tombole, medzi ktorými nebudú chýbať napríklad voľný vstup na ľubovoľný workshop v Pricemania Academy, konzultácia s e-commerce odborníkom zdarma, či kredit pre e-shop v hodnote 100 € (uplatniteľný na Pricemania.sk) a mnoho ďalšieho.

Ostáva už iba pár vstupeniek za zvýhodnenú cenu 15 € bez DPH, následne sa cena zvýši na 20 € bez DPH. Kapacita podujatia je obmedzená, preto neváhajte a rezervujte si svoje miesto čím skôr. Objednávať môžete priamo tu, na našom webe – stačí vhodiť event do košíka a dokončiť objednávku.

Pozor! Miesto je rezervované až po prijatí platby. Pri vstupe bude zoznam hostí, na základe ktorého bude umožnený vstup všetkým zaregistrovaným, nie je preto potrebné nosiť si vytlačené akékoľvek potvrdenie o zakúpení vstupu.

Predaj lístkov na mieste, žiaľ, nie je možný.

Ako to vyzeralo pri otváraní jarnej sezóny, na Kickoffe s číslom VII.?
 


O všetkých novinkách vás budeme priebežne informovať na našej fanpage a vo Facebook udalosti.

Tešíme sa na vás aj v mene partnerov programu, ktorými sú: DHL, NetDirectui42VNET.

GARANCIA
SPOKOJNOSTI
Absolútnou prioritou Pricemania Academy je, aby vám nadobudnuté poznatky a zručnosti z našich workshopov pomohli zvýšiť výkonnosť vášho podnikania a spokojnosť vašich zákazníkov. Ak by ste náhodou z akéhokoľvek dôvodu neboli s absolvovaným workshopom spokojný(á), dajte nám vedieť a bez diskusií vám peniaze vrátime.
Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

Project Manager:
Ing. Patrícia Dunárová
E-mail:
patricia.dunarova@pricemania.sk
Mobil:
+421 911 665 486

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Priemyselná 1/A, 821 09 Bratislava
www.pricemania.sk

Mediálni Partneri
Partneri
  • NetDirect-logo
  • ui42-logo
  • vnet-logo
  • Logo DHL
  •