Seminár >

Pricemania Academy Kickoff X.

Čo zahŕňa cena workshopu: Okrem hodnotného obsahu prednášok aj bohatý catering a ochutnávku vín od Farebného vinárstva.
Mentor
Dátum pripravujeme
Trvanie 18:30 - 22:00
Max. 130 osôb
Okruh Stratégia
Miesto Impact HUB, Bratislava

Cena: 15 EUR bez DPH

" Informujte ma o termíne tohto školenia. "

Využite možnosti zliav pre verných klientov:

Typ zľavy Výška zľavy Cena bez DPH
Platiaci klienti Pricemania.sk 15% 12,75 €
Každý 5-ty workshop zdarma* 100% 0,00 €
Každý ďalší účastník z tej istej firmy 50% 7,50 €
Študenti 50% 7,50 €
* workshop zdarma je možné získať iba v rámci 1 sezóny
** zľavy nie je možné kombinovať
Pricemania Academy Kickoff X.

Príďte s nami odštartovať už jubilejnú 10. sezónu školení a workshopov na celovečerný event Pricemania Academy Kickoff X., určený všetkým nadšencom z e-commerce a online marketingového sveta.
 
  • KEDY?    10. októbra 2017 (utorok) od 18:30
  • KDE?      Impact HUB, Bratislava
Vystúpia tu skvelí spíkri, špecialisti na rôzne oblasti e-commerce a online marketingu. Pripravené sú pre vás
4 prednášky.


Prednášať budú:

  • Peter Legény z RIESENIA.com: Ako si vybrať e-shopové riešenie
  • Peter Kočalka z Business CloudPrečo a ako správne nastaviť štatistiky on-line firmy
  • Peter Solnička z EXPONEA: Automatizácia marketingu
  • Peter Bolebruch z Teesys: Budovanie kultúry rastu vo firme


Peter Legény - Ako si vybrať e-shopové riešenie

E-shopové riešenie je motorom vášho on-line biznisu a často rozhoduje o vašom úspechu či neúspechu. Príďte si vypočuť prednášku od človeka, ktorý sa e-shopovým riešenia venuje už viac ako 8 rokov.

Peter Legény

O Petrovi:
Peter začal pre spoločnosť RIESENIA.com pracovať ešte počas štúdia na Fakulte Manažmentu UK a pôsobí tu už viac ako 8 rokov. V súčasnosti zastáva pozíciu e-commerce konzultanta a produktového manažéra e-commerce systému RSHOP.
Počas svojho pôsobenia vo firme mal možnosť spolupracovať s mnohými majiteľmi a prevádzkovateľmi e-shopov, portálov a webov. Vďaka tomu má dobrý prehľad o najčastejších problémoch, s ktorými sa majitelia e-shopov stretávajú a s čím potrebujú pomôcť.
Aktívne sa venuje oblasti internetového obchodovania, prepájaniu na ERP systémy, personalizácii obsahu, užívateľskej prístupnosti a použiteľnosti webov.
Vo voľnom čase rád vesluje a venuje sa samoštúdiu.

 

Peter Kočalka - Prečo a ako správne nastaviť štatistiky on-line firmy z pohľadu manažmentu

V online marketingu je najdôležitejšie vedieť, čo funguje a čo nefunguje. Bez testovania to nefunguje a testovať nie je možné bez toho, aby ste merali.


Peter Kočalka
 
O Petrovi:
20 rokov skúseností
Stovky úspešných projektov, vrátane veľkého projektu pre Slovnaft
Bývalý generálny riaditeľ Panta Rhei
Ako generálny riaditeľ pre spoločnosť Ozeta zvýšil tržby firmy 50-násobne v priebehu dvoch rokov
Komplexne a efektívne dokáže identifikovať príčinu stagnácie firmy, ktorú následne odstráni, čo zabezpečí neustály rast spoločnosti
 
S ideou rozvíjať firmy a znásobovať ich rast na mieste, ktoré sa dnes volá Business Cloud, prišiel práve Peter Kočalka, ktorý je riaditeľ Business Cloudu a taktiež najdlhšie pôsobiacim konzultantom v tejto spoločnosti. Peter tvorí takzvanú „backbone“ vo firme. Jeho dlhoročné skúsenosti v rôznych odvetviach a významných spoločnostiach zaručujú kvalitné poradenstvo a koučing pre klientov. Odštartoval svoju kariéru ako špecialista v oblasti IT. Vďaka týmto zručnostiam vybudoval napríklad projektové zastrešenie vývoja a nasadenia informačného systému pre čerpacie stanice Slovnaft, ktoré sa využívajú dodnes. Svoje IT zručnosti mal možnosť ďalej budovať pri rôznych projektoch, ako napríklad pri optimalizácií počítačových sieti pre Armádu Slovenskej Republiky a v spoločnostiach ako je Bepon či Slovenská akadémia vied. Zručnosti a vedomosti o delegovaní a riadení chodu v spoločnosti získal napríklad ako generálny riaditeľ gigantu Panta Rhei, či pri riadení OZETY.
Vo firmách pôsobil do momentu, kým sa mu nepodarilo dosiahnuť svoje ciele a vzapätí sa pustil do nových výziev. Aj vďaka tomuto prístupu sa rozhodol otvoriť spoločnosť Business Cloud, aby mohol svojim “know how” rozvíjať viacero subjektov naraz.
 

Peter Solnička - Automatizácia marketingu

Peter Solnička

O Petrovi:
Peter vyštudoval Medzinárodné vzťahy a Energetickú bezpečnosť na Masarykovej univerzite v Brne. Už počas štúdia prešiel pozíciami Sales a Account Managera v kreatívnej agentúre UNIFER a stál pri zrode marketingového teamu v Kiwi.com, kde vymýšľal obsah na sociálne siete, staral sa o komunitu travel influencers a podieľal sa na príprave globálneho rebrandingu firmy.
V súčasnosti pôsobí ako Customer Success Manager v Exponea, kde má na starosti retention management, ako aj prípravu, realizáciu a vyhodnocovanie multi-channelových online kampaní pre klientov z oblastí E-Commerce, Telco a Automotive.

 

Peter Bolebruch - Budovanie kultúry rastu vo firme

Nový prístup k podnikaniu si vyžaduje zásadné prehodnotenie vnímania významu slova zmena. Zmena už nie je jednorazový akt, ani statický cieľ. V nových biznis modeloch, ktorý sa opiera o digitálne technológie a dáta, je zmena konštantná a s tým môžu mať mnohé spoločnosti problém sa vyrovnať. Pre Petra je najdôležitejším parametrom úspechu rast jednotlivých členov teamu. Tento nový typ firemnej DNA umožňuje pracovať každému na takej činnosti, ktorá ho baví. Spolu potom firma podáva neuveriteľný výkon a popritom sa aj baví. Peter príde príde porozprávať o tom, ako zavádza tento model do Teesys. Po dotyku s Teesys týmto prístup nasiaknete možno aj vy. Technologia má byť len barličkou na ceste k ľudskosti.

Peter Bolebruch

O Petrovi:
Peter je prototypom podnikateľa budúcnosti, v ktorom sa skĺbili skúsenosti z marketingu, programovania, dátovej analytiky a podnikania. Jeho podpis nesú značky ako Decodom, Cinemax, Protherm, OMS či Embraco. Petrovou hlavnou devízou je holistický prístup k biznis modelom. Pri vývoji firemných digitálnych infraštruktúr sa opiera o svoje skúsenosti z oblasti informačných technológií, marketingu, psychológie a filozofie predaja. Jeho zenovo-jungiánsky svetonázor ovplyvňuje aj jeho prístup k biznisu. Riešenia, ktoré doručuje dlhdobo fungujú a nemá rád shortism prístup. Jeho prednášky vždy prekvapia a sú častokrát o úplne inom ako očákavate. 

 

Okrem hodnotného obsahu prednášok vás čaká aj:

  • networking v príjemnej neformálnej atmosfére po skončení prednášok,
  • bohatý catering,
  • skvelé pezinské vínko od Farebné vinárstvo,
  • a mnoho ďalšieho.


Kapacita podujatia je obmedzená, preto neváhajte a rezervujte si svoje miesto čím skôr. Objednávať môžete priamo tu, na našom webe – stačí vhodiť event do košíka a dokončiť objednávku.

Pozor! Miesto je rezervované až po prijatí platby. Pri vstupe bude zoznam hostí, na základe ktorého bude umožnený vstup všetkým zaregistrovaným, nie je preto potrebné nosiť si vytlačené akékoľvek potvrdenie o zakúpení vstupu.

Predaj lístkov na mieste, žiaľ, nie je možný.

Ako to vyzeralo na Pricemania Academy Kickoff vol. IX?

O všetkých novinkách vás budeme priebežne informovať na našej fanpage a vo Facebook udalosti.

Tešíme sa na vás aj v mene partnerov programu, ktorými sú:
Hlavný partner: Bluewinston.com
Partneri: DHL, Business CloudGoogle Digitálna garáž a 0100 Campus

#pmakickoff



 

GARANCIA
SPOKOJNOSTI
Absolútnou prioritou Pricemania Academy je, aby vám nadobudnuté poznatky a zručnosti z našich workshopov pomohli zvýšiť výkonnosť vášho podnikania a spokojnosť vašich zákazníkov. Ak by ste náhodou z akéhokoľvek dôvodu neboli s absolvovaným workshopom spokojný(á), dajte nám vedieť a bez diskusií vám peniaze vrátime.
Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

CEO:
Michal Král
E-mail:
michal.kral@pricemania.sk
Mobil:
+421 904 665 488

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk

Mediálni Partneri
Partneri
  • BlueWinston
  • DHL
  • 0100Campus

  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž