16.02.2023 • Michal Král

R. Rodriguez: Ako v Partizánskom rastie svetová značka dámskych kabeliek Dajana Rodriguez

Ich rodičia prišli z Kuby na Slovensko v 90-tych rokoch a dlho sa živili výrobou kožených búnd v časoch, keď to bol veľký trend. O veľa rokov na to firmu prebrali deti Raul a Dajana a za posledné roky ju prekopali od A po Z. A tak vznikla unikátna značka dámskych kabeliek a doplnkov Dajana Rodriguez.

V Partizánskom aktuálne zamestnávajú 70 ľudí, tento rok cielia na obrat 2,5 mil. EUR a aktuálne majú väčší dopyt, ako stíhajú vyrobiť. Okrem toho majú vlastné špičkové foto/video štúdio za desaťtisíce EUR, ktoré zdieľajú so "susedmi" z firmy Artra, vďaka ktorému ich celý marketing pôsobí naozaj svetovo.

O tom, ako sa ich príbeh začal a ako sa firme darí pretransformovať sa z malej rodinnej firmy na profesionálnu medzinárodnú organizáciu, sa rozprával náš Michal Král s jedným so spoluzakladeteľov značky Raulom Dodriguezom. Zaujímavosťou je tiež, že majú kompletne interne vyvinutú e-commerce platformu aj premakaný ERP systém, ktorého ukážku môžete vidieť v rozhovore.
 

V rozhovore sa dozviete:
00:53 Aký je príbeh značky Dajana Rodriguez, čomu sa venuje?
02:01 Čo bola najväčšia výzva pri transformácii z rodinnej firmy na medzinárodnú organizáciu?
04:36 Aká bola/je úloha Michala Trubana ako konzultanta v procese prípravy expanzie?
06:50 Čo predchádzalo rozhodnutiu mať kompletne in-house IT oddelenie, ktoré vyvíja celú e-commerce platformu aj ERP systém?
11:52 Ako je nastavené Power BI značky Dajana Rodriguez z pohľadu výroby a predaja?
20:47 Aké sú ďalšie dlhodobé plány rozvoja e-commerce platformy a ERP systému v horizonte 2-3 rokov?
24:38 Pre aké typy e-commerce projektov dáva zmysel vývoj ERP systému in-house a pre aké nie?
26:51 Ako funguje marketingové oddelenie v Dajana Rodriguez?
28:44 Aké sú cca marketingové náklady v Dajana Rodriguez?
29:17 Akým spôsobom sa vyhodnocuje úspešnosť a efektivita z pohľadu marketingových kanálov?
32:46 Aká je priemerná konverzia na e-shope Dajana Rodriguez?
33:25 Plánuje Dajana Rodriguez aj veľkoobchodný predaj?
37:12 Aká je stratégia v oblasti expanzie značky?
39:44 Čo je projekt Baťovany Brand Studio?
44:30 Aké boli najväčšie skúsenosti vs. chyby pri budovaní značky Dajana Rodriguez?
Vymakaný e-shop značky a ich marketing na svetovej úrovni si môžete pozrieť na:
https://dajanarodriguez.sk/

Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu:
https://anchor.fm/pricemaniaacademy

Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog

Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://ecommerce-katalog.sk/

 

Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

CEO:
Michal Král
E-mail:
michal.kral@pricemania.sk
Mobil:
+421 904 665 488

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk


Mediálni Partneri
Partneri
  • BlueWinston
  • DHL
  • 0100Campus

  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž