10.06.2020 • Michal Král

Robert Studený - VIVnetworks: Ako vyťažiť maximum z affiliate marketingu pre váš e-shop

Ako každá oblasť v on-line marketingu, aj affiliate marketing bol pomerne masívne ovplyvnený aktuálnou bezpečnostnou situáciou okolo koronavírusu. Vďaka vzniknutej situácii extrémne vystrelili hore vybrané produktové kategórie a tým pádom aj celkový výkon affiliate kampaní v týchto segmentoch išiel výrazne hore. Nielen o dopadoch koronavírusu na affiliate marketing sme sa rozprávali s Robertom Studeným zo spoločnosti VIVnetworks, spolumajiteľom najväčšej affiliate siete v CEE, ktorá disponuje tímom 36 odborníkov, 12 národností a pobočkami v 5 štátoch.
 

V rozhovore sa dozviete:
0:48 - Ako ovplyvnil Koronavírus inzerentov a publisherov v affiliate sieti VIVnetworks?
2:44 - Aký je nárast transakcií v affiliate sieti oproti očakávaniam?
3:55 - Aký bol počet transakcií alebo sprostredkovaného obratu za marec 2020?
4:28 - Ako klienti VIVnetworks zvládajú momentálny nápor objednávok?
6:12 - Ako reagujú publisheri na prípadné pozastavenia spoluprác?
8:03 - Vedia publisheri automatizovane, podľa aktuálnej situácie, meniť linky odkazujúce na inzerentov?
9:02 - Ktoré typy publisherov vo všeobecnosti dosahujú najvyšší výkon?
12:57 - Ako technicky odlíšiť publishera, ktorý vytvára dopyt od publishera, ktorý dotiahne predaj, napríklad cez zľavový kupón?
18:47 - Sú pokročilé nastavenia provízií štandardné alebo ich využívajú len väčší inzerenti?
19:47 - Čo odlišuje úspešných publisherov od tých menej úspešných?
22:39 - Využívajú publisheri na získanie návštevnosti aj platené kanály?
23:28 - Dávajú inzerenti publisherom nejaké obmedzenia, čo sa týka platených reklám?
24:31 - Ako inzerenti vyhodnocujú prípadnú kanibalizáciu- predaj, ktorý by dostali aj bez podpory publishera?
26:31 - Má inzerent informácie o štruktúre návštevnosti publishera?
28:49 - Aké sú rozdiely medzi úspešným a menej úspešným inzerentom?
31:08 - Akým spôsobom môže nový inzerent vo VIVnetworks zaujať publisherov?
32:28 - Používa sa affiliate marketing aj ako SEO nástroj?
33:14 - Aké sú spôsoby ochrany voči nekalým praktikám publisherov?
34:52 - Ako vidí Robert Studený affiliate marketing do budúcnosti?
37:41 - Nakoľko je pre inzerenta rozbehnutie affiliate programu finančne a časovo náročné?
39:37 - Okrem provízie za predaj sú aj iné aktivačné alebo paušálne poplatky, ktoré platí inzerent affiliate sieti?
39:54 - Ako zistí affiliate sieť, že bola objednávka stornovaná alebo tovar nebol prebraný?
42:31 - Záverečné odporúčanie od Roberta Studeného pre tých, ktorí zvažujú affiliate marketing.
Viac o službách VIVnetworks sa dozviete na www.vivnetworks.com.


Tip 1: Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu: https://anchor.fm/pricemaniaacademy
Tip 2: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.
 

Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

Project Manager:
Ing. Ondrej Lipták
E-mail:
ondrej.liptak@pricemania.sk
Mobil:
+421 908 039 133

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk


Mediálni Partneri
Partneri
  • BlueWinston
  • DHL
  • 0100Campus

  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž