04.08.2022 • Michal Král

S. Kubán (SCR Interactive): Ako zvýšiť dôveryhodnosť e-shopu a mieru konverzie o desiatky percent

Keď majitelia a marketéri e-shopov riešia, ako zvýšiť predaje, vo veľkej väčšine prípadov sa sústreďujú na marketingové kanály, rozpočty, CPC a ako z nich vypumpovať maximálny výkon. Pri tom rovnako veľké ak nie ešte väčšie zvýšenie obratu a profitability e-shopu viete dosiahnuť tým, že zvýšite mieru konverzie či priemernú hodnotu objednávky. To priamo súvisí aj s dôveryhodnosťou e-shopu, ktorá zásadne ovplyvňuje to, čo zákazník u vás nakúpi, alebo sa preklikne ku konkurencii. Zvýšenie miery konverzie je o to dôležitejšie, keďže tým zvýšite efektivity všetkých vašich marketingových a PR aktivít a vygenerujte väčší obrat aj pri nezmenenej návštevnosti. O tom, ako zvýšiť dôveryhodnosť e-shopu a čo všetko ju ovplyvňuje, sa náš Michal rozprával so Simonkou Kubán, špecialistkou na predajnú psychológiu v SCR Interactive.
V rozhovore sa dozviete:
00:29 Aké boli začiatky v rámci on-line biznisu a e-commerce?
02:25 Čo je to za služba, resp. prístup "logika predajných podstránok", a ako tento koncept funguje?
04:06 Čo sú dnes najväčšie problémy e-shopov z pohľadu schopnosti predávať?
06:35 Aký je systém práce?
09:01 Aké zlepšenie konverzie sa dá dosiahnuť?
10:02 Aký rozdiel je medzi UX a logikou predajnej podstránky?
10:35 Nakoľko záleží na platforme e-shopu klienta, aké sú tu obmedzenia?
11:32 Čo je to AIDA, na ako princípe funguje?
12:56 Ako sa zmenila aktuálna situácia na e-commerce trhu?
19:32 Čo robiť v prípade novej stránky, ktorá ešte nemá históriu a nemá zatiaľ ani prvky credibility?
21:08 Ako pristupovať k tomu, čo konkrétne má byť na banneri, aké presviedčacie prvky majú byť na e-shope?
25:33 Môžu byť brandové kampane efektívne aj pre malé a stredné e-shopy?
27:33 Aký je rozdiel z pohľadu predajnej stránky, či predávame konečnému zákazníkovi alebo B2B firme?
29:25 Čo najlepšie funguje v segmente B2B, akým spôsobom sa dá dostať k B2B potenciálnym zákazníkom?
31:12 Aká bude budúcnosť v online predaji, akým smerom sa bude uberať? Čo všetko rozhodne o tom, či sa podarí predať alebo nie?
34:18 Aké sú konkrétne odporúčania pre zlepšenie e-shopu?

Viac o službách SCR Interactive sa dozviete aj na https://www.scrinteractive.sk/
Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu:
https://anchor.fm/pricemaniaacademy
Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog
Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://ecommerce-katalog.sk/
 

Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

CEO:
Michal Král
E-mail:
michal.kral@pricemania.sk
Mobil:
+421 904 665 488

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk


Mediálni Partneri
Partneri
  • BlueWinston
  • DHL
  • 0100Campus

  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž