Workshop >

Sociálne médiá

Čo zahŕňa cena workshopu: podrobné podklady ku školeniu, wifi pripojenie, celodenný catering, káva, čaj, voda, chutný obed s možnosťou neformálnej diskusie s ostatnými účastníkmi a mentorom, certifikát za účasť na školení
Mentor Kristína Šlesarová foto
Peter Galko foto
Dátum pripravujeme
Trvanie 9:30 - 16:30
Max. 11 osôb
Okruh Sociálne siete
Miesto Pricemania, Bratislava

Cena: 199 EUR bez DPH

" Informujte ma o termíne tohto školenia. "

Využite možnosti zliav pre verných klientov:

Typ zľavy Výška zľavy Cena bez DPH
Platiaci klienti Pricemania.sk 15% 169,15 €
Každý 5-ty workshop zdarma* 100% 0,00 €
Každý ďalší účastník z tej istej firmy 50% 99,50 €
Študenti 50% 99,50 €
* workshop zdarma je možné získať iba v rámci 1 sezóny
** zľavy nie je možné kombinovať

Prečo by ste sa mali workshopu zúčastniť?

Sociálne médiá sú obrovským fenoménom a predstavujú veľký potenciál. Marketéri a majitelia firiem by mali vedieť, ako ho využiť. Je však veľmi jednoduché stratiť sa v nich a iba máloktoré firmy dokážu na sociálnych sieťach pôsobiť úspešne. Workshop Sociálne médiá vám pomôže zorientovať sa v tom, ako fungujú tie najznámejšie sociálne siete a naučí vás, ako ich úspešne využívať vo svoj prospech.

Pre koho je workshop určený?

  • pre marketérov, ktorí sa potrebujú zorientovať v social media
  • majiteľov e-shopov a on-line projektov
  • majiteľov firiem a marketérov, pre ktorých je online svet významnou súčasťou ich marketingovej komunikácie
  • a kohokoľvek, koho zaujíma téma sociálnych médií

Čo by ste už mali ovládať pred účasťou na workshope?

Žiadne vedomosti nie sú potrebné, postačí vám základná orientácia na najväčších sociálnych sieťach.

Čo sa na workshope naučíte?

  • ako si vybrať správnu platformu pre váš biznis- Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, YouTube alebo Pineterst?
  • ako vytvárať a plánovať obsah pre sociálne médiá
  • ako nastaviť timing pridávania príspevkov
  • aké sú základné stratégie komunikácie
  • obľúbené taktiky akvizície fanúšikov a followerov
  • ktoré metriky sú pre vás dôležité a čo znamenajú
  • ako vyťažiť maximum z Facebook sponsored posts a ads
  • taktiež odhalíme najčastejšie chyby, ktorých sa firmy na sociálnych sieťach dopúšťajú
  • predstavíme si niekoľko úspešných firiem, ktoré na sociálnych médiách robia divy

Ktoré výrazy / nástroje sa naučíte?

Negative feedback, reach, engagement, talking about, viralita, sponsored post, facebook ad, edgerank, CTR.

Čo si zobrať so sebou na workshop?

Bude dobré (ale nie je to nevyhnutné), aby ste so sebou mali notebook alebo tablet, alebo čokoľvek, v čom sa budete vedieť prihlásiť do sociálnych sietí, kde máte vytvorené účty.


Spokojní klienti odporúčajú

  • Workshop Sociálne médiá hodnotím veľmi pozitívne. Školiteľ prednášal zaujímavo, na Slovensku nepodstatné médiá prešiel informatívne a podrobnejšie sa venoval len Facebooku. Oboznámil nás nielen so štandardnými odporúčaniami, ale upozornil nás aj na nové pravidlá a riziká komunikácie na tejto sociálnej sieti. Oceňujem konkrétne rady jednotlivým účastníkom školenia, ako vylepšiť ich Facebook fan pages.

    Valéria Beňová

    vasekuchyne.sk

  • Workshop by som určite odporučil ďalej. Ako vždy tam bola super atmosféra, školiteľ profík, ktorý sa vyzná. Po organizačnej stránke bol tiež na vysokej úrovni.

    Tomáš Glonek

    www.ibo.sk

  • Workshop odporúčam každému, kto robí biznis, a to z dôvodu, že dnes naozaj veľká masa komunikuje cez tablety a smartfóny, a to veľmi veľa cez sociálne média. Preto z hľadiska marketigu je neakceptovateľné prehliadať tento fakt. Workshop preto, aby ste to nie len robili, ale robili dobre.

    Gabriela Gazdová

    www.gabonga.sk

  • Na workshope sociálne médiá som sa dozvedela všetko, čo som potrebovala. Páčilo sa mi, že všetko prebiehalo formou diskusie s konkrétnymi radami od odborníkov z praxe. Výborná organizácia a nesmiem zabudnúť na občerstvenie. :)

    Natália Rozborilová

    www.medex.sk

  • Kvalitne pripravená akcia, ktorú pokladáme v našom tíme za prínosnú. Dôležitým pre nás bola ochota efektívne prerušovať priebeh školenia diskusiou kedy sa aj naša strana aktívne mohla zapojiť a dopytovať na konkétne body z vlastného prostredia.
  • Workshop Sociálne médiá odporúčam každému, či aktívnemu marketérovi, či majiteľovi firmy, či človeku, ktorý sa chce len niečo nové naučiť o tomto dynamicky rastúcom segmente. Chalani z Adbee boli skvelí, prezentácia bola naplnená užitočnými informáciami, ochotne zodpovedali každú otázku. Výborná kombinácia teórie s praxou na konkrétnych príkladoch. Čo som vedela, bolo fajn si utvrdiť a určite mi to tiež prinieslo veľa nových informácií.

    Katarína Sládeková

    generations.sk

  • Školenie bolo veľmi príjemné, poučné a hlavne som sa nenudila. Dostala som bližšie informácie v sociálnej sfére. Odporúčam ísť na toto školenie. Školitelia sú šikovní a hlavne sa veľmi dobre vyznajú vo svojom obore.

    Veronika Hečková

    www.sevt.sk

  • Osobne toto školenie určite odporúčam absolvovať. Môžete si totiž myslieť, že ste facebookový king a veľmi ľahko sa dozviete, že ste vlastne v plienkach. :)

    Tomáš Buranský

    www.touchit.sk

  • Čo sa nám veľmi páčilo, že bol targetovaný aj pre relatívnych začiatočníkov (doobeda) aj pre profíkov (poobede). Každý si prišiel na svoje a školitelia sa naozaj vyznali v tom, čo hovorili.

    Igor Zahradnik

    www.tastimo.com

  • Workshop bol prínosný a dal dobrý úvod do problematiky sociálnych médií.

    Richard Karaffa

    www.tastimo.com

Odporúčame

  • Literatúra > Černá ovce facebooku

    Kniha Černá ovce facebooku je praktickým marketingovým průvodcem světa sociálních médií. Autoři knihy v ní na vlastním úspěšném podnikání na facebooku popisují marketingové postupy a strategie vedoucí k dosahování skutečného cíle: masivnímu internetovému prodeji zboží a služeb.

    Zistite viac

  • Literatúra > eMarketing

    Táto kniha Vám pomôže porozumieť svetu internetového marketingu. Objasní Vám tradičné a aj nové formy eMarketingovej komunikácie. Vďaka tejto knihe sa ľahko zorientujete v záplave súčasných komunikačných kanálov z prostredia Internetu.

    Zistite viac

  • Blogy > Google Tag Manager

    Google Tag Manager (GTM, alebo po slovensky Správca značiek Google) je platforma, ktorá umožňuje vkladať na web rôzne ďalšie kódy (vo väčšine prípadov) bez zásahu programátora. Samotný GTM sa na web dostane vložením špeciálneho kódu.

    Zistite viac

  • Literatúra > Internetový marketing

    Marketing na internete vyžaduje pripravených ľudí! Marketérom už nestačí iba znalosť marketingu, musia mať povedomie o technických aspektoch, aby vedeli, ako robiť marketing čo najlepšie. Skúsený lektor v knihe vysvetlí všetky technické aspekty úspešnej propagácie na internete a podelí sa s vami o skúsenosti z marketingovej praxe.

    Zistite viac

  • Literatúra > Jednoducho značka

    Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM. Ponúka aj pohľad do zákulisia na prácu s tradičnými značkami ako je Maxwell House, ale aj s nováčikmi ako JetBlue či iPod. Vysvetľuje, čo robia správne a čo nesprávne.

    Zistite viac

  • Nástroje > Kontentino

    Nástroj na plánovanie obsahu a správu sociálnych sietí. Spoľahlivé a dostupné rovnako pre reklamné agentúry, ako aj pre menšie e-shopy.

    Zistite viac

  • Literatúra > Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích

    Změřte úspěch své obchodní strategie na sociálních sítích! Ať už prodáváte online, napřímo, nebo distribučními kanály, to, co o vás zákazníci říkají online, je nyní důležitější než vaše propagace. Sociální média už nejsou žádnou kuriozitou, ale důležitou součástí vašeho marketingového mixu.

    Zistite viac

  • Literatúra > Nové pravidlá marketingu a PR

    Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vstupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť.

    Zistite viac

  • Literatúra > Online marketing (Současné trendy očima předních expertů)

    Chcete sa zorientovať v terminologii desiatok pojmov, taktík a nástrojov a následne využiť marketing pre svoje podnikanie? 23 českých aj svetových expertov ponúka v tejto knihe pohľad na svoju špecializáciu.

    Zistite viac

  • Literatúra > Praktikum sociálnej komunikácie

    Cieľom publikácie je poskytnúť študentom masmediálnych štúdií, ale aj iných študijných odborov, dôležité poznatky o komunikácii a prezentácii, ktoré sú potrebné pre ich profesionálne pôsobenie v mediálnej oblasti, ako aj pre celkový rozvoj ich osobnosti ako mediálneho pracovníka.

    Zistite viac

  • Literatúra > Spodná vlna

    Ako podnikať a víťaziť vo svete, ktorý zmenili sociálne médiá. V knihe Spodná vlna ponúkajú dvaja špičkoví výskumníci z Forrester Research spôsob, ako využiť moc sociálnych médií na dosiahnutie úspechu v podnikaní.

    Zistite viac

  • Literatúra > The Facebook Effect

    Autor David Kirkpatrick s exkluzívnym prístupom do zákulisia Facebooku ponúka čitateľom pohľad na vznik spoločnosti, o Zuckerbergerovej vízii a o tom, prečo Facebook tak rastie.

    Zistite viac

GARANCIA
SPOKOJNOSTI
Absolútnou prioritou Pricemania Academy je, aby vám nadobudnuté poznatky a zručnosti z našich workshopov pomohli zvýšiť výkonnosť vášho podnikania a spokojnosť vašich zákazníkov. Ak by ste náhodou z akéhokoľvek dôvodu neboli s absolvovaným workshopom spokojný(á), dajte nám vedieť a bez diskusií vám peniaze vrátime.
Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

Project Manager:
Ing. Patrícia Dunárová
E-mail:
patricia.dunarova@pricemania.sk
Mobil:
+421 911 665 486

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Priemyselná 1/A, 821 09 Bratislava
www.pricemania.sk

Mediálni Partneri
Partneri
  • NetDirect-logo
  • ui42-logo
  • vnet-logo
  • Logo DHL
  •