Workshop >

Starostlivosť o zákazníka

Čo zahŕňa cena workshopu: nástroj na správu e-mailovej komunikácie SupportBox na pol roka v hodnote 180 €,
podklady ku školeniu,
catering,
certifikát za účasť na školení
Mentor Mário Roženský foto
Dátum pripravujeme
Trvanie 9:30 -13:30
Max. 13 osôb
Okruh Služby zákazníkom
Miesto BINARIUM, Bratislava

Cena: 99 EUR bez DPH

" Informujte ma o termíne tohto školenia. "

Využite možnosti zliav pre verných klientov:

Typ zľavy Výška zľavy Cena bez DPH
Platiaci klienti Pricemania.sk 15% 84,15 €
Každý 5-ty workshop zdarma* 100% 0,00 €
Každý ďalší účastník z tej istej firmy 50% 49,50 €
Študenti 50% 49,50 €
* workshop zdarma je možné získať iba v rámci 1 sezóny
** zľavy nie je možné kombinovať

Prečo by ste sa mali workshopu zúčastniť:

Starostlivosť o zákazníkov je extrémne dôležitá súčasť podnikania, ktorá sa, bohužiaľ, na Slovensku veľmi podceňuje. Je sedemkrát zložitejšie a drahšie získať nového zákazníka ako si udržať už existujúceho. A práve pri riešení požiadaviek od existujúcich zákazníkov robia slovenské spoločnosti najväčšie chyby v komunikácii, prístupe a kvalite odpovedí.

PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ:

  • majiteľom, obchodným / zákazníckym riaditeľom malých spoločností či e-shopov (už od 2 ľudí) až do stredne veľkých spoločností (250 zamestnancov),
  • ľudí, čo majú na starosti komunikáciu so zákazníkmi, resp. starostlivosť o zákazníkov,
  • kohokoľvek, koho zaujíma zvýšenie obratu a spokojnosti zákazníkov.

Na workshope sa dozviete a naučíte: 

  • prečo je starostlivosť o zákazníkov čím ďalej dôležitejšia,
  • ako si správne nastaviť zákaznícku starostlivosť naprieč firmou,
  • identifikujeme aké komunikačné kanály sú pro vás dôležité a naučíte sa ich kvalitne obslúžiť,
  • ako vybrať správnych pracovníkov na podporu zákazníkom,
  • aké štatistiky a dáta sledovať a merať a ako na ich základe svoju starostlivosť zlepšovať,
  • základné procesy, ktoré by vám so železnou pravidelnosťou mali na podpore fungovať,
  • ako sledovať zmienky o vás na sociálnych sieťach a zapojiť sa do konverzácie,
  • vychytáme nástrahy v podobe naštvaných zákazníkov, reklamácií, nedorozumení a chýb a naučíme sa, ako z nich správne vykorčuľovať a získať si nadšeného zákazníka,
  • aké šikovné aplikácie sa vám môžu hodiť pre zjednodušenie a zrýchlenie práce,
  • ako správne využiť všetky výhody live chatu,
  • dôležité aspekty e-mailovej komunikácie,
  • ako čo najviac vecí zautomatizovať a zjednodušiť, šetriť čas a stihnúť viac,
  • ako správne motivovať zamestnancov na oddelení podpory zákazníkom.

bonus

ZDARMA nástroj na správu e-mailovej komunikácie SupportBox
na pol roka v hodnote 180 €

 


Čo by ste už mali ovládať pred účasťou na seminári:

Mali by ste mať funkčný e-shop alebo online predaj vašich služieb či produktov a taktiež mať už reálnych zákazníkov, ktorí chcú s vami komunikovať a interagovať. Inak nie sú potrebné žiadne vedomosti. 

Čo si zoberte so sebou na workshop?

Notebook, prihlasovacie údaje k vášmu e-shopu (projektu) a dobrú náladu. :)


Spokojní klienti odporúčajú

  • Kurz naplnil moje očakávania a som naozaj rada, že som sa ho zúčastnila. Získané poznatky nielenže pomohli, ale taktiež si našli okamžité uplatnenie v praxi. Chcem sa poďakovať za perfektne zvládnutú prednášku a celú organizáciu kurzu (priestory, poskytnuté materiály a, samozrejme, aj občerstvenie :)). Prajem Vám veľa úspechov a verím, že sa ešte stretneme na ďalšom kurze.

    Katarína Fišerová

    www.trustpay.eu

  • Získala som nové nápady na zlepšenie podpory predaja, výborná bola interakcia školiteľa s publikom a vzájomná komunikácia zúčastnených počas prednášky. Workshop by som odporučila väčším spoločnostiam, ktoré si potrebujú komplexne riešiť oblasť zákazníckej podpory - helpdesk. Inak organizácia zo strany Pricemania Academy na 1.

    Mária Bartošová

    www.dobraklima.sk

  • Pokiaľ máte záujem dozvedieť sa bližšie info o customer service, je to dobrý spôsob ako získať nové znalosti alebo si rozšíriť už existujúce.

    Vladimír Tikl

    www.galeriakvetin.sk

  • Na školení som si utvrdil a doplnil informácie, že zákaznícka podpora je jedným z najdôležitejších faktorov pri internetovom podnikaní a neoplatí sa na nej šetriť. Vďaka skvelej organizácii zo strany Pricemania Academy a profesionálnemu prístupu mentora by som toto školenie odporučil každému, kto chce uspokojiť potreby svojich zákazníkov.

    Matej Čípel

    www.ligot.sk

Odporúčame

  • Literatúra > Chování zákazníka

    Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol.

    Zistite viac

  • Literatúra > Diferencované řízení vztahů se zákazníky

    Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd.). 

    Zistite viac

  • Literatúra > Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?

    Německý konzultant a odborník v oblasti zvyšování prodejních výsledků jistě není prvním, kdo přichází s radami, jak na svou stranu získat zákazníky, ale v této své nejnovější knize přichází s novými impulsy a nápady a ukazuje, jak se mobilní "evernet" stává katalyzátorem zcela nového vztahu s klienty.

    Zistite viac

  • Literatúra > Emoce v marketingu

    Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? V této publikaci najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí.

    Zistite viac

  • Nástroje > LiveAgent - viackanálový helpdesk

    LiveAgent je multikanálová online helpdesk a live chat aplikácia, pomocou ktorej pokryjete všetky problémy spojené so zákazníckou podporou.

    Zistite viac

  • Nástroje > Youstice.com - riešenie online sporov

    Youstice je šikovná aplikácia, ktorá mení sťažnosti na bezproblémové nakupovanie. Pomáha firmám hladko komunikovať so svojimi zákazníkmi a riešiť ich reklamácie, takže zákazníci môžu tráviť viac čas nakupovaním a menej času písaním sťažností.

    Zistite viac

GARANCIA
SPOKOJNOSTI
Absolútnou prioritou Pricemania Academy je, aby vám nadobudnuté poznatky a zručnosti z našich workshopov pomohli zvýšiť výkonnosť vášho podnikania a spokojnosť vašich zákazníkov. Ak by ste náhodou z akéhokoľvek dôvodu neboli s absolvovaným workshopom spokojný(á), dajte nám vedieť a bez diskusií vám peniaze vrátime.
Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

Project Manager:
Ing. Patrícia Dunárová
E-mail:
patricia.dunarova@pricemania.sk
Mobil:
+421 911 665 486

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Priemyselná 1/A, 821 09 Bratislava
www.pricemania.sk

Mediálni Partneri
Partneri
  • ui42
  • AdBOOST
  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž
  • Zásielkovňa
  • DHL
  • 0100Campus