Workshop >

Starostlivosť o zákazníka

Čo zahŕňa cena workshopu: nástroj na správu e-mailovej komunikácie SupportBox na pol roka v hodnote 180 €,
podklady ku školeniu,
catering,
certifikát za účasť na školení
Mentor Mário Roženský foto
Dátum pripravujeme
Trvanie 9:30 -13:30
Max. 11 osôb
Okruh Služby zákazníkom
Miesto HUB Bratislava, Černyševského 10

Cena: 149 EUR bez DPH

" Informujte ma o termíne tohto školenia. "

Využite možnosti zliav pre verných klientov:

Typ zľavy Výška zľavy Cena bez DPH
Platiaci klienti Pricemania.sk 15% 126,65 €
Každý 5-ty workshop zdarma* 100% 0,00 €
Každý ďalší účastník z tej istej firmy 50% 74,50 €
Študenti 50% 74,50 €
* workshop zdarma je možné získať iba v rámci 1 sezóny
** zľavy nie je možné kombinovať

Prečo by ste sa mali workshopu zúčastniť:

Starostlivosť o zákazníkov je extrémne dôležitá súčasť podnikania, ktorá sa, bohužiaľ, na Slovensku veľmi podceňuje. Je sedemkrát zložitejšie a drahšie získať nového zákazníka ako si udržať už existujúceho. A práve pri riešení požiadaviek od existujúcich zákazníkov robia slovenské spoločnosti najväčšie chyby v komunikácii, prístupe a kvalite odpovedí.

PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ:

  • majiteľom, obchodným / zákazníckym riaditeľom malých spoločností či e-shopov (už od 2 ľudí) až do stredne veľkých spoločností (250 zamestnancov),
  • ľudí, čo majú na starosti komunikáciu so zákazníkmi, resp. starostlivosť o zákazníkov,
  • kohokoľvek, koho zaujíma zvýšenie obratu a spokojnosti zákazníkov.

Na workshope sa dozviete a naučíte: 

  • prečo je starostlivosť o zákazníkov čím ďalej dôležitejšia,
  • ako si správne nastaviť zákaznícku starostlivosť naprieč firmou,
  • identifikujeme aké komunikačné kanály sú pro vás dôležité a naučíte sa ich kvalitne obslúžiť,
  • ako vybrať správnych pracovníkov na podporu zákazníkom,
  • aké štatistiky a dáta sledovať a merať a ako na ich základe svoju starostlivosť zlepšovať,
  • základné procesy, ktoré by vám so železnou pravidelnosťou mali na podpore fungovať,
  • ako sledovať zmienky o vás na sociálnych sieťach a zapojiť sa do konverzácie,
  • vychytáme nástrahy v podobe naštvaných zákazníkov, reklamácií, nedorozumení a chýb a naučíme sa, ako z nich správne vykorčuľovať a získať si nadšeného zákazníka,
  • aké šikovné aplikácie sa vám môžu hodiť pre zjednodušenie a zrýchlenie práce,
  • ako správne využiť všetky výhody live chatu,
  • dôležité aspekty e-mailovej komunikácie,
  • ako čo najviac vecí zautomatizovať a zjednodušiť, šetriť čas a stihnúť viac,
  • ako správne motivovať zamestnancov na oddelení podpory zákazníkom.

bonus

ZDARMA nástroj na správu e-mailovej komunikácie SupportBox
na pol roka v hodnote 180 €

 


Čo by ste už mali ovládať pred účasťou na seminári:

Mali by ste mať funkčný e-shop alebo online predaj vašich služieb či produktov a taktiež mať už reálnych zákazníkov, ktorí chcú s vami komunikovať a interagovať. Inak nie sú potrebné žiadne vedomosti. 

Čo si zoberte so sebou na workshop?

Notebook, prihlasovacie údaje k vášmu e-shopu (projektu) a dobrú náladu. :)


Spokojní klienti odporúčajú

  • Kurz naplnil moje očakávania a som naozaj rada, že som sa ho zúčastnila. Získané poznatky nielenže pomohli, ale taktiež si našli okamžité uplatnenie v praxi. Chcem sa poďakovať za perfektne zvládnutú prednášku a celú organizáciu kurzu (priestory, poskytnuté materiály a, samozrejme, aj občerstvenie :)). Prajem Vám veľa úspechov a verím, že sa ešte stretneme na ďalšom kurze.

    Katarína Fišerová

    www.trustpay.eu

  • Získala som nové nápady na zlepšenie podpory predaja, výborná bola interakcia školiteľa s publikom a vzájomná komunikácia zúčastnených počas prednášky. Workshop by som odporučila väčším spoločnostiam, ktoré si potrebujú komplexne riešiť oblasť zákazníckej podpory - helpdesk. Inak organizácia zo strany Pricemania Academy na 1.

    Mária Bartošová

    www.dobraklima.sk

  • Pokiaľ máte záujem dozvedieť sa bližšie info o customer service, je to dobrý spôsob ako získať nové znalosti alebo si rozšíriť už existujúce.

    Vladimír Tikl

    www.galeriakvetin.sk

  • Na školení som si utvrdil a doplnil informácie, že zákaznícka podpora je jedným z najdôležitejších faktorov pri internetovom podnikaní a neoplatí sa na nej šetriť. Vďaka skvelej organizácii zo strany Pricemania Academy a profesionálnemu prístupu mentora by som toto školenie odporučil každému, kto chce uspokojiť potreby svojich zákazníkov.

    Matej Čípel

    www.ligot.sk

  • Skvelý workshop, koniec koncov ako vždy v réžii Pricemania Academy. Výborná organizácia, prehľadné materiály, bohaté občerstvenie.
  • Workshop vedený na vysokej úrovni, splnil moje očakávania. Pricemania Academy je top na Slovensku. Ďakujem za výborné školenie.

    Arnold Molnár

    kallosshop.sk

  • Školenie bolo vynikajúce, určite odporúčam nielen pre väčšie firmy, ktoré už majú rozbehnutú zákaznícku podporu, ale aj pre menšie firmy. Zaujalo ma, že zákaznícku podporu treba vnímať ako dôležitú súčasť firmy, lebo môže nielen udržať zákazníkov, ale aj navýšiť objednávky.

Odporúčame

  • Literatúra > Chování zákazníka

    Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol.

    Zistite viac

  • Literatúra > Diferencované řízení vztahů se zákazníky

    Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd.). 

    Zistite viac

  • Literatúra > Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?

    Německý konzultant a odborník v oblasti zvyšování prodejních výsledků jistě není prvním, kdo přichází s radami, jak na svou stranu získat zákazníky, ale v této své nejnovější knize přichází s novými impulsy a nápady a ukazuje, jak se mobilní "evernet" stává katalyzátorem zcela nového vztahu s klienty.

    Zistite viac

  • Literatúra > Emoce v marketingu

    Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? V této publikaci najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí.

    Zistite viac

  • Nástroje > LiveAgent - viackanálový helpdesk

    LiveAgent je multikanálová online helpdesk a live chat aplikácia, pomocou ktorej pokryjete všetky problémy spojené so zákazníckou podporou.

    Zistite viac

  • Nástroje > Youstice.com - riešenie online sporov

    Youstice je šikovná aplikácia, ktorá mení sťažnosti na bezproblémové nakupovanie. Pomáha firmám hladko komunikovať so svojimi zákazníkmi a riešiť ich reklamácie, takže zákazníci môžu tráviť viac čas nakupovaním a menej času písaním sťažností.

    Zistite viac

GARANCIA
SPOKOJNOSTI
Absolútnou prioritou Pricemania Academy je, aby vám nadobudnuté poznatky a zručnosti z našich workshopov pomohli zvýšiť výkonnosť vášho podnikania a spokojnosť vašich zákazníkov. Ak by ste náhodou z akéhokoľvek dôvodu neboli s absolvovaným workshopom spokojný(á), dajte nám vedieť a bez diskusií vám peniaze vrátime.
Newsletter

Buďte prednostne informovaný
o novinkách a eventoch


Sledujte nás na sociálnych sieťach

CEO:
Michal Král
E-mail:
michal.kral@pricemania.sk
Mobil:
+421 904 665 488

Organizuje

Pricemania s.r.o.
Karpatská 6, 811 05 Bratislava
www.pricemania.sk

Mediálni Partneri
Partneri
  • BlueWinston
  • DHL
  • 0100Campus

  • Business Cloud
  • Digitálna Garáž