Vo videorozhovore sa dozviete:
0:40 - čo konkrétne robí Expandeco a akú to má pridanú hodnotu pre e-shopy
1:35 - ktoré krajiny sú aktuálne najviac populárne z pohľadu prípadnej expanzie v e-commerce
3:00 - kedy je optimálne začať uvažovať o expanzii z pohľadu životného cyklu e-shopu a pre koho expanzia je alebo nie je vhodná
5:05 - ako si vybrať konkrétny trh, kam budem expandovať a ako to celé uchopiť
8:40 - aký rozpočet si pripraviť na expanziu a na čo všetko treba myslieť z pohľadu nákladov
9:35 - majú z pohľadu expanzie väčšiu šancu na úspech už etablované produkty/značky alebo skôr nové segmenty a inovácie
11:05 - aké výhody má expanzia do ČR
12:35 - z pohľadu investícií do expanzie, s akými nákladovými položkami treba počítať
14:35 - ako pristupovať k lokalizácii e-shopu v prípade, že mám v katalógu tisícky produktov
15:40 - aké pozitívne aj negatívne príklady expanzie máme v rámci SK/CZ e-shopov
19:45 - na koľko je expanzia cestou k zvýšeniu nielen obratu ale aj ziskovosti e-shopu
21:50 - v ktorých oblastiach prevádzky e-shopu sa dá najviac ovplyvniť ziskovosť e-shopu
23:40 - ako si porovnať náklady na expanziu vo vlastnej réžii vs. expanzia s partnerom typu Expandeco
26:10 - do akej miery ovplyvňuje úspešnosť e-shopu v zahraničí e-shopové riešenie, na ktorom beží
28:45 - ako si popri expanzii udržať pozíciu na SK trhu a ako odolávať CZ a nadnárodným e-shopom a marketplace-om
30:40 - pre koho expanzia vhodná naopak nie je a v akých prípadoch to radšej nesíliť
31:40 - ktoré MKT kanály v zahraničí využiť pre čo najrýchlejší rozbeh predaja
33:50 - do akej miery je dôležitá aj fyzická prítomnosť na trhu, kam expandujem
35:20 - čo sa Tomáš naučil za 4 roky podnikania a čo by dnes urobil inak
37:25 - ktoré konferencie sa Expandecu najviac osvedčili z pohľadu biznisových výsledkov
38:10 - ako sa Tomášovi darí zladiť rodinu a podnikanie
39:15 - aká je vízia a ambície Expandeca v horizonte 2-5 rokov
Ďalšie konkrétne odporúčania ohľadom expanzie nájdete na: https://www.expandeco.com/sk/blog